Čtenářský klub - Kniha měsíce se slevou - Zjistit Více
Kniha: Brand Spaces (Sven Ehmann)

1 135 Kč

Přidejte do košíku a poštovné máte zdarma :)

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?
Kniha: Brand Spaces (Sven Ehmann)
Kniha: Brand Spaces (Sven Ehmann)

Brand Spaces

Branded Architecture and the Future of Retail Design

The future of spatial branding experiences. New concepts for communicating brands via architecture, trade show presentations, shops, and interior design. Brand communication is... Číst víc

Nakladatel
Gestalten Verlag, 2013
Počet stran
240

The future of spatial branding experiences. New concepts for communicating brands via architecture, trade show presentations, shops, and interior design. Brand communication is becoming increasingly sophisticated and diversified... Číst víc

  • Pevná vazba
  • Angličtina

1 135 Kč

Na objednávku
Dodání může trvat více než 30 dní
Tento produkt je na objednávku a jeho dodání může trvat i více než 30 dnů. Uděláme ale všechno pro to, abychom vaši objednávku odeslali co nejdříve a o její cestě vás budeme včas informovat.
Sledovať dostupnosť

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat knihy na Martinus.cz?

  • Máme více než 300 000 knih skladem
  • Knihomolská záložka ke každému nákupu
  • Více než 9 000 výdejních míst

Naši skřítci doporučují

Jediná oficiální autobiografie papeže Františka - Naděje
Kniha: Brand Spaces (Sven Ehmann)
1 135 Kč
Na objednávku
Dodání může trvat více než 30 dní
Tento produkt je na objednávku a jeho dodání může trvat i více než 30 dnů. Uděláme ale všechno pro to, abychom vaši objednávku odeslali co nejdříve a o její cestě vás budeme včas informovat.

Více o knize

The future of spatial branding experiences. New concepts for communicating brands via architecture, trade show presentations, shops, and interior design. Brand communication is becoming increasingly sophisticated and diversified. Today, the consistent implementation of a corporate design is not enough to keep a brand relevant. More and more companies are discovering the benefit of spatial brand experiences for communicating their messages effectively on an emotional level. Until recently, uniformity was the rule. Today, however, an impressive range of ideas, concepts, variations, and experiences for effective spatial brand communication are being developed. The results are locations with character that are a far cry from the excessively ornate brand temples of the past. Brand Spaces shows how trailblazers are creating branded worlds, event locations, flagship stores, and pop-up shops to continually surprise and inspire their target audiences. In the first part of the book, decision makers from global brands such as Camper, Aesop, Freitag, Gaggenau, and Nokia share their concepts and strategies. Case studies illustrate striking applications from around the world that communicate overall brand identity while respecting local specifications. In this context, innovators, including Audi, Starbucks, and Nike, are represented with their most unusual projects. The second part of Brand Spaces offers a cutting-edge showcase of international trends in interior design for stores. This section not only presents the unconventional application of colors, forms, and materials, but also the compelling use of sculptural elements as well as thematic and dramatic stagings. Here, the work of smaller brands and local retailers is as groundbreaking as that of larger global players.
Naše katalogové číslo
153943
Počet stran
240
Vazba
pevná vazba
Rozměr
240×300 mm
Hmotnost
1651 g
ISBN
9783899554779
Rok vydání
2013
Jazyk
angličtina
Nakladatel
Gestalten Verlag
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu nebo škodlivý obsah

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

Několik z nich se zavrtělo na židlích. Možná to byl signál, že ho konečně začínají chápat. Na druhou stranu to ale úplně klidně mohly být hemoroidy. U státních zaměstnanců člověk nikdy pořádně neví, na čem je.
Kniha: Složka 64 (Jussi Adler-Olsen)
Složka 64
  • Jussi Adler-Olsen