Přeskočit na hlavní obsah
Vánoce
Martinus Knihy roku 2024 - Nechte se inspirovat
Hegarty on Creativity - John Hegarty, Thames & Hudson, 2014

273 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Hegarty on Creativity - John Hegarty, Thames & Hudson, 2014
Hegarty on Creativity - John Hegarty, Thames & Hudson, 2014

Hegarty on Creativity

There are No Rules

Creativity isn't an occupation, its a preoccupation. It is at the very core of what makes us human. Its also a fundamental challenge that everyone faces in the modern world, be... Číst víc

Nakladatel
Thames & Hudson, 2014
Počet stran
128

Creativity isn't an occupation, its a preoccupation. It is at the very core of what makes us human. Its also a fundamental challenge that everyone faces in the modern world, be they in business, in education or a struggling artist or musician... Číst víc

  • Kniha
  • Angličtina

273 Kč

Tuto knihu máme sice aktuálně na skladě, zbývají ale už jen poslední kusy. Pokud ji chcete rychle, pospěšte si! Dodání dalších může trvat déle, obvykle do 31 dní.
Jupí! Když si titul objednáte teď, stihne k vám dorazit do Vánoc.

Potřebujete poradit dárek?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat dárky na Martinus.cz?

  • Magazín Knihy roku ke každému nákupu
  • Vánoční záložka ke každému nákupu
  • Více než 9 000 výdejních míst

Vánoční skřítci doporučují

Ztracenný zápisník - Michelle Losekoot, Táňa Brodská, Ztracenná s.r.o., 2024
Hegarty on Creativity - John Hegarty, Thames & Hudson, 2014
273 Kč

Více o knize

Creativity isn't an occupation, its a preoccupation. It is at the very core of what makes us human. Its also a fundamental challenge that everyone faces in the modern world, be they in business, in education or a struggling artist or musician. Being creative and innovative and communicating our ideas effectively and persuading others is vital. Who could be better able to demystify and set out some useful, generous advice on how to improve, sustain and nurture creativity than one of the worlds greatest advertising creatives and founder of an advertising agency renowned worldwide for its excellence? In this book, John Hegarty takes 50 provocations and themes that lie at the heart of creative thinking. These range from those with complex depths that lie beyond deceptively simple titles such as Idea, Ego, Money and Technology, to others that look at the complexities of modern life, such as dealing with cynics in the workplace, or the best way of getting angry. Hegarty's message is always crystal clear and promotes the benefits of simplifying, thinking boldly and being undaunted by challenges. With this book, when a challenge confronts them, readers will find that one of the great minds in advertising is there to guide them.
Číst víc
Naše katalogové číslo
165880
Počet stran
128
Rozměr
112×185 mm
Hmotnost
233 g
ISBN
9780500517246
Rok vydání
2014
Jazyk
angličtina
Nakladatel
Thames & Hudson
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

„Na ty, kteří jsou jiní, číhá nebezpečí za každým rohem.“