Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Konečně normální vražda - Dominik Dán, Slovart CZ, 2024

Na téma řízení společnosti přečtené knihy o personalistice

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Téma
Další možnosti
Pro koho
Původ
Autor
Další možnosti
Nakladatel
Další možnosti
Série
Edice
Další možnosti
Vazba
Použité filtry
Zrušit filtry
Řízení lidských zdrojů - Josef Koubek, Management Press, 2007
Řízení lidských zdrojů

První systematická česká práce vycházející z moderní koncepce personalistiky – a dnes již osvědčená základní vysokoškolská učebnice a zároveň také užitečný zdroj informací pro personalisty v podnikové praxi...


Svoboda v práci - Brian M. Carney, Isaac Getz, PeopleComm, 2011
Svoboda v práci

Svoboda v práci je místem, kde člověk pochopí klíčové souvislosti této filozofie organizace a řízení. Seznámíte se zde ale také s bezmála dvěma desítkami firem z celého světa a tím, jak svobodu do práce zaváděly a jakou s ní mají zkušenosti...


Abeceda personalisty 2020 - Zdeněk Schmied, Helena Čornejová, Petr Pelech, Zdeněk Šenk, Dominik Brůha, Petr Bukovjan, Vlasta Leštinská, Jiří Valenta, Aleš Kalvoda, Dana Roučková, Tomáš Liškutín, ANAG, 2020
Abeceda personalisty 2020

Abeceda personalisty je určena jak personalistům, tak i širšímu okruhu uživatelů, kteří se zabývají personalistikou, např. manažerům, podnikovým právníkům, asistentkám, odborovým funkcionářům či účetním, své v ní naleznou...


Vzdělávání ve firmě - Jan Barták, Alfa, 2007
Vzdělávání ve firmě

Autor rozebírá možnosti a meze komunikačních strategií i konkrétních metod, technik a forem práce s dospělými. Nabízí poznatky i praktické zkušenosti z oblasti komunikace znalostí, ve vazbě na inovační záměry firmy cíleně orientované na růst komplexnosti.

Rozvoj a vzdělávání pracovníků - František Hroník, Grada, 2006
Rozvoj a vzdělávání pracovníků

Učící se organizace není stav, ale proces. Stejně tak "nové trendy" nejsou inventářem novinek a sadou hotových odpovědí, ale především podnětem...


7 skrytých důvodů, proč zaměstnanci odcházejí z firem - Leigh Branham, Grada, 2009
7 skrytých důvodů, proč zaměstnanci odcházejí z firem

Často má zaměstnanec pádnější důvody, než je vyšší plat či lepší příležitosti, proč opouští vaši firmu. Více než 80% pracovníků říká, že důvodem není to, že na druhé straně plotu je tráva zelenější, ale je to převaha negativních faktorů...


Spoluprací k úspěchu - Rastislav Zachar, Mladá fronta, 2012
Spoluprací k úspěchu

Rastislav Zachar v současné době působí ve firmě Business Success, která pomáhá firmám zvyšovat prosperitu prostřednictvím seminářů a studijních programů pro manažery i zaměstnance...


Vysoce efektivní marketingový plán - Peter Knight, Grada, 2007
Vysoce efektivní marketingový plán

Ať už jste začínající firma s malým rozpočtem, nebo mezinárodní korporace, malý podnikatel, nebo marketingový manažer, tento praktický průvodce vám v patnácti krocích pomůže sestavit účinný marketingový plán, který přinese očekávaný úspěch...


Řízení lidských zdrojů - Michael Armstrong, Grada, 2007
Řízení lidských zdrojů

Desáté, výrazně přepracované a zmodernizované vydání světového bestselleru představuje nejnovější trendy a postupy v oblasti řízení lidských zdrojů. Výhodou této publikace je, že zpracovává problematiku řízení lidských zdrojů ve firmách...


