Přeskočit na hlavní obsah
Martinus Knihy roku 2024 - Nechte se inspirovat
Tajemství pomocnice - Freida McFadden, Kalibr, 2024

Zúžit výběr

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Téma
Další možnosti
Pro koho
Další možnosti
Účel knihy
Původ
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Další možnosti
Série
Edice
Vazba
Formát
Barva obálky
Další možnosti
Použité filtry
Zrušit filtry
Rozvoj zrakového vnímání pro děti od 5 do 7 let - Jiřina Bednářová, Edika, 2024
Novinka
Rozvoj zrakového vnímání pro děti od 5 do 7 let

Publikace je určena předškolním dětem k rozvoji zrakového vnímání a prevenci potíží ve čtení a psaní plynoucích z nedostatečné zrakové percepce. Knížka se věnuje rozlišení a pojmenování barev, odlišení tvarů prvků. V knize jsou zahrnuta cvičení z...


Poslouchám pohádku a čtu podle obrázků - Marcela Kotová, Grada, 2020
Poslouchám pohádku a čtu podle obrázků

Předškolní věk je v životě dítěte nejdůležitějším obdobím, kdy si utváří vztah ke vzdělání. Základním prvkem vzdělání je čtení a psaní, a ačkoli děti v tomto věku ještě neznají písmena, je potřebné předčtenářsko


Šimonovy pracovní listy 2 - Markéta Mlčochová, Portál, 2015
Šimonovy pracovní listy 2

Rozvoj pozornosti, cvičení postřehu, zraková diferenciace, rozvoj myšlení. Grafomotofické tvary, rozlišování základních geometrických tvarů, procvičování zrakové syntézy a analýzy....


Rozvoj zrakového vnímání pro děti od 5 do 7 let (3. díl)

Publikace je určena předškolním dětem k rozvoji zrakového vnímání a prevenci potíží ve čtení a psaní plynoucích z nedostatečné zrakové percepce. Knížka se věnuje rozlišení a pojmenování barev, odlišení tvarů prvků.



Vnímání osoby se zrakovým postižením v kontextu specifik představivosti - Hana Majerová, Univerzita Palackého v Olomouci, 2017
Vnímání osoby se zrakovým postižením v kontextu specifik představivosti

Předkládaná publikace se zabývá fenoménem percepce v kontextu představivosti u osob v situaci zrakového postižení. Teoreticko-kritická analýza stavu výzkumu v dané...


Není hláska jako hláska - Kateřina Slezáková, Portál, 2017
Není hláska jako hláska

Pracovní sešit je určen předškolním dětem, které mají problémy se sluchovou diferenciací. Jejich řeč je hůře srozumitelná pro mnohočetnou dyslalii neboli patlavost. Tyto děti mluví často rychle, bez...


Metodika – Kočka Kačka - Vendula Noháčová, Pikola, 2018
Metodika – Kočka Kačka

Metodická příručka pro pedagogy i pro rodiče, která slouží k práci s knihou druhého čtení Kočka Kačka. Podporuje čtenářskou gramotnost, vzbuzuje v dětech zájem o čtený text i o samotný zážitek ze čtení pomocí rozmanitých...


Rozvoj řeči – zvuky a slabiky - Petra Klapáková, Vendula Hegerová (ilustrácie), Edika, 2018
Rozvoj řeči – zvuky a slabiky

Kniha obsahuje originální hry a nápady pro rozvoj komunikačních dovedností dětí od 3 do 5 let. Mohou ji využít jak rodiče, tak učitelé v mateřských školách a logopedi, jak pro individuální práci s dítětem, tak pro práci s menší skupinou. Jelikož jsou...


Šimonovy pracovní listy 15 - Renata Frančíková, Eva Štanclová, Portál, 2022
Šimonovy pracovní listy 15

Rozvoj sluchového vnímání, rozlišování hlásek, slabik a slov pro mateřské školy a první ročníky ZŠ...


Čtu a vím o čem - Iva Nováková, Portál, 2014
 
Čtu a vím o čem - Iva Nováková, Portál, 2020
Čtu a vím o čem

Autorka úspěšného titulu Víš, co čteš? připravila nový soubor krátkých a zábavných povídek, které jsou doprovázeny množstvím různých úkolů a otázek připomínajících motivy z pročteného textu. Pro začínající čtenáře je zařazena, stejně jako v předchozím...


