Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Murtagh (česky) - Christopher Paolini, Nakladatelství Fragment, 2024

Knihy o personalistice

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Téma
Další možnosti
Pro koho
Původ
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Další možnosti
Kolekce
Série
Edice
Další možnosti
Vazba
Formát
Barva obálky
Další možnosti
Použité filtry
Zrušit filtry
(S)ladíme s Kašparem - Jana Benešová, Centrum Kašpar, 2013
(S)ladíme s Kašparem

Myšlenka zaměstnaneckého benefitu hlídání dětí v mimořádných situacích se u nás v Centru Kašpar zrodila na jaře roku 2010. Vycházela z vlastní zkušenosti pracovnic centra...

  • Knihakroužková vazba
    21 Kč
    Do 7 – 12 dnů

(S)ladíme s Kašparem - Jana Benešová, Centrum Kašpar, 2013
 
S)ladíme s Kašparem - Jana Benešová, Centrum Kašpar, 2013
(S)ladíme s Kašparem

Nabízíme krátký, leč návodný přehled dobrých zkušeností z firem v Libereckém kraji. Příběhy firem a organizací, pro které je vstřícný přístup k potřebám zaměstnanců a zaměstnankyň...

  • Knihakroužková vazba
    21 Kč
    Do 7 – 12 dnů

Černé ovce - Marsha Petrie Sue, CPRESS, 2008
Černé ovce

Knihu Černé ovce přivítají lidé, kteří se chtějí naučit vycházet s problematickými kolegy na pracovišti; je tedy důležitou pomůckou pro personalisty, manažery a vedoucí týmů...


Sales Advantage - Jak prodat více a stát se skutečným profesionálem - J. Oliver Crom, Michael Crom, Talpress, 2004
Sales Advantage - Jak prodat více a stát se skutečným profesionálem

Chcete se setkat s člověkem, který úspěšně uzavírá obchody? Jednoduše najděte obchodníka, který skutečně chápe podstatu prodávání. A právě o tom je tato kniha.


Porady a jednání - Thomas Wieke, Grada, 2006
Porady a jednání

Každý z nás je v zaměstnání neustále konfrontován s množstvím porad, jednání, formálních i neformálních setkání...


Prodávejte s úspěchem! - Rolf Leicher, Grada, 2005
Prodávejte s úspěchem!

Kniha plná praktických tipů a příkladů srozumitelně a čtivě radí, jak se správně připravit na jednání s klientem nebo zákazníkem, jak úspěšně vést prodejní rozhovor a dosáhnout stanoveného cíle, jak zvládnout obtížné situace...


Teamwork - Brian Clegg, Paul Birch, CP Books, 2005
Teamwork

Právě jste vytvořili novou skupinu. Lidé jsou nervózní. Navzájem se neznají. Neví, jaká bude jejich role v tomto týmu. Je potřeba překonat tento počáteční stav a začít pracovat...


33 základních rad jak pečovat o zákazníka - Jiří Brabec, Computer Press, 2004
33 základních rad jak pečovat o zákazníka

Další titul z jedinečné série "33 rad" je určen pro obchodníky, pracujících především v prodejně či obchodu...

Jak úspěšně řídit firmu - Brian Tracy, Computer Press, 2004
Jak úspěšně řídit firmu

Brian Tracy je jedním z nejlepších amerických přednášejících v oblasti obchodní činnosti a podnikání a přední světový konzultant a instruktor pro osobní a profesní rozvoj, profesní úspěch a organizační výsledky.


Jak motivovat sebe a své spolupracovníky - Rainer Niermeyer, Manuel Seyffert, Grada, 2005
Jak motivovat sebe a své spolupracovníky

I když samotná motivace ještě nepřinese úspěch, bez motivace je úspěch nemožný. Jak motivace funguje a jak ji využít pro dosažení svých osobních cílů a cílů firmy?...

Jak psát obchodní dopisy a jiné písemnosti - Olga Kuldová, Emílie Fleischmannová, Fortuna, 2007
Jak psát obchodní dopisy a jiné písemnosti

Šesté vydání publikace, upravené v souladu s revidovanou normou pro úpravu písemností, je určeno všem studentům středních škol, na nichž se vyučuje obchodní korespondence, a všem firmám, podnikům a úřadům, které věnují...


