Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Vývoj her pro Android - Vladimir Silva, Zoner Press, 2013

389 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Vývoj her pro Android - Vladimir Silva, Zoner Press, 2013
Vývoj her pro Android - Vladimir Silva, Zoner Press, 2013

Vývoj her pro Android

Profesionálne

Naučte se vytvářet skvělé hry pro platformu Android. Je až k neuvěření, jakého celkového rozmachu dosáhl Android od roku 2008, kdy se objevil úplně první chytrý telefon HTC... Číst víc

2,0 2 hodnocení
Nakladatel
Zoner Press, 2013
Počet stran
296

Naučte se vytvářet skvělé hry pro platformu Android. Je až k neuvěření, jakého celkového rozmachu dosáhl Android od roku 2008, kdy se objevil úplně první chytrý telefon HTC Dream s tímto systémem. Jeho tvůrci pravděpodobně netušili, že o pouhých pět... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Čeština
Vyprodané

Zadejte e-mail a my vám dáme vědět, jakmile bude kniha dostupná.

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Na ledě - Hannah Grace, Ikar CZ, 2024

Více o knize

Naučte se vytvářet skvělé hry pro platformu Android.
Je až k neuvěření, jakého celkového rozmachu dosáhl Android od roku 2008, kdy se objevil úplně první chytrý telefon HTC Dream s tímto systémem. Jeho tvůrci pravděpodobně netušili, že o pouhých pět let později se bude počet zařízení s Androidem rozšiřovat tempem 1,5 milionů aktivací denně a že pro něj bude na Google Play k dispozici více než 700 tisíc různých aplikací (od jednoduchých utilit až po komplexní hry), které byly více než 50miliardkrát staženy.
Není vůbec pochyb o tom, že velkému množství vývojářů se otevřely zcela nové obzory, a právě pro ně byla napsána tato kniha. Jak už její název napovídá, primárně se věnuje tvorbě her pro Android.
Kniha vám pomůže pochopit nejenom nezbytné koncepty související s vývojem pro Android, ale také prohloubí vaše znalosti ohledně práce s 3D grafikou v OpenGL a OpenGL ES. A až budete mít tato témata, která zabírají první čtyři kapitoly, za sebou, lehce přejdete o úroveň výše a dozvíte se, jak s minimálním úsilím přenést na Android herní legendy ze světa desktopových počítačů – Doom, Quake a Quake II.
Číst víc
Počet stran
296
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
168×230 mm
Hmotnost
425 g
ISBN
9788074132551
Rok vydání
2013
Edice
Encyklopedie Zoner Press
Naše katalogové číslo
163852
Jazyk
čeština
Nakladatel
Zoner Press
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

2,0 / 5

2 hodnocení

0
0
0
2
0

Jak se líbila kniha vám?

Čtenářské recenze

Martin
Neověřený nákup
21.1.2015
Recenzia
Rád by som začal, že ak o tejto knihe očakávate že vás naučí programovať vlastné hry za pár dní tak ste na veľkom omyle. V tejto knihe nájdete iba vysvetlenú OpenGL ES 2.0 knižnicu a popísané jednotlivé hry a ich engine - y napr.(3D engine Doom, Quake, Quake II). Vlastne v tejto knihe autor vysvetľuje a popisuje funkčnosť spomenutej OpenGL ES 2.0 knižnice a spôsob písania kódu v jednotlivých hrách. Môj subjektívny názor je ten, že som od tejto knihy očakával viac najmä v oblastiach "ako si vytvoriť vlastnú hru" ale táto kniha je predsa ako názov hovorí Vývoj Her Pro Android. Ďakujem za prečítanú recenziu. Číst víc

„Když najdeš lásku, držíš se jí. Popadneš ji oběma rukama a uděláš, co můžeš, abys ji nepustila. Nejde se k ní otočit zády a předpokládat, že na tebe bude čekat, kdes ji nechala, dokud na ni nebudeš připravená.“

9. listopad - Colleen Hoover, 2021
9. listopad
Colleen Hoover