Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Spalující bůh - R.F. Kuang, Host, 2024

Bestsellery z kategórie: na téma řízení společnosti na skladě příručky knihy o personalistice

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Téma
Další možnosti
Pro koho
Původ
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Další možnosti
Kolekce
Série
Edice
Další možnosti
Vazba
Barva obálky
Další možnosti
Použité filtry
Zrušit filtry
Typologie osobnosti pro manažery - Michal Čakrt, Portál, 2024
Typologie osobnosti pro manažery

Úspěšná a léty prověřená kniha významného domácího autora, poradce a trenéra vychází z typologie osobnosti, která je založená na teorii C. G. Junga a je velmi oblíbená zejména ve firemním prostředí. Publikace nabízí nástroje...

  • Knihapevná vazba
    415 Kč
    Skladem > 5 ks

Good Strategy / Bad Strategy - Richard Rumelt, Profile Books, 2013
 
Good Strategy / Bad Strategy - Richard Rumelt, Profile Books, 2017
Good Strategy / Bad Strategy 
EN

Even though everyone is talking about it, there is no concept in business today more muddled than 'strategy'. Richard Rumelt, described by McKinsey Quarterly as 'a giant in the field of strategy' and 'strategy's strategist', ...

  • Knihabrožovaná vazba
    264 Kč
    Skladem 2 ks

Strategie nákupu - Radim Červený, Alena Hanzelková a kolektív, C. H. Beck, 2013
Strategie nákupu

Význam nákupu pro podnik se v posledních letech zásadně změnil. V minulosti byl nákup považován za podpůrnou funkci, jejímž úkolem bylo zajistit ve firmě dostatek materiálu, polotovarů a dílů pro vlastní výrobu. Místo realizace ucelené strategie nákupu...

  • Knihabrožovaná vazba
    490 Kč
    Skladem 1 ks

Procesně řízená organizace - Václav Řepa, Grada, 2012
Procesně řízená organizace

Publikace, která navazuje na autorovu úspěšnou knihu "Podnikové procesy - Procesní řízení a modelování", je určená firemním manažerům všech úrovní, manažerům organizace a kvality, IS/IT manažerům a vývojářům IS a studentům VŠ...

  • Knihabrožovaná vazba
    303 Kč
    Skladem 1 ks
  • Přečtenámírně opotřebovaná
    140 Kč
    Skladem

The Manager - Mike Carson, Bloomsbury, 2014
The Manager 
EN

From the post room to the board room, everyone thinks they can be the manager. But how do you manage outrageous talent? What do you do to inspire loyalty from your players? How do you turn around a team in crisis? ...

  • Knihabrožovaná vazba
    323 Kč
    Skladem 1 ks

Proč už neplatí tradiční marketing - Kolektiv autorů, Computer Press, 2007
Proč už neplatí tradiční marketing
  • Autorský kolektiv

Trhy se neustále mění, ale marketing jako vědní obor se vůči nim nevyvíjí stejnou rychlostí. Často jde marketingová praxe napřed a vědní disciplína ji následuje. Proto se právě tato publikace zabývá některými z nejdůležitějších mezer...


ISO 9001:2008 a jeho interné audity v praxi - Peter Makýš, Marcel Šlúch, PrintCity Slovakia, 2009
ISO 9001:2008 a jeho interné audity v praxi 
SK

Publikácia je pomôckou pre zavedenie a udržiavanie systému manažérstva kvality podľa nového vydania normy ISO 9001:2008, ktorá nahrádza normu ISO 9001:2000...


7 skrytých důvodů, proč zaměstnanci odcházejí z firem - Leigh Branham, Grada, 2009
7 skrytých důvodů, proč zaměstnanci odcházejí z firem

Často má zaměstnanec pádnější důvody, než je vyšší plat či lepší příležitosti, proč opouští vaši firmu. Více než 80% pracovníků říká, že důvodem není to, že na druhé straně plotu je tráva zelenější, ale je to převaha negativních faktorů...

Podnikanie a štandardy v pohostinstve a hoteliérstve - Sládek, kolektív, Epos, 2001
Podnikanie a štandardy v pohostinstve a hoteliérstve 
SK

Podnikanie a štandardy v pohostinstve a hoteliérstve.


