Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Street World - Roger Gastman, Thames & Hudson, 2007

940 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Street World - Roger Gastman, Thames & Hudson, 2007
Street World - Roger Gastman, Thames & Hudson, 2007

Street World

Urban Culture from Five Continents

A new global street culture has emerged, uniting the world's diverse subcultures. Graffiti and skateboarding, DJ-ing, fashion and printmaking – this packed book celebrates the... Číst víc

Nakladatel
Thames & Hudson, 2007
Počet stran
384

A new global street culture has emerged, uniting the world's diverse subcultures. Graffiti and skateboarding, DJ-ing, fashion and printmaking – this packed book celebrates the street as a stage for the creativity of a generation... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Angličtina
Vyprodané

Zadejte e-mail a my vám dáme vědět, jakmile bude kniha dostupná.

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024

Více o knize

A new global street culture has emerged, uniting the world's diverse subcultures. Graffiti and skateboarding, DJ-ing, fashion and printmaking – this packed book celebrates the street as a stage for the creativity of a generation. From New York and Los Angeles, to the Brazilian mega-cities, South African townships, and Mumbai, the authors highlight cultural hotspots around the world – in more than 100 topics and more than 1,000 colour photographs
Číst víc
Počet stran
384
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
220×235 mm
Hmotnost
1893 g
ISBN
9780500513859
Rok vydání
2007
Naše katalogové číslo
40991
Jazyk
angličtina
Nakladatel
Thames & Hudson
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

„A já doufám, že jednou na hřišti nebo v reklamní agentuře s panoramatickými okny pochopíš, že odvážný není ten, kdo se pouští do rvačky a neví, jestli vyhraje, nebo prohraje. Odvážný je ten, kdo ví, že by vyhrál, ale nechá to být. “