Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Významní světoví prodejci - Tom Sant, Computer Press, 2007

397 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Významní světoví prodejci - Tom Sant, Computer Press, 2007
Významní světoví prodejci - Tom Sant, Computer Press, 2007

Významní světoví prodejci

Jejich metody a prodejní techniky

Kniha obsahuje metody čtyř nejvýznamnějších obchodníků z dvacátého století. Přišli totiž na to, jak prodávat efektivně. Nestalo se tak v laboratoři nebo ve výzkumném institutu.... Číst víc

4,8 4 hodnocení
Nakladatel
Computer Press, 2007
232 stran
3-4 hodiny čtení

Kniha obsahuje metody čtyř nejvýznamnějších obchodníků z dvacátého století. Přišli totiž na to, jak prodávat efektivně. Nestalo se tak v laboratoři nebo ve výzkumném institutu. Nebyli motivováni abstraktní intelektuální zvědavostí... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Čeština
Vyprodané

Zadejte e-mail a my vám dáme vědět, jakmile bude kniha dostupná.

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024

Více o knize

Kniha obsahuje metody čtyř nejvýznamnějších obchodníků z dvacátého století. Přišli totiž na to, jak prodávat efektivně. Nestalo se tak v laboratoři nebo ve výzkumném institutu. Nebyli motivováni abstraktní intelektuální zvědavostí. Došlo k tomu v kancelářích a obchodech a zasedacích síních správních rad, kde se denně dělala rozhodnutí o nákupu. A bylo to motivováno nejpragmatičtějšími úkoly. Potřebou uzavřít obchod.

John Henry Patterson vymyslel proces prodeje, tedy sled postupů, které udržovaly růst jeho společnosti dokonce během recese, a ty se staly základem pro dnes používané metody nejúspěšnějších prodejních organizací na světě.

Dale Carnegie objevil mnohé pravdy o lidských vztazích a na těchto základech pak byly založeny firmy takových obchodních osobností, jako jsou Lee Iacoca, Mary Kay Ash a Tom Monahan.

Elmer Wheeler vytvořil a otestoval způsoby doručování zpráv o prodeji jejich redukováním na stručná konstatování, aby se ujistil, jaký způsob nejlépe funguje. Vyzkoušel tisíce vět na stejném počtu lidí, aby poznal a přesvědčil se, jak se utváří názor a co dokáže lidi psychologicky přesvědčit.

A Joe Girard, narozený ve velké chudobě ve slumech Detroitu, přišel na postup kvalifikovaného jednání, které ho přivedlo až do Guinessovy knihy světových rekordů jako „největšího světového prodejce“. Sám, bez pomoci jiných, kdy pracoval v malé kanceláři v sousedství dealera Chevroletu a prodával stále jedněm zákazníkům, prodal Girard více vozů než 95 procent všech dealerů v Severní Americe. V jednom dni prodal 18 aut, v jednom měsíci 174 a za 14 let kariéry jich prodal více než 13 000!

Principy, které tito čtyři lidé objevili, jsou platné dodnes, protože jsou založeny na základech lidské psychologie. Autor knihy je osobně použil pro vybudování své vlastní firmy. Použil je, aby pomohl svým klientům a viděl vynikající představitele prodeje, kteří je používali, aby znovu a znovu vítězili. Tyto principy stále fungují.

Když se budeme vracet ke čtyřem klíčovým myšlenkám, které znamenaly revoluci prodeje ve dvacátém století, naučíme se, jak dnes prodávat účinněji.
Číst víc
Počet stran
232
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
167×225 mm
Hmotnost
416 g
ISBN
9788025114575
Rok vydání
2007
Naše katalogové číslo
63711
Jazyk
čeština
Nakladatel
Computer Press
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

4,8 / 5

4 hodnocení

3
1
0
0
0

Jak se líbila kniha vám?

Nakladatelství Computer Press

Číst víc

„Nejlepší způsob, jak se zbavit nočních můr, je převyprávět je do záchodové mísy a pak spláchnout.“