Ogilvy o reklamě - David Ogilvy, Management Press, 2007

890 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Ogilvy o reklamě - David Ogilvy, Management Press, 2007
Ogilvy o reklamě - David Ogilvy, Management Press, 2007

Ogilvy o reklamě

4. vydání

Legendární kniha klasika světové reklamy je zasvěceným průvodcem oborem reklamy a reklamní tvorby. Číst víc

4,9 14 hodnocení
Nakladatel
Management Press, 2007
Počet stran
224

Legendární kniha klasika světové reklamy je zasvěceným průvodcem oborem reklamy a reklamní tvorby. Číst víc

  • Pevná vazba
  • Čeština
Vyprodané

Zadejte e-mail a my vám dáme vědět, jakmile bude kniha dostupná.

Další knižní vydání (3)
Ogilvy on Advertising - David Ogilvy, Welbeck, 2023
Brožovaná vazba
Angličtina, 2023
Více než 30 dní

293 Kč


Ogilvy on Advertising - David Ogilvy, Welbeck, 2007
Brožovaná vazba
Angličtina, 2007
Více než 30 dní

390 Kč


Ogilvy on Advertising - David Ogilvy, PRION, 2007
Brožovaná vazba
Angličtina, 2007
Vyprodané

Další knižní vydání

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024

Více o knize

Legendární kniha klasika světové reklamy je zasvěceným průvodcem oborem reklamy a reklamní tvorby. Ogilvy v ní nezapře svou "původní" profesi textaře a se svou typickou argumentační přesvědčivostí shrnuje své celoživotní zkušenosti s tím, jak dělat reklamu, která prodává. Bohatý obrazový doprovod přináší příklady úspěšných i nepovedených reklam. Překlad z angličtiny.
Číst víc
Originální název
Ogilvy on Advertising
Počet stran
224
Vazba
pevná vazba
Rozměr
190×250 mm
Hmotnost
784 g
ISBN
8072611546
Rok vydání
2007
Naše katalogové číslo
6337
Jazyk
čeština
Původ
Spojené království
Nakladatel
Management Press
Pro koho
pro podnikatele
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

4,9 / 5

14 hodnocení

13
1
0
0
0

Jak se líbila kniha vám?

Čtenářské recenze

Duri
Neověřený nákup
28.4.2017
Klasika
Aj ked Ogilvy nepocul o PPC, SEO a dalsich trendoch dneska, jasne hovori co funguje a ked si to clovek premietne do kontextu dnesnych dni, zisit ze to tak stale je a jeho taktiky sa daju krasne vyuzit aj dnes na tieto "moderne nastroje".
Vela prikladov tvorby, kniha je dobre strukturovana, jasne napisana, dobre sa cita.
Číst víc
adrian
Neověřený nákup
21.4.2011
premyslajte
ak chcete robit reklamu mali by ste pochopit jedno - reklama ma utocit na zakladne instinknty cloveka a tie sa nemenia - nemenili - a nikdy sa menit nebudu *- pokial by sa neupravil nas gen v buducnosti. Vzdy reagujeme v case smadu na svieze veci, v case chudoby na ponuky zarobit si, v case bohatsva chceme moc, v case moci chceme luxus a sny ludi su tak jednoduche - ze cokolvek si zoberiete na paskal dojdete k tomu ze problem je vo velkej vacsine v peniazoch. Vzdy je to hra s masovou skupinou ludi a ta sa chova VZDY inac ako jednotlivec.. Takze veci ze niekto napise podla mna to je blbost - neobstoja.. Dajte takych ludi 100 000 dokopy na jedno uzemie, a mozete vidiet zmeny v chovani.. a este bombonik - samozrejme existuju aj reklamy ktore oslovuju prave tych - ktori si myslia ze na nich reklamy nezaposobia resp. si myslia ze ich nezaujimaju.. nemusia.. reklama ma uplne iny ciel.. kazdy si proste nieco jedneho dna musi kupit - a vyhodte si zhlavy ze je to na zaklade vlastnej pravdy.. ovplyvneni su vsetci.. ci reklamou alebo niecim inym.. ;) Ogilvy pise prave o tom, ako to nezpackat.. po uvedeni vasej reklamy mate chciet vyssi predaj - a nie potlesk za peknu reklamu na ktorej sa vysantil grafik ktory o cielovych skupinach a osloveni prip. copywritingu vie velke kulove.... Číst víc

Nakladatelství Management Press

Číst víc

„Nad kravincem se muškátu nedočucháš.“

Cirkus Humberto - Eduard Bass, 2017
Cirkus Humberto
Eduard Bass