Řízení vztahů se zákazníky Procesy, pracovníci, technologie - Jan Dohnal, Grada, 2002
Řízení vztahů se zákazníky Procesy, pracovníci, technologie

Kvalita řízení vztahů se zákazníky je klíčová pro úspěch na trhu a týká se všech pracovníků, přičemž CRM může být jen tak dobré, jak dobrá je vize a strategie podniku, úroveň procesního řízení, podniková kultura a kvalita manažerského týmu...


Společenská odpovědnost organizace - Marek Pavlík a kolektív, Grada, 2010
Společenská odpovědnost organizace

Publikace se věnuje aktuálnímu a respektovanému tématu CSR - společenské odpovědnosti organizací. Je určena manažerům v komerční sféře, ve veřejné správě a studentům především vysokých škol...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    94 Kč
    Skladem
  • 220 Kč
    Ihned ke stažení

Grafologie pro personalisty a manažery - Vlaďka Fischerová–Katzerová, Dana Češková–Lukášová, Grada, 2007
Grafologie pro personalisty a manažery

Chcete se rychleji orientovat v myšlení a chování svých profesních partnerů? Toužíte podpořit své sebepoznání, vlastní seberozvoj a zvýšit svou sociální inteligenci?..


Vysoce efektivní marketingový plán - Peter Knight, Grada, 2007
Vysoce efektivní marketingový plán

Ať už jste začínající firma s malým rozpočtem, nebo mezinárodní korporace, malý podnikatel, nebo marketingový manažer, tento praktický průvodce vám v patnácti krocích pomůže sestavit účinný marketingový plán, který přinese očekávaný úspěch...


Riadenie 4 - Štefan Kassay, VEDA, 2013
Riadenie 4 
SK

Kniha je určená širokému okruhu odborných čitateľov. Uľahčí štúdium zložitej problematiky účastníkom postgraduálneho štúdia a rekvalifikačných kurzov, doktorandom a študentom iných foriem vyššieho vzdelávania.

  • Knihapevná vazba s přebalem
    104 Kč
    Skladem 1 ks

Proč už neplatí tradiční marketing - Kolektiv autorů, Computer Press, 2007
Proč už neplatí tradiční marketing
  • Autorský kolektiv

Trhy se neustále mění, ale marketing jako vědní obor se vůči nim nevyvíjí stejnou rychlostí. Často jde marketingová praxe napřed a vědní disciplína ji následuje. Proto se právě tato publikace zabývá některými z nejdůležitějších mezer...


99 tipů pro úspěšné vedení lidí - Hartmut Laufer, Grada, 2008
99 tipů pro úspěšné vedení lidí

Hledáte rychlou a účinnou pomoc při zvládání naléhavých problémů týkajících se vedení lidí? Chcete se zlepšit ve vedení a řízení svých podřízených? V tomto praktickém a přehledném pomocníkovi najdete účinné rady a náměty...


Psychologie pro ekonomy - Vladimír Provazník a kolektiv, Grada
Psychologie pro ekonomy

Kniha vás seznámí nejen s problematikou obecné psychologie, přináší také speciální poznatky ze sociální psychologie práce, psychologie organizace a řízení a z poradenské psychologie.


Chytře vedená prodejna - Jak mít více zákazníků a větší tržby - Richard Hammond, Grada, 2005
Chytře vedená prodejna - Jak mít více zákazníků a větší tržby

Čím se liší úspěšné prodejny a prodejní řetězce od těch, které živoří na pokraji zájmu zákazníků? Majitelé, vedoucí prodejny, manažeři i prodavači zjistí na řadě praktických příkladů, jak atraktivně uspořádat prodejní prostory, ...



Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Kdosi řekl, že deprese a krize nejsou nic jiného než neschopnost vidět vlastní budoucnost v růžových barvách.“

Exit West - Mohsin Hamid, 2018
Exit West
Mohsin Hamid