Čtenářský klub - Kniha měsíce se slevou - Zjistit Více
Kniha: Čo by urobil Google? (Jeff Jarvis)

551 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

Čo by urobil Google?

Princípy, na ktorých bola vybudovaná spoločnosť Google a ponaučenia, ktoré si od nej môžu vziať firmy

Táto kniha je čiastočne proroctvom, čiastočne experimentom, čiastočne manifestom a čiastočne manuálom na prežitie. Internetový impresário a priekopník blogovania Jeff Jarvis v... Číst víc

4,7 7 hodnocení
Nakladatel
Eastone Books, 2010
Počet stran
264

Táto kniha je čiastočne proroctvom, čiastočne experimentom, čiastočne manifestom a čiastočne manuálom na prežitie. Internetový impresário a priekopník blogovania Jeff Jarvis v nej spätne aplikuje zásady... Číst víc

  • Kniha
  • Slovenština
Vyprodané
Mrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.
Sledovat dostupnost

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat knihy na Martinus.cz?

  • Máme více než 300 000 knih skladem
  • Knihomolská záložka ke každému nákupu
  • Více než 9 000 výdejních míst

Naši skřítci doporučují

Sára Zeithammerová - Příběh o lásce, víře a nekonečné vůli
Kniha: Čo by urobil Google? (Jeff Jarvis)
551 Kč
Vyprodané
Mrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.
Táto kniha je čiastočne proroctvom, čiastočne experimentom, čiastočne manifestom a čiastočne manuálom na prežitie. Internetový impresário a priekopník blogovania Jeff Jarvis v nej spätne aplikuje zásady, na ktorých funguje najrýchlejšie rastúca spoločnosť v dejinách, Google. Ponúka nám štyridsať jasných a presných pravidiel, platných pre život aj pre riadenie firmy. Zároveň objasňuje nové názory internetovej generácie: aké výzvy a zmeny sú nevyhnutné, aké široké pole nových príležitostí otvára pred nami svet, prepojený sociálnymi sieťami.
Pro zobrazení tohoto obsahu potřebujeme sušenky.
Povolit cookies a zobrazit
Naše katalogové číslo
96871
Počet stran
264
Rozměr
155×225 mm
Hmotnost
467 g
ISBN
9788081091476
Rok vydání
2010
Jazyk
slovenština
Nakladatel
Eastone Books
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu nebo škodlivý obsah

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

4,7 / 5
5
2
0
0
0

Jak se líbila kniha vám?

Čtenářské recenze

Martin M
Neověřený nákup
11.12.2015
super kniha
Knihu odporúčam. Kúpil som si ju na doporučenie od kamaráta a kniha ma veľmi prekvapila. Čítala sa veľmi ľahko a rýchlo. Prečítajte si a neoľutujete, určite to nie sú vyhodené peniaze.
reagovat
Pavol Michalec
Ověřený zákazník
23.9.2013
stojí za to
Knihu odporúčam. Tiež som ju kúpil v zľave, ale dala mi toľko, že by som neváhal ju kúpiť za pôvodnú cenu. Mnoho noviniek, ktoré Jeff opisuje v knihe si človek ani bežne neuvedomí... Prečítajte a neoľutujete
reagovat
Mia Rv
Neověřený nákup
14.7.2013
úžasná kniha!
Perfektná kniha, JJ má kvantum nových ideí ohľadom fungovania podnikov, inštitúcií, spoločnosti ako takej. Všetko podáva s jednoducho, pútavo, odkazuje na veľa internetových stránok, blogov. Knihu som kúpila zľavnenú ale je hodna aj plnej ceny. Som rada, že som čítala.
reagovat
luboš
Neověřený nákup
11.11.2011
Názor čitateľa
Veľmi zaujímavá kniha, ktorá vysvetľuje princípy Googlu a iných spoločností, ktoré sa dostali z nuly na vrchol. Na príkladoch Jeff uvádza pozitívne aj negatívne príklady novej komunikácie zo zákazníkom.

Prajem príjemné čítanie!
reagovat

Nakladatelství Eastone Books

Obchodní název
Eastone Group, a. s.
Adresa
Bulharská 70
821 04 Bratislava
Slovenská republika
E-mail
info@eastonebooks.sk
Nepropadejte panice!