Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Blue Ocean Strategy - W. Chan Kim, Harvard Business Press, 2005

725 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Blue Ocean Strategy - W. Chan Kim, Harvard Business Press, 2005
Blue Ocean Strategy - W. Chan Kim, Harvard Business Press, 2005

Blue Ocean Strategy

How to Create Uncontested Market Space and Make Competition Irrelevant

Written by the business world's new gurus, Blue Ocean Strategy continues to challenge everything you thought you knew about competing in today's crowded market place... Číst víc

4,7 3 hodnocení
Nakladatel
Harvard Business Press, 2005
Počet stran
256

Written by the business world's new gurus, Blue Ocean Strategy continues to challenge everything you thought you knew about competing in today's crowded market place... Číst víc

  • Kniha
  • Angličtina
Vyprodané

Zadejte e-mail a my vám dáme vědět, jakmile bude kniha dostupná.

Další knižní vydání
Blue Ocean Strategy - W. Chan Kim, Renée Mauborgne, Harvard Business Press, 2015
Pevná vazba
Angličtina, 2015
Skladem 4 ks

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Rebel Moon: Zrozená z ohně - V. Castro, Fobos, 2024

Více o knize

Written by the business world's new gurus, Blue Ocean Strategy continues to challenge everything you thought you knew about competing in today's crowded market place. Based on a study of 150 strategic moves spanning more than a hundred years and thirty industries, authors W. Chan Kim and Renee Mauborgne argue that lasting success comes from creating 'blue oceans': untapped new market spaces ripe from growth. And the business world has caught on - companies around the world are skipping the bloody red oceans of rivals and creating their very own blue oceans. With over one million copies sold world wide, Blue Ocean Strategy is quickly reaching must read status among smart business readers. Have you caught the wave?
Číst víc
Počet stran
256
Rozměr
162×140 mm
Hmotnost
542 g
ISBN
9781591396192
Rok vydání
2005
Naše katalogové číslo
91312
Jazyk
angličtina
Nakladatel
Harvard Business Press
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

4,7 / 5

3 hodnocení

2
1
0
0
0

Jak se líbila kniha vám?

Recenze od Martinusáků

Martinus.cz
16

Tvorič, detailista, cyklista, perfekcionista (ale pracujem na sebakontrole), nedočkavec a hrdý kapitán skvelej martinusáckej posádky :-)

Michal Meško
CEO
12. ledna 2022

Touto knihou som zavŕšil svoj dvojročný čitateľský focus na stratégiu. Blue Ocean Strategy je klasikou medzi biznisovými knihami a hoci som jej princípy poznal, prečítať si ju do hĺbky mi pomohlo pozrieť sa aj na viaceré veci v Martinuse novými očami. Modrý oceán bol kľúčovou myšlienkou pri tvorbe služby Knihovrátok, ktorou sa snažíme rozširovať knižný trh a spájať ľudí s knihami novými spôsobmi. Ak chcete v biznise piecť nové koláče a nielen sa trhať o tie existujúce, táto kniha je pre vás.

“Štruktúra odvetvia nie je nikdy navždy daná, vždy je možné ho nanovo tvarovať.”

Číst víc

„Když najdeš lásku, držíš se jí. Popadneš ji oběma rukama a uděláš, co můžeš, abys ji nepustila. Nejde se k ní otočit zády a předpokládat, že na tebe bude čekat, kdes ji nechala, dokud na ni nebudeš připravená.“

9. listopad - Colleen Hoover, 2021
9. listopad
Colleen Hoover