Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Host - B.A. Paris, Motto, 2024

Knihy o personalistice

Použité filtry
Zrušit filtry
Vysoce efektivní marketingový plán - Peter Knight, Grada, 2007
Vysoce efektivní marketingový plán

Ať už jste začínající firma s malým rozpočtem, nebo mezinárodní korporace, malý podnikatel, nebo marketingový manažer, tento praktický průvodce vám v patnácti krocích pomůže sestavit účinný marketingový plán, který přinese očekávaný úspěch...


Personalistika pro manažery a personalisty - Martin Šikýř, Grada, 2012
Personalistika pro manažery a personalisty

Personalistika pro manažery a personalisty přináší ucelený pohled na personalistiku a personální činnosti v moderní organizaci...


Udělej to zítra - Mark Forster, Grada, 2013
Udělej to zítra

Jak snadno zvládat úkoly, které neustále přibývají? Jak se soustředit pouze na jednu věc a rychle ji dotáhnout do konce? Jak omezit stres a mít dobrý pocit ze své práce? Jak opravdu dosahovat svých cílů, a ne pouze hodně pracovat? Uznávaný autor...


99 tipů pro úspěšné vedení lidí - Hartmut Laufer, Grada, 2008
99 tipů pro úspěšné vedení lidí

Hledáte rychlou a účinnou pomoc při zvládání naléhavých problémů týkajících se vedení lidí? Chcete se zlepšit ve vedení a řízení svých podřízených? V tomto praktickém a přehledném pomocníkovi najdete účinné rady a náměty...

Vedení lidí, týmů a firem - Jiří Plamínek, Grada, 2018
Vedení lidí, týmů a firem

Páté vydání dnes již klasického díla uznávaného českého odborníka na management přináší nejužitečnější poznatky, které rozhodují o úspěšnosti manažerů a lídrů. Autor zdůrazňuje souvislosti mezi těmito poznatky, význam...


Tajemství úspěšného vedení lidí - Bernd Geropp, Grada, 2014
Tajemství úspěšného vedení lidí

Jak se vaši lidé stanou odvážnými a kreativními? Jak konečně získáte čas na to, co je opravdu důležité? Proč nejsou vaši pracovníci aktivní? Proč se vám je nedaří motivovat? Jak budou vaši lidé konečně dělat to, co mají? Proč můžete svým...


Prodávejte s úspěchem! - Rolf Leicher, Grada, 2005
Prodávejte s úspěchem!

Kniha plná praktických tipů a příkladů srozumitelně a čtivě radí, jak se správně připravit na jednání s klientem nebo zákazníkem, jak úspěšně vést prodejní rozhovor a dosáhnout stanoveného cíle, jak zvládnout obtížné situace...


Vyučovací metody na vysoké škole - Lucie Rohlíková