Čtenářský klub - Kniha měsíce se slevou - Zjistit Více
Kniha: Go Logo, A Handbook to the Art of Global Branding (Mac Cato)

916 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?
Kniha: Go Logo, A Handbook to the Art of Global Branding (Mac Cato)
Kniha: Go Logo, A Handbook to the Art of Global Branding (Mac Cato)

Go Logo, A Handbook to the Art of Global Branding

12 Keys to Creating Successful Global Brands

Unique among branding or creative guideline books, this book examines the enormous influence of both "commercial persuasion" and "societal persuasion" branding... Číst víc

Nakladatel
Rockport, 2010
Počet stran
208

Unique among branding or creative guideline books, this book examines the enormous influence of both "commercial persuasion" and "societal persuasion" branding... Číst víc

  • Pevná vazba
  • Angličtina

916 Kč

Na objednávku
Dodání může trvat více než 30 dní
Tento produkt je na objednávku a jeho dodání může trvat i více než 30 dnů. Uděláme ale všechno pro to, abychom vaši objednávku odeslali co nejdříve a o její cestě vás budeme včas informovat.

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat knihy na Martinus.cz?

  • Máme více než 300 000 knih skladem
  • Knihomolská záložka ke každému nákupu
  • Více než 9 000 výdejních míst

Naši skřítci doporučují

Onyxová bouře - Rebecca Yarros, Nakladatelství Fragment, 2025
Kniha: Go Logo, A Handbook to the Art of Global Branding (Mac Cato)
916 Kč
Na objednávku
Dodání může trvat více než 30 dní
Tento produkt je na objednávku a jeho dodání může trvat i více než 30 dnů. Uděláme ale všechno pro to, abychom vaši objednávku odeslali co nejdříve a o její cestě vás budeme včas informovat.

Více o knize

Unique among branding or creative guideline books, this book examines the enormous influence of both "commercial persuasion" and "societal persuasion" branding—and looks closely at the crucial role creative brand warriors play in building and sustaining winning designs. A primary focus is on exploring what it takes to be a successful creative in the global branding wars as defined by the 12 branding determinants. Global brands, such as Starbucks, Google, Burger King, Delta Airlines, and more, demonstrate the unique traits that make them successful brands.

Mac Cato founded Cato Gobe in New York in 1985, with Joel Desgrippes in Paris, focused on development of the Emotional Branding concept. Throughout his long career Cato has been an active innovator in his brand consulting programs with many of the world's leading brand-led businesses, including Mercedes, Ford, General Foods, Nestle, Mars, Coke, Pepsi, Nabisco, Chase, Diners Cub, American Express, Heineken, Budweiser, The Limited, ASDA, Kroger, Safeway, Avon, Elisabeth Arden, Victoria's Secret, and Brookstone.
Naše katalogové číslo
89985
Počet stran
208
Vazba
pevná vazba
Rozměr
216×254 mm
Hmotnost
1028 g
ISBN
9781592535170
Rok vydání
2010
Jazyk
angličtina
Nakladatel
Rockport
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu nebo škodlivý obsah

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

Jestli někdy potkáte někoho, koho budete doopravdy milovat, nikdy ho nenechte odejít.
Kniha: Já a Ty, navždy (Jo Watson)
Já a Ty, navždy
  • Jo Watson