Vysoce efektivní marketingový plán - Peter Knight, Grada, 2007
Vysoce efektivní marketingový plán

Ať už jste začínající firma s malým rozpočtem, nebo mezinárodní korporace, malý podnikatel, nebo marketingový manažer, tento praktický průvodce vám v patnácti krocích pomůže sestavit účinný marketingový plán, který přinese očekávaný úspěch...

Udělej to zítra - Mark Forster, Grada, 2013
Udělej to zítra

Jak snadno zvládat úkoly, které neustále přibývají? Jak se soustředit pouze na jednu věc a rychle ji dotáhnout do konce? Jak omezit stres a mít dobrý pocit ze své práce? Jak opravdu dosahovat svých cílů, a ne pouze hodně pracovat? Uznávaný autor...


Personalistka - Alena Chládková, Petr Bukovjan, Wolters Kluwer ČR, 2012
Personalistka

Autoři se netradičním, ale zároveň přehledným způsobem zaměřují na nejdůležitější otázky praxe, týkající se pracovněprávních...


Staňte se marketingovým géniem - Peter Fisk, Computer Press, 2006
Staňte se marketingovým géniem

Cokoli dokážete, nebo si myslíte, že dokážete, začněte s tím. Protože odvaha začít v sobě nese sílu, genialitu a kouzlo...


Repetitorium manažerských dovedností - John Payne, Shirley Payneová, Management Press
Repetitorium manažerských dovedností

Jak zdokonalit sám sebe...


Prodávejte s úspěchem! - Rolf Leicher, Grada, 2005
Prodávejte s úspěchem!

Kniha plná praktických tipů a příkladů srozumitelně a čtivě radí, jak se správně připravit na jednání s klientem nebo zákazníkem, jak úspěšně vést prodejní rozhovor a dosáhnout stanoveného cíle, jak zvládnout obtížné situace...


33 základních rad jak pečovat o zákazníka - Jiří Brabec, Computer Press, 2004
33 základních rad jak pečovat o zákazníka

Další titul z jedinečné série "33 rad" je určen pro obchodníky, pracujících především v prodejně či obchodu...


Vedení lidí, týmů a firem - Jiří Plamínek, Grada, 2018
Vedení lidí, týmů a firem

Páté vydání dnes již klasického díla uznávaného českého odborníka na management přináší nejužitečnější poznatky, které rozhodují o úspěšnosti manažerů a lídrů. Autor zdůrazňuje souvislosti mezi těmito poznatky, význam...

  • Knihabrožovaná vazba
    287 Kč
    Skladem 2 ks
  • Přečtenámírně opotřebovaná
    136 Kč
    Skladem

Řízení vztahů se zákazníky Procesy, pracovníci, technologie - Jan Dohnal, Grada, 2002
Řízení vztahů se zákazníky Procesy, pracovníci, technologie

Kvalita řízení vztahů se zákazníky je klíčová pro úspěch na trhu a týká se všech pracovníků, přičemž CRM může být jen tak dobré, jak dobrá je vize a strategie podniku, úroveň procesního řízení, podniková kultura a kvalita manažerského týmu...


Úspech je voľba - Anna Diačiková, Michal Ľach, Chemosvit, 2020
Úspech je voľba 
SK

Rozsiahle monotematické dielo s výraznými prvkami originality a výnimočnej spätnej väzby od autorov, ktorí dlhodobo vo firme Chemosvit pracovali vo vysokých riadiacich pozíciách...

  • Knihapevná vazba
    677 Kč
    Skladem 2 ks

Začínáme řídit projekty - James Taylor, Computer Press, 2007
Začínáme řídit projekty

Publikace je určena pro ty, kteří nemají s řízením projektů zatím větší zkušenosti. Jak pro úplně začínající projektové manažery, tak pro ty, kteří projekty řídí teprve krátkou dobu...



Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Nejen, že neexistuje žádný Bůh, ale zkuste sehnat o víkendu instalatéra.“

Vyřídit si účty - Woody Allen, 2003
Vyřídit si účty
Woody Allen