STRUKTURA PRACOVNÍHO SEŠITU
Myšlenková mapa
– dvojstrana, kam budou žáci postupně v průběhu lekce doplňovat slovíčka k probíranému tématu
Části A, B, C, D
– provázanost učebnice a pracovního sešitu: jedna strana učebnice odpovídá dvěma stranám pracovního sešitu
– cvičení jsou zaměřená zejména na procvičení gramatiky
a slovní zásoby
– cílem je poskytnout dostatek cvičení pro daný jev různé úrovně tak, aby vyučující měl možnost volby (především ve smíšených skupinách a skupinách s integrovanými žáky a žáky s SPU)
– není nutné vyplnit veškerá cvičení
Použití ikon: zelená – nejjednodušší, oranžová – středně obtížná, červená – obtížná
Výslovnost
– každá lekce obsahuje cvičení na výslovnost obtížných hlásek
– jedná se nejen o poslechová cvičení, ale i o jazykolamy
Opakování lekce
– zaměřené na řečové dovednosti s tabulkou se sebehodnocením žáka
– mohou být využity v rámci procvičování v hodině, nebo v rámci domácí přípravy
Slovníček
– seznamy slovíček na konci pracovního sešitu záměrně neobsahují výslovnost
– všechna slovíčka jsou učitelům a žákům k dispozici ve formě nahrávek v MP3 a zároveň součástí interaktivní verze učebnice
– slovník dále rozlišuje barevně různé slovní druhy
– obsahuje rovněž ukázky použití slov v jednoduchých větách