Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Komunikační a obchodní dovednosti manažera - Vladimíra Khelerová, Grada, 2006

219 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Komunikační a obchodní dovednosti manažera - Vladimíra Khelerová, Grada, 2006
Komunikační a obchodní dovednosti manažera - Vladimíra Khelerová, Grada, 2006

Komunikační a obchodní dovednosti manažera

2., přepracované a rozšířené vydání

Nové, rozšířené a přepracované vydání úspěšné publikace je určeno všem začínajícím i zkušeným manažerům, obchodníkům a podnikatelům... Číst víc

5,0 1 hodnocení
Nakladatel
Grada, 2006
Počet stran
142

Nové, rozšířené a přepracované vydání úspěšné publikace je určeno všem začínajícím i zkušeným manažerům, obchodníkům a podnikatelům... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Čeština
Vyprodané

Zadejte e-mail a my vám dáme vědět, jakmile bude kniha dostupná.

Další knižní vydání (2)
Komunikační a obchodní dovednosti manažera - Vladimíra Khelerová, Grada, 2010
Kniha
Čeština, 2010
Vyprodané

Komunikační a obchodní dovednosti manažera - Vladimíra Khelerová, Grada, 1999
Brožovaná vazba
Čeština, 1999
Vyprodané

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Šikmý kostel: Třetí díl - Karin Lednická, Bílá vrána, 2024

Více o knize

Nové, rozšířené a přepracované vydání úspěšné publikace je určeno všem začínajícím i zkušeným manažerům, obchodníkům a podnikatelům.

Ve velmi čtivé a prakticky zaměřené příručce najdete praktické rady, tipy a příklady, jak zlepšit své komunikační a manažerské dovednosti, posílit vyjednávací schopnosti a umění přesvědčit. Tyto dovednosti jsou pro váš úspěch při jednání s obchodními partnery, členy týmů, podřízenými a ostatními spolupracovníky nepostradatelné.

V první části knihy, která se věnuje zejména vyjednávání s obchodními partnery, tzn. zákazníky a dodavateli, se seznámíte s jednotlivými fázemi obchodního jednání a dozvíte se, jak se na ně ideálně připravit, jak při jednání argumentovat a čelit námitkám, jak komunikovat s jednotlivými typy partnerů a jak postupovat v konfliktních situacích. Nově se autorka podrobně zabývá technikou kladení otázek metodou SPIN, která vám při obchodním jednání výborně pomůže dosáhnout vašich cílů.

Druhá část knihy je věnována komunikaci manažera a jeho řídícím dovednostem. Poznáte různé možnosti motivace a rozvoje pracovníků a poskytování zpětné vazby, včetně kritického rozhovoru, hodnotícího pohovoru a koučování. Dozvíte se, jak vybrat členy svého týmu, jak v týmu rozhodovat a řešit konflikty.

V testu vy nebo vaši spolupracovníci můžete zjistit, jakou roli v týmu zastáváte - zda jste inovátor, dotahovač, či někdo jiný. Oproti prvnímu vydání se zcela nově dozvíte, jak účinně vést mezinárodní tým pracovníků, a dále mnoho dalších nových tipů a rad ke všem tématům.
Číst víc

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

5,0 / 5

1 hodnocení

1
0
0
0
0

Jak se líbila kniha vám?

Nakladatelství Grada

Číst víc

„A já doufám, že jednou na hřišti nebo v reklamní agentuře s panoramatickými okny pochopíš, že odvážný není ten, kdo se pouští do rvačky a neví, jestli vyhraje, nebo prohraje. Odvážný je ten, kdo ví, že by vyhrál, ale nechá to být. “