Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Pivo, zbraně i tvarůžky - Drahomír Jančík, Barbora Štolleová, Maxdorf, 2014

355 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Pivo, zbraně i tvarůžky - Drahomír Jančík, Barbora Štolleová, Maxdorf, 2014
Pivo, zbraně i tvarůžky - Drahomír Jančík, Barbora Štolleová, Maxdorf, 2014

Pivo, zbraně i tvarůžky

Podnikatelé meziválečného Československa ve víru konjunktur a krizí

Nepřehlédnutelný podíl na tvorbě hospodářského, sociálního a kulturního prostředí meziválečného Československa měli podnikatelé a manažeři třímající... Číst víc

5,0 2 hodnocení
Nakladatel
Maxdorf, 2014
Počet stran
368

Nepřehlédnutelný podíl na tvorbě hospodářského, sociálního a kulturního prostředí meziválečného Československa měli podnikatelé a manažeři třímající... Číst víc

  • Pevná vazba
  • Čeština

355 Kč

Cena v knihkupectví: 400 Kč
U dodavatele > 5 ks
Posíláme do 3 – 5 dnů

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Lovec čertů - Juraj Červenák, Argo, 2024
Pivo, zbraně i tvarůžky - Drahomír Jančík, Barbora Štolleová, Maxdorf, 2014
355 Kč

Více o knize

Nepřehlédnutelný podíl na tvorbě hospodářského, sociálního a kulturního prostředí meziválečného Československa měli podnikatelé a manažeři třímající otěže průmyslových podniků, a právě těm je věnována i publikace Pivo, zbraně i tvarůžky. Vypráví životní příběhy takřka dvou desítek osobností z řad prvorepublikového podnikového managementu, které vyjadřují širokou, ba nepřebernou pestrost podnikatelských aktivit na československém území.

Ne všichni byli úspěšní, ale většina z těch, o kterých publikace pojednává, dosáhla, mimo jiné díky nebývalému osobnímu nasazení, invenci a houževnatosti, pozoruhodných výsledků a prosadila své firmy na širším evropském, ba i světovém trhu. Původ a sociální zázemí vybraných osobností, především však podnikatelská kariéra – úspěchy i selhání v kontextu proměn podnikatelských strategií – a v neposlední i vývojový „přeliv“ do značně odlišných podmínek řízeného hospodářství za nacistické okupace a po válce do nastupující éry socialismu, jsou dokladem nejen dynamičnosti, nýbrž, a to především, mnohotvárnosti podnikatelského prostředí.
Číst víc
Počet stran
368
Vazba
pevná vazba
Rozměr
160×237 mm
Hmotnost
832 g
ISBN
9788073454227
Rok vydání
2014
Naše katalogové číslo
195154
Jazyk
čeština
Nakladatel
Maxdorf
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

5,0 / 5

2 hodnocení

2
0
0
0
0

Jak se líbila kniha vám?

Čtenářské recenze

Renata
Neověřený nákup
28.9.2015
recenze
Dokonale zpracované články jsou výborně vyzdrojované, kniha je dokonalým informačním materiálem, ve kterém ale najdete mnoho věcí, jež se jen tak běžně neví. A někdy se dokonce sami zamyslíte nad dlouhou historií firem, například firma Amylon, která mimo jiné vyrábí po dlouhá desetiletí známé pudingy. No… a je fajn, že právě v těchto letech tam někoho napadlo vyrábět i bezlepkové varianty. Co je vlastně tajemstvím podnikatelského úspěchu? Kdo má dobré analytické myšlení, jistě v tomto souboru obrovského množství historických faktů najde odpověď. Číst víc

„Několik z nich se zavrtělo na židlích. Možná to byl signál, že ho konečně začínají chápat. Na druhou stranu to ale úplně klidně mohly být hemoroidy. U státních zaměstnanců člověk nikdy pořádně neví, na čem je.“

Složka 64 - Jussi Adler-Olsen, 2013
Složka 64
Jussi Adler-Olsen