Čtenářský klub - Kniha měsíce se slevou - Zjistit Více
Kniha: The App & Mobile Case Study Book (Julius Wiedemann a Rob Ford)

977 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?
Kniha: The App & Mobile Case Study Book (Julius Wiedemann a Rob Ford)
Kniha: The App & Mobile Case Study Book (Julius Wiedemann a Rob Ford)

The App & Mobile Case Study Book

This guide focuses on what is a must for all brands if they are to be leaders in the future: being mobile. From applications for mobile devices, such as phones and tablets, to... Číst víc

Nakladatel
Taschen, 2011
Počet stran
384

This guide focuses on what is a must for all brands if they are to be leaders in the future: being mobile. From applications for mobile devices, such as phones and tablets, to mobile websites, the book includes over 80 stories of how each has cracked... Číst víc

  • Pevná vazba
  • Angličtina

977 Kč

Skladem 1 ks
Posíláme ihned
Tuto knihu máme sice aktuálně na skladě, zbývají ale už jen poslední kusy. Pokud ji chcete rychle, pospěšte si! Dodání dalších může trvat déle, obvykle do 32 dní.
Sledovať dostupnosť

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat knihy na Martinus.cz?

  • Máme více než 300 000 knih skladem
  • Knihomolská záložka ke každému nákupu
  • Více než 9 000 výdejních míst

Naši skřítci doporučují

Toshikazu Kawaguchi - Pátý díl oblíbené série o kavárnách
Kniha: The App & Mobile Case Study Book (Julius Wiedemann a Rob Ford)
977 Kč
Skladem 1 ks
Posíláme ihned
Tuto knihu máme sice aktuálně na skladě, zbývají ale už jen poslední kusy. Pokud ji chcete rychle, pospěšte si! Dodání dalších může trvat déle, obvykle do 32 dní.

Více o knize

This guide focuses on what is a must for all brands if they are to be leaders in the future: being mobile. From applications for mobile devices, such as phones and tablets, to mobile websites, the book includes over 80 stories of how each has cracked into the newest market on the internet, where users are connected 24/7. The five chapters—Games, m-commerce, Promotional, Social, and Utilities—include the likes of Angry Birds, Jamie's 20 Minute Meals, Stephen Fry's myFry app, Flipboard, TweetDeck, Instagram, Adobe Ideas, BBC News, and SAS Survival Guide. This book is a must for anyone willing to understand the world of mobile and connectivity: the two ingredients at the very core of communication these days. Jumping on the mobile bandwagon has enabled numerous companies to prosper and discover new markets. Introduced by Ralph Simon ("the Father of the Ring Tone"), this book is particularly aimed at designers, advertising and communication professionals, product managers, and interactive agencies, but will also be of interest to anyone curious about exploiting the mobile experience.
Naše katalogové číslo
121576
Počet stran
384
Vazba
pevná vazba
Rozměr
168×226 mm
Hmotnost
1230 g
Rok vydání
2011
Jazyk
angličtina
Nakladatel
Taschen
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu nebo škodlivý obsah

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

Zhluboka jsem se nadechla a naslouchala známému, chlubivému hlasu svého srdce. Já jsem, já jsem, já jsem.
Kniha: Pod skleněným zvonem (Sylvia Plath)
Pod skleněným zvonem
  • Sylvia Plath