Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Hidden Persuasion - Marc Andrews, BIS, 2014

1 129 Kč

Přidejte do košíku a poštovné máte zdarma :)
Hidden Persuasion - Marc Andrews, BIS, 2014
Hidden Persuasion - Marc Andrews, BIS, 2014

Hidden Persuasion

33 Psychological Influences Techniques in Advertising

Visual messages are omnipresent in our daily life. They are constantly attempting to persuade us to buy, learn, and act. Some are more successful than others in influencing our... Číst víc

Nakladatel
BIS, 2014
Počet stran
192

Visual messages are omnipresent in our daily life. They are constantly attempting to persuade us to buy, learn, and act. Some are more successful than others in influencing our behavior and choices... Číst víc

  • Pevná vazba
  • Angličtina

1 129 Kč

Vydavatelem doporučená cena: 1 188 Kč
U dodavatele
Posíláme do 16 – 21 dnů

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Šikmý kostel: Třetí díl - Karin Lednická, Bílá vrána, 2024
Hidden Persuasion - Marc Andrews, BIS, 2014
1 129 Kč

Více o knize

Visual messages are omnipresent in our daily life. They are constantly attempting to persuade us to buy, learn, and act. Some are more successful than others in influencing our behavior and choices. What is the secret power of these messages? How do they succeed in changing our behavior?
This book explains the psychology behind fifty effective influence techniques of visual persuasion and how to apply them. The techniques range from influence essentials to more obscure and insidious methods. The reader will gain deep insights into how visual means are constructed to influence behavior and decision making on an unconscious level.

All techniques are supported by rich visual references and additional information on the psychology of behavior change. This publication is not just an eye-opener for professionals and students in the communication and design fields, but also for anybody who wants to understand how our behavior is influenced unconsciously by advertising, social campaigns, and government messages. The book is co-authored by leading figures in social influence and visual persuasion. It is designed as an accessible modern reference book for creating and understanding persuasive visual imagery.
Číst víc
Počet stran
192
Vazba
pevná vazba
Rozměr
198×245 mm
Hmotnost
763 g
ISBN
9789063693145
Rok vydání
2014
Naše katalogové číslo
184162
Jazyk
angličtina
Nakladatel
BIS
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

„Opravdu mě po dočtení dorazilo, že když skončíte se čtením, přejete si, aby byl autor váš úžasný kamarád a mohli jste mu zavolat, kdykoliv se vám chtělo.“

Kdo chytá v žitě - Jerome David Salinger, 2021
Kdo chytá v žitě
Jerome David Salinger