Rozvoj zrakového vnímání pro děti od 3 do 5 let (1. díl) - Jiřina Bednářová, Edika, 2022
Rozvoj zrakového vnímání pro děti od 3 do 5 let (1. díl)

Publikace je určena předškolním dětem k rozvoji zrakového vnímání a prevenci potíží ve čtení a psaní plynoucích z nedostatečné zrakové percepce. Knížka se věnuje rozlišení a pojmenování barev, odlišení tvarů prvků. V knize...


Prvopočáteční čtení a psaní - Martina Fasnerová, Grada, 2018
Prvopočáteční čtení a psaní

Učitelé v praxi i studenti pedagogických oborů prohloubí své znalosti na poli práce se živou abecedou a se slabikářem, jaký typ slabikáře si vybrat, které pomůcky je možné využívat a jak celkově přistupovat k výuce čtení...


Úroveň čtenářských strategií patnáctiletých žáků na konci základního vzdělávání - Vlasta Řeřichová a kolektiv autorů, Univerzita Palackého v Olomouci, 2017
Úroveň čtenářských strategií patnáctiletých žáků na konci základního vzdělávání

Monografie prezentuje výsledky výzkumu, jehož cílem bylo zjistit úroveň čtenářských strategií patnáctiletých žáků na konci jejich základního vzdělávání. Autoři publikace se tomuto tématu věnují v...


Mediální činnosti - Irena Kellerová, Zdeněk Brom, Petr Valenta, Raabe CZ, 2016
Mediální činnosti

V této publikaci chceme ukázat, jak položit základy mediální gramotnosti a jak vnímat média kriticky a v neposlední řadě poskytnout metodická doporučení, to vše také pedagogům mateřských škol a prvního stupně základní školy.


Chci číst jako táta s mámou - Hana Havlínová, Grada, 2019
Chci číst jako táta s mámou

Udělejte ze svého dítěte čtenáře! Předčítejte dětem, vyprávějte si společně příběhy, hrajte si a objevujte zajímavé texty všude kolem sebe! Zkušená autorka nabízí všem rodičům, ale i učitelům jednoduché hry a aktivity...


Jak učit finanční gramotnost? - Kateřina Lichtenberková, Renata Majvaldová, Monika Houšková, Portál, 2022
Jak učit finanční gramotnost?

Finanční vzdělávání by mělo být pevnou součástí našeho celoživotního učení, protože nám pomáhá pochopit, jak správně hospodařit se svými penězi...


Digitální kompetence v transdisciplinárním nahlédnutí: mezi filosofií, sociologií, pedagogikou a informační vědou - Michal Černý, Muni Press, 2019
Digitální kompetence v transdisciplinárním nahlédnutí: mezi filosofií, sociologií, pedagogikou a informační vědou

Monografie se systematicky zabývá kritickou reflexí Evropského rámce digitálních kompetencí pro občany, jehož pracovní překlad také obsahuje. Rámec zasazuje do širší fenomenologické myšlenkové tradice a následně postupně...


Metodika – Vědí draci o legraci - Vendula Noháčová, Pikola, 2018
Metodika – Vědí draci o legraci

Metodická příručka pro pedagogy i pro rodiče, která slouží k práci s knihou prvního čtení Vědí draci o legraci. Podporuje čtenářskou gramotnost, vzbuzuje v dětech zájem o čtený text i o samotný zážitek ze čtení pomocí...


Hry pro rozvoj čtení - Lenka Theodora Ficová, Grada, 2023
Hry pro rozvoj čtení

Jestlipak víte, kdy se u dítěte začínají rozvíjet předpoklady pro to, aby z něho nebo z ní vyrost zdatný čtenář? Pokud hádáte předškolní věk nebo dokonce první třídu, jste vedle jak ta jedle! Pojďme se společně pěkně popořádku podívat na to, co...



Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Řekl jsem již, že metafory jsou nebezpečné. Láska začíná metaforou. Jinak řečeno: láska začíná ve chvíli, kdy se žena vepíše svým prvním slovem do naší poetické paměti.“