Manipulace není jenom fenomén historie nebo vzdáleného okolí. V podstatě každý den jsme manipulováni. Lidmi kolem nás, politiky, médii, reklamními společnostmi, výrobci – aniž si to někdy chceme připustit nebo si to uvědomujeme. Žijeme tak rychle, že to už skutečně nevnímáme, ale sami se tohoto procesu účastníme. Buď jako manipulátoři, nebo častěji jako manipulovaní.
V publikaci
Jak manipulovat s lidmi naleznete typologii osobností kombinace a rovnováhu v populaci možnosti rozpoznání osobnostních typů vliv médií, reklamy a voleb na jednotlivé typy osobností hranice asertivity a manipulace způsoby manipulace a komunikace s jednotlivci ...a jak manipulaci s úspěchem čelit
O autorovi: Marián Béreš (narozen v Košicích, Slovensko, 1969) Po skončení studí v Košicích se přestěhoval do Prahy. Prošel několik firem, které byly a jsou na vrcholu ve svém oboru (Procter & Gamble, Bristol Myers Squibb, Warner Music, Leo Burnett), což mu dává unikátní přehled o tom, jak a která pravidla fungují naprosto stejně, bez ohledu na to, v jakém oboru podnikáte. Od roku 2003 si buduje svůj vlastní business. Zabývá se vzděláváním a poradenstvím v oblasti vzdělávání na různých úrovních. Přispívá svými články do novin a časopisů na Slovensku a v České republice. Přednáší pro institut Central European Advertising Art Institut v Praze, přednáší na vysokých školách, je členem Supervisory Group studentské organizace AIESEC Slovensko. Je vášnivým fotografem a cestovatelem.
Celá typologie má smysl pro člověka jenom tehdy, když ji začne denně používat ke svému prospěchu, naučí se rozdíly mezi lidmi vnímat, akceptovat, respekto− vat a tím pomáhat sobě i lidem ve svém okolí. Často se tato schopnost promění v manipulaci s druhými, s okolím, se svými nejbližšími i s celými národy. Je dobré vědět, jak se to sice naučit, ale nezneužívat toho. K tomu poslouží nová prvotina.