Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
The Package Design Book Volume 1 - Julius Wiedemann, Taschen, 2017

242 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Přečtená
The Package Design Book Volume 1 - Julius Wiedemann, Taschen, 2017
Přečtená
The Package Design Book Volume 1 - Julius Wiedemann, Taschen, 2017

The Package Design Book Volume 1
Přečtená

Packaging is a highly underrated art form. As the first thing a consumer sees when looking at a product, the packaging can make or break a sale. Every year, the Pentawards... Číst víc

1. díl série
The Package Design Book
Nakladatel
Taschen, 2017
Počet stran
672

Packaging is a highly underrated art form. As the first thing a consumer sees when looking at a product, the packaging can make or break a sale. Every year, the Pentawards celebrate the art of the package by presenting awards to designs from ... Číst víc

  • Pevná vazba
  • Mírně opotřebovaná
  • Angličtina

242 Kč

Skladem
Posíláme ihned

Přečtené knihy nám můžete poslat i vy!

Pošlete nám svoje přečtené knihy a získejte poukázku na nákup.

Vyzkoušet Knihovrátek

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Šikmý kostel: Třetí díl - Karin Lednická, Bílá vrána, 2024
The Package Design Book Volume 1 - Julius Wiedemann, Taschen, 2017
242 Kč

Více o knize

Packaging is a highly underrated art form. As the first thing a consumer sees when looking at a product, the packaging can make or break a sale. Every year, the Pentawards celebrate the art of the package by presenting awards to designs from around the world. Designers compete in five main categories―beverages, food, body, luxury, and other markets―and no fewer than 50 sub-categories. Featuring a selection of hundreds of works, this book brings together Pentawards winners from 2008 to 2016, providing a vivid demonstration of creativity in every form of packaging. Readers will discover, through product descriptions and plenty of images, what drives design industry leaders and agencies behind these creations which are so much part of our everyday lives. This well of inspiration is not just aimed at design and marketing professionals but anyone with an interest in the creative process of packaging.
Číst víc
Počet stran
672
Vazba
pevná vazba
Rozměr
140×195 mm
Hmotnost
1298 g
Rok vydání
2017
Naše katalogové číslo
1702345
Jazyk
angličtina
1. díl série
The Package Design Book
Nakladatel
Taschen
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

„Richard si všiml, že události jsou zbabělé: nikdy nechodí samy. Vždycky se jich nahrne celá řada a zasypou ho najednou.“

Nikdykde - Neil Gaiman, 2017
Nikdykde
Neil Gaiman