Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Příliš pozdě - Colleen Hoover, Ikar CZ, 2024

Knihy o multimédiiích

Použité filtry
Zrušit filtry
Adobe Photoshop 7 - Břetislav Hněvsa, Computer Media, 2004
Adobe Photoshop 7

Kniha popisuje program s českým prostředím pro operační systémy Windows.

  • Knihabrožovaná vazba
    178 Kč
    Do 25 dnů

50 příkladů v počítačové grafice - Pavel Navrátil, Computer Media, 2007
50 příkladů v počítačové grafice

Zcela nová sada 50 příkladů z počítačové grafiky je určena pro všechny učitele nebo pedagogy školících středisek, kde se vyučuje počítačová grafika. Sada obsahuje 50 řešených příkladů včetně všech podkladů.

  • Knihakroužková vazba
    410 Kč
    Do 5 dnů

Jak správně vybrat digitální fotoaparát - Josef Myslín, Computer Media, 2006
Jak správně vybrat digitální fotoaparát

Chystáte se koupit digitální fotoaparát? Nevíte jaký si vybrat? Nerozumíte prodejcům a tápete v záplavě zkratek a tajemných hodnot? Co je to digitální a analogový zoom? Co je to ultrazoom? K čemu slouží CCD čip? Jak důležitá je...

  • Knihabrožovaná vazba
    84 Kč
    Do 5 dnů

Počítačová grafika na základní škole - Libuše Kovářová, Computer Media, 2004
Počítačová grafika na základní škole

Titul Počítačová grafika na základní škole je především metodikou pro učitele výpočetní techniky na základní škole. Publikace obsahuje nepřeberné množství návodů, postupů, námětů, tipů a triků, jak děti učit pracovat s počítačovou grafikou. Kniha má...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„A já doufám, že jednou na hřišti nebo v reklamní agentuře s panoramatickými okny pochopíš, že odvážný není ten, kdo se pouští do rvačky a neví, jestli vyhraje, nebo prohraje. Odvážný je ten, kdo ví, že by vyhrál, ale nechá to být. “