Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
15% sleva na audioknihy ke stažení - Martinus.cz, 2024
Použité filtry
Zrušit filtry
Tvorba kurikulárních dokumentů v České republice - Jan Tupý, Masarykova univerzita, 2019
Tvorba kurikulárních dokumentů v České republice

Publikace mapuje tvorbu kurikulárních dokumentů pro základní vzdělávání v České republice od roku 1989 do konce roku 2017 a usiluje o zobecnění uvedených postupů a zkušeností. Snaží se popsat a zhodnotit vše podstatné, co se při tvorbě kurikulárních...

  • Knihabrožovaná vazba
    230 Kč
    Do 27 dnů

Východiska, podmínky a strategie ve vzdělávání žáků s těžkým postižením na základní škole speciální - Hana Ošlejšková, Masarykova univerzita, 2013
Východiska, podmínky a strategie ve vzdělávání žáků s těžkým postižením na základní škole speciální

V odborné publikaci je zpracované téma mezifakultního výzkumného projektu Inkluze ve škole jako interdisciplinární problém. Východiska, podmínky a strategie realizace. Pozornost je zaměřena na edukaci žáků s těžkým postižením...

  • Knihabrožovaná vazba
    253 Kč
    Do 3 dnů

O vzdělávání, učitelství a tak trochu i o pedagogice - Josef Maňák, Vlastimil Švec, Tomáš Janík, Masarykova univerzita, 2017
O vzdělávání, učitelství a tak trochu i o pedagogice

Kniha rozhovorů zprostředkovává názory zástupců tří generací pedagogů na aktuální problémy vzdělávání, učitelství a pedagogiky. Záměrem autorů je přiblížit pohledy na pedagogické...

  • Knihabrožovaná vazba
    171 Kč
    Do 6 dnů



Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„A já doufám, že jednou na hřišti nebo v reklamní agentuře s panoramatickými okny pochopíš, že odvážný není ten, kdo se pouští do rvačky a neví, jestli vyhraje, nebo prohraje. Odvážný je ten, kdo ví, že by vyhrál, ale nechá to být. “