Řízení lidí v organizaci, Wolters Kluwer ČR, 2013
Řízení lidí v organizaci

Druhé - rozšířené vydání knihy se věnuje zásadám úspěšného vykonávání všech hlavních manažerských funkcí, rozebírá i principy odměňování a rozvoje lidských zdrojů, řízení změn a tvorbu firemní kultury. Nabízí i řešení řady...

Udělej to zítra - Mark Forster, Grada, 2013
Udělej to zítra

Jak snadno zvládat úkoly, které neustále přibývají? Jak se soustředit pouze na jednu věc a rychle ji dotáhnout do konce? Jak omezit stres a mít dobrý pocit ze své práce? Jak opravdu dosahovat svých cílů, a ne pouze hodně pracovat? Uznávaný autor...


Tajemství úspěšného vedení lidí - Bernd Geropp, Grada, 2014
Tajemství úspěšného vedení lidí

Jak se vaši lidé stanou odvážnými a kreativními? Jak konečně získáte čas na to, co je opravdu důležité? Proč nejsou vaši pracovníci aktivní? Proč se vám je nedaří motivovat? Jak budou vaši lidé konečně dělat to, co mají? Proč můžete svým...


Personalistka - Alena Chládková, Petr Bukovjan, Wolters Kluwer ČR, 2012
Personalistka

Autoři se netradičním, ale zároveň přehledným způsobem zaměřují na nejdůležitější otázky praxe, týkající se pracovněprávních...


Staňte se marketingovým géniem - Peter Fisk, Computer Press, 2006
Staňte se marketingovým géniem

Cokoli dokážete, nebo si myslíte, že dokážete, začněte s tím. Protože odvaha začít v sobě nese sílu, genialitu a kouzlo...


Přijímací pohovor v angličtině - Christian Püttjer, Uwe Schnierda, Grada, 2014
Přijímací pohovor v angličtině

Ucházíte se o místo, které vyžaduje znalost angličtiny, nebo byste rádi pracovali v zahraničí? Pak je tato knížka určena právě vám! Pomůže vám na výbornou zvládnout přijímací pohovor či assessment centrum v anglickém jazyce. V knize naleznete 200...


Manažerské účetnictví - Bohumil Král a kol., Management Press, 2006
Manažerské účetnictví

Kniha je určena nejen posluchačům VŠ a jiných vzdělávacích programů, ale i podnikovým manažerům, pracovníkům poskytujícím informační podporu managementu, poradcům a specialistům na hodnotové řízení...


Repetitorium manažerských dovedností - John Payne, Shirley Payneová, Management Press
Repetitorium manažerských dovedností

Jak zdokonalit sám sebe...


Sales Advantage - Jak prodat více a stát se skutečným profesionálem - J. Oliver Crom, Michael Crom, Talpress, 2004
Sales Advantage - Jak prodat více a stát se skutečným profesionálem

Chcete se setkat s člověkem, který úspěšně uzavírá obchody? Jednoduše najděte obchodníka, který skutečně chápe podstatu prodávání. A právě o tom je tato kniha.


Public relations - Ladislav Kopecký, Grada, 2013
Public relations

Aniž si to uvědomujeme, s public relations, s jejich účinky a vlivy se potkáváme téměř na každém kroku. Ovlivňují naše názory a postoje, náš životní styl, prostupují naší každodenností a velmi často formují prostředí, které nás obklopuje. Nabízíme vám....


Proč už neplatí tradiční marketing - Kolektiv autorů, Computer Press, 2007
Proč už neplatí tradiční marketing
  • Autorský kolektiv

Trhy se neustále mění, ale marketing jako vědní obor se vůči nim nevyvíjí stejnou rychlostí. Často jde marketingová praxe napřed a vědní disciplína ji následuje. Proto se právě tato publikace zabývá některými z nejdůležitějších mezer...



Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Řeknu ti tajemství, Hanno. Ta opravdu zlá strašidla nikdy nevypadají jako strašidla.“

Prohnilé město - Leigh Bardugo, 2022
Prohnilé město
Leigh Bardugo