Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Informatika pro 5. ročník ZŠ - Metodika - Pavel Navrátil, Computer Media, 2024

175 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Informatika pro 5. ročník ZŠ - Metodika - Pavel Navrátil, Computer Media, 2024
Informatika pro 5. ročník ZŠ - Metodika - Pavel Navrátil, Computer Media, 2024

Informatika pro 5. ročník ZŠ - Metodika

Ke každému dílu pracovní učebnice informatiky pro ZŠ je zpracována metodická příručka, která tvoří silnou metodickou podporu pro učitele... Číst víc

Ke každému dílu pracovní učebnice informatiky pro ZŠ je zpracována metodická příručka, která tvoří silnou metodickou podporu pro učitele... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Čeština

175 Kč

Připravujeme,
vychází 26. 7. 2024

Zadejte e-mail a my vám dáme vědět, jakmile bude kniha dostupná.

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Prostě vztahy - Honza Vojtko, Paseka, 2024

Více o knize

Ke každému dílu pracovní učebnice informatiky pro ZŠ je zpracována metodická příručka, která tvoří silnou metodickou podporu pro učitele.

Metodická příručka obsahuje:
vysvětlení či doplnění hlavního výkladu,
u vybraných témat tipy do výuky, upozornění na úskalí v problematice,
u vybraných témat rozšiřující náměty do výuky, nebo výklad nad rámec standardního učiva,
řešení veškerých úkolů z pracovní učebnice,
odkazy na elektronickou podporu a materiály ke stažení.
Metodická příručka doslova hodinu po hodině provádí učitele probíranou tematikou a nabízí vyčerpávající podklady.

Podpůrné elektronické materiály
Metodická příručka obsahuje unikátní přístupový kód na webovou stránku vydavatele s podpůrnými elektronickými materiály ke stažení.

Pracovní učebnice informatiky
Nová učebnice informatiky vytvořená plně v souladu s novými RVP a koncepcí tzv. nové informatiky. Důraz je kladen na práci s informacemi a rozvíjení informatického a algoritmického myšlení. Učebnice ale nezapomíná ani na digitální gramotnost a digitální dovednosti (práce s počítačem), přesně v souladu s RVP.

Hlavní vlastnosti
Tituly jsou koncipovány jako pracovní učebnice. Tzn. je kombinován výklad spolu s praktickými příklady, úkoly a doplňovačkami.
Cvičení a úlohy jsou sestaveny tak, aby žáky motivovaly k aktivnímu vystupování v hodinách informatiky, podporovaly kritické myšlení a napomáhaly k formulování otázek a hledání možných odpovědí.
Vizuální zpracování a grafika jsou přizpůsobeny věku žáků.
Úkoly často vycházejí z praktických reálií, se kterými se žák může setkat.
Pracovní učebnice postihují nejmodernější trendy ve výuce informatiky, a to jak v režimu výuky bez počítače, tak v praktických činnostech.
Obsah pracovních učebnic zachycuje nejaktuálnější trendy na poli informatického myšlení, informatiky a IT technologií.

Obsah pracovní učebnice Informatika pro 5. ročník ZŠ
ZPRACOVÁNÍ A VYHODNOCENÍ DAT (RVP I-5-3-02)
Data, sběr dat
Zpracování a vyhodnocení dotazníku
Interpretace dat
Práce se strukturovanými daty
INTERNET A PRÁCE V SÍTI (RVP I-5-4-02)
Internet
Práce ve sdíleném prostředí
Sociální sítě a komunikace na internetu
Sdílení dat
Bezpečnost v síti (RVP I-5-4-03)
ALGORITMIZACE A PROGRAMOVÁNÍ
Základní zápis postupu (RVP I-5-2-01)
Vývojový diagram (RVP I-5-2-02)
Můj první program (RVP I-5-2-03), (RVP I-5-2-04)
Úvod do programování
Návrh jednoduchého programu v základním
programovacím nástroji
Základní principy programování
Ověření správnosti navrženého postupu
INFORMAČNÍ SYSTÉMY (RVP I-5-3-01)
Vztahy systémů v přírodě
Informační systémy kolem nás
Poznámka: Hodnoty v závorkách odkazují na konkrétní výstup RVP.
Číst víc

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

„Vybudovali si neúplné a asymetrické přátelství, tvořené dlouhými pauzami a spoustou mlčení, jakýsi prázdný čistý prostor, kam se oba mohli vracet a nadechnout se, když je školní zdi sevřely natolik, že už dál nemohli ignorovat pocit, že se dusí. “

Osamělost prvočísel - Paolo Giordano, 2021
Osamělost prvočísel
Paolo Giordano