Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Příliš pozdě - Colleen Hoover, Ikar CZ, 2024

Učebnice pro vysoké školy

Použité filtry
Zrušit filtry
Monetární ekonomie v období krize a konvergence

Monografie významných českých autorů pokrývá stěžejní otázky vnější rovnováhy vmalé otevřené ekonomice, dynamiku měnových kursů v krátkém a dlouhém období a hlavní vývojové fáze měnové politiky v České republice za...

  • 279 Kč
    Ihned ke stažení

České právní dějiny - Karel Schelle, Ladislav Vojáček, Aleš Čeněk, 2016
České právní dějiny

Publikace, která vychází již ve třetím upraveném vydání, pocházející z autorské dílny renomovaných právních historiků je nejnovějším zpracováním českých a československých právních dějin. Jedná se o doposud nejkomplexnější zpracování dané problematiky...

  • Knihapevná vazba
    711 Kč
    Skladem 4 ks

Bezpečnostní vědy - Viktor Porada, Aleš Čeněk, 2017
Bezpečnostní vědy

V návaznosti na základní a metodologické přístupy v oblasti teorie a metodologie bezpečnostních věd, které jsou uvedeny v publikaci Bezpečnostní vědy – úvod do teorie a metodologie, jsou v těsné návaznosti předloženy základní...


České právní dějiny - Vilém Knoll, Karel Schelle, Ladislav Vojáček, Aleš Čeněk, 2008
České právní dějiny

Publikace pocházející z autorské dílny renomovaných právních historiků je nejnovějším zpracováním národních právních dějin. Jedná se o doposud nejkomplexnější zpracování dané problematiky...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané
Marketing od myšlenky k realizaci - Gustav Tomek, Věra Vávrová, Professional Publishing, 2009
Marketing od myšlenky k realizaci

Ekonomická teórie i praxe je poznamenaná širokým uplatňovaním a rozvojem marketingové vedy a marketingových prístupu. Je to dano stupnem vývoje tržní ekonomiky, kdy úspech či prežití podnikatelských aktivit...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Marketing - Eva Hanuláková, Milan Oreský, Peter Drábik, Wolters Kluwer, 2021
Marketing 
SK

Vysokoškolská učebnica prináša nový pohľad na moderný marketing 21. storočia. Pútavým spôsobom vysvetľuje jeho súčasnú podobu, princípy, nástroje a procesy. Čitateľom načrtáva budúcnosť marketingu ako podnikovej filozofie a koncepcie riadenia a...

  • Knihabrožovaná vazba
    579 Kč
    Do 2 – 5 dnů

Mezinárodní marketing - Hana Machková, Grada, 2009
Mezinárodní marketing

Nové vydání knihy reaguje na současný dynamický vývoj v oblasti mezinárodního marketingu. Je rozšířeno o aktuální trendy, např. úlohu marketingu v oblasti CSR (Corporate Social Responsibility - společensky zodpovědné chování firem), ...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Daňovníctvo - Anna Schultzová, Wolters Kluwer, 2021
Daňovníctvo 
SK

Učebnica Daňovníctvo prináša komplexný pohľad na daňovú politiku Slovenskej republiky. Je dielom kolektívu skúsených autorov z Národohospodárskej fakulty EU v Bratislave, katedry financií, pod vedením prof. Anny Schultzovej...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Líbaná ústa ničeho nepozbývají, ale obnovují se jako luna.“

Dekameron - Giovanni Boccaccio, 2014
Dekameron
Giovanni Boccaccio