Na téma značky knihy o umění, designu a architektuře
Někdy stačí jen náhoda a štěstí, jindy geniální nápad. Pokud se k tomu přidá dřina, pokora a vytrvalost, může vzniknout legendární výrobek, který provází životem celé generace od praprarodičů až po prapravnuky...
-
Knihapevná vazba192 KčSkladem 2 ks
Kniha pojednává o fotografii jako autorském díle, o vztahu fotografie a práva na ochranu soukromí a ochranu osobnosti, o fotografování soukromých...
-
Knihabrožovaná vazba260 KčDo 4 – 6 dnů
Jaká je budoucnost značek a brandingu? Znamená globalizace, že různorodost a jedinečnost budou působením obřích nadnárodních společností postupně vymazány...
-
Knihaflexi vazba281 KčSkladem 1 ks
Obraz diváků televizních seriálů a dalších pořadů jako pasivních konzumentů je zakořeněný i dnes, v éře internetových televizí, streamování a obsahu dostupného kdykoli „na přání“. V době, kdy americký kulturní a mediální...
-
Knihabrožovaná vazba499 KčDo 5 – 7 dnů
-
249 KčIhned ke stažení
Monografie reaguje na aktuální fenomén „designové revoluce", se kterým se setkáváme všude kolem nás. Snaží se čtenářům přiblížit cesty, jak design chránit. Je přitom zaměřena na dvě nejvíce frekventované formy ochrany designu...
-
Knihabrožovaná vazba261 KčDo 4 – 6 dnů
When you think of a brand, often the first thing that comes to mind is the logo, the visual representation of that product, place, thing, or business. The power of simplicity for these marks can never be underestimated...
-
Knihapevná vazba686 KčSkladem 3 ks
Publikace, která vznikla v souvislosti s pořádáním nízkorozpočtového filmového festivalu, vychází z praktických zkušeností autora a je zaměřena na vztah autorského práva k filmové tvorbě, resp. k dílům audiovizuálním...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Publikace zpracovává problematiku týkající se herců, hudebníků, tanečníků a dalších výkonných umělců, výrobců zvukových a zvukově obrazových snímků a provozovatelů veřejných prostor oživených hudbou (hotely, restaurační provozy, letiště atd.).
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Learn how to create iconic visual branding that stands the test of time with the innovative tools and inspiration in Logos That Last...
-
Knihapevná vazba758 KčVíce než 30 dní
Učebné skriptá určené najmä pre študentov neprávnickýh fakúlt, ktorých cieľom je základná orientácia v právach duševného vlastníctva. V prvej časti skrípt sú...
-
Knihabrožovaná vazba122 KčSkladem 1 ks
Innovative strategies for success from former Nike CMO Greg Hoffman, who had a major hand in crafting Nike’s singular brand and was instrumental in its most high-profile breakthrough campaigns...
-
Knihapevná vazba567 KčSkladem 1 ks
Synonymous with high-octane glamour, opulent sexuality, and fearless fashion, Tom Ford is an iconic designer whose namesake label has devout followers across the globe, from Milan and New Delhi to Shanghai and New York...
-
Knihapevná vazba2 990 KčVíce než 30 dní
Multiply serves as a definitive guide for creating meaningful, elegant and timeless brand identities...
-
Knihapevná vazba971 KčVíce než 30 dní
It is an exciting time for branding. As everything becomes global, good branding becomes more crucial. "What is Branding?" Is an accessible guide that makes sense of this complex subject...
In an increasingly digital world, brands are faced with the challenge of reshaping their identities in order to solidify their presence both online and offline, not to mention in a variety of other mediums...
-
Knihabrožovaná vazba1 135 KčVíce než 30 dní
Současně s globalizací se zvyšuje i význam dobrého brandingu. Kniha Co je branding? slouží jako přístupný průvodce, jehož cílem je vnést do tohoto složitého tématu světlo a řád...
-
Knihapevná vazbaVyprodané
The internationally renowned design agency Turner Duckworth presents stories and advice gathered from working with the world’s biggest brands...
-
Knihabrožovaná vazba787 KčSkladem 2 ks
Kým pohľad na hudobné dielo z pozície hudobnej vedy je značne heterogénny, doterajšie právne definície pojmu hudobné dielo sú si veľmi podobné, obsahovo sú však neuspokojivé...
-
Vyprodané
"Logo Mondo" is a replete, typography and logo collection, reflecting today's urban aesthetic. The collection is a tour de force, brimming with individuality and selected from thousands of entries submitted from hundreds of designers worldwide...
-
Knihaflexi vazbaVyprodané
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle