Čtenářský klub - Kniha měsíce se slevou - Zjistit Více
Kniha: The Science and Art of Branding (Giep Franzen a Sandra E. Moriarty)

2 011 Kč

Přidejte do košíku a poštovné máte zdarma :)

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?
Kniha: The Science and Art of Branding (Giep Franzen a Sandra E. Moriarty)
Kniha: The Science and Art of Branding (Giep Franzen a Sandra E. Moriarty)

The Science and Art of Branding

This innovative work provides a state-of-the-art overview of current thinking about the development of brand strategy. Unlike other books on branding, it approaches successful... Číst víc

Nakladatel
Routledge, 2008
Počet stran
558

This innovative work provides a state-of-the-art overview of current thinking about the development of brand strategy. Unlike other books on branding, it approaches successful brand strategy from both the producer and consumer perspectives... Číst víc

  • Brožovaná vazba

2 011 Kč

Na objednávku
Dodání může trvat více než 30 dní
Tento produkt je na objednávku a jeho dodání může trvat i více než 30 dnů. Uděláme ale všechno pro to, abychom vaši objednávku odeslali co nejdříve a o její cestě vás budeme včas informovat.
Sledovať dostupnosť

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat knihy na Martinus.cz?

  • Máme více než 300 000 knih skladem
  • Knihomolská záložka ke každému nákupu
  • Více než 9 000 výdejních míst

Naši skřítci doporučují

Sára Zeithammerová - Příběh o lásce, víře a nekonečné vůli
Kniha: The Science and Art of Branding (Giep Franzen a Sandra E. Moriarty)
2 011 Kč
Na objednávku
Dodání může trvat více než 30 dní
Tento produkt je na objednávku a jeho dodání může trvat i více než 30 dnů. Uděláme ale všechno pro to, abychom vaši objednávku odeslali co nejdříve a o její cestě vás budeme včas informovat.

Více o knize

This innovative work provides a state-of-the-art overview of current thinking about the development of brand strategy. Unlike other books on branding, it approaches successful brand strategy from both the producer and consumer perspectives. "The Science and Art of Branding" makes clear distinctions among the producer's intentions, external brand realities, and consumer's brand perceptions - and explains how to fit them all together to build successful brands. Co-author Sandra Moriarty is also the author of the leading Principles of Advertising textbook, and she and Giep Franzen have filled this volume with practical learning tools for scholars and students of marketing and marketing communications, as well as actual brand managers. The book explains theoretical concepts and illustrates them with real-life examples that include case studies and findings from large-scale market research. Every chapter opens with a mini-case history, and boxed inserts featuring quotes from experts appear throughout the book. "The Science and Art of Branding" also goes much more deeply than other works into the core concept of brand equity, employing new measurement systems only developed over the last few years.
Naše katalogové číslo
2621691
Originální název
The Science and Art of Branding
Počet stran
558
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
177×252 mm
Hmotnost
1038 g
ISBN
9780765617910
Rok vydání
2008
Nakladatel
Routledge
Pro koho
pro podnikatele
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu nebo škodlivý obsah

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

Možná se pokaždé, když otevřeme oči, znovu narodíme, a následně v nás něco umře, když je zavřeme.
Kniha: Letní světlo, a pak přijde noc (Jón Kalman Stefánsson)
Letní světlo, a pak přijde noc
  • Jón Kalman Stefánsson