Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Super Surprise 6: Course Book - Sue Mohamed, Oxford University Press, 2010

358 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Super Surprise 6: Course Book - Sue Mohamed, Oxford University Press, 2010
Super Surprise 6: Course Book - Sue Mohamed, Oxford University Press, 2010

Super Surprise 6: Course Book

Popis edice: With its imaginative 'Surprise' concept, exciting stories and interesting topics, Super Surprise will captivate your class. New language and activities are... Číst víc

Nakladatel
Oxford University Press, 2010
Počet stran
64

Popis edice: With its imaginative 'Surprise' concept, exciting stories and interesting topics, Super Surprise will captivate your class. New language and activities are introduced through an exciting 'surprise'. In levels 1 and 2 the 'surprise' is ... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Angličtina

358 Kč

U dodavatele
Posíláme do 6 dnů

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Láska za mizerných dní - Ewald Arenz, Host, 2024
Super Surprise 6: Course Book - Sue Mohamed, Oxford University Press, 2010
358 Kč

Více o knize

Popis edice: With its imaginative 'Surprise' concept, exciting stories and interesting topics, Super Surprise will captivate your class. New language and activities are introduced through an exciting 'surprise'. In levels 1 and 2 the 'surprise' is a pac
Číst víc
Počet stran
64
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
220×275 mm
Hmotnost
205 g
ISBN
9780194456500
Rok vydání
2010
Naše katalogové číslo
627443
Jazyk
angličtina
Nakladatel
Oxford University Press
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

„A já doufám, že jednou na hřišti nebo v reklamní agentuře s panoramatickými okny pochopíš, že odvážný není ten, kdo se pouští do rvačky a neví, jestli vyhraje, nebo prohraje. Odvážný je ten, kdo ví, že by vyhrál, ale nechá to být. “