Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Go Logo, A Handbook to the Art of Global Branding - Mac Cato, Rockport, 2010

873 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Go Logo, A Handbook to the Art of Global Branding - Mac Cato, Rockport, 2010
Go Logo, A Handbook to the Art of Global Branding - Mac Cato, Rockport, 2010

Go Logo, A Handbook to the Art of Global Branding

12 Keys to Creating Successful Global Brands

Unique among branding or creative guideline books, this book examines the enormous influence of both "commercial persuasion" and "societal persuasion" branding... Číst víc

Nakladatel
Rockport, 2010
Počet stran
208

Unique among branding or creative guideline books, this book examines the enormous influence of both "commercial persuasion" and "societal persuasion" branding... Číst víc

  • Pevná vazba
  • Angličtina

873 Kč

-5 %
Původní cena: 919 Kč
Na objednávku
Dodání může trvat více než 30 dní

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Hora v moři - Ray Nayler, Host, 2024
Go Logo, A Handbook to the Art of Global Branding - Mac Cato, Rockport, 2010
873 Kč

Více o knize

Unique among branding or creative guideline books, this book examines the enormous influence of both "commercial persuasion" and "societal persuasion" branding—and looks closely at the crucial role creative brand warriors play in building and sustaining winning designs. A primary focus is on exploring what it takes to be a successful creative in the global branding wars as defined by the 12 branding determinants. Global brands, such as Starbucks, Google, Burger King, Delta Airlines, and more, demonstrate the unique traits that make them successful brands.

Mac Cato founded Cato Gobe in New York in 1985, with Joel Desgrippes in Paris, focused on development of the Emotional Branding concept. Throughout his long career Cato has been an active innovator in his brand consulting programs with many of the world's leading brand-led businesses, including Mercedes, Ford, General Foods, Nestle, Mars, Coke, Pepsi, Nabisco, Chase, Diners Cub, American Express, Heineken, Budweiser, The Limited, ASDA, Kroger, Safeway, Avon, Elisabeth Arden, Victoria's Secret, and Brookstone.
Číst víc
Počet stran
208
Vazba
pevná vazba
Rozměr
216×254 mm
Hmotnost
1028 g
ISBN
9781592535170
Rok vydání
2010
Naše katalogové číslo
89985
Jazyk
angličtina
Nakladatel
Rockport
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

„Prázdná ranní knihovna má v sobě něco, co mě vždycky hluboce zasáhne. Tiše a klidně tu odpočívají všechna slova, všechny myšlenky.“

Kafka na pobřeží - Haruki Murakami, 2017
Kafka na pobřeží
Haruki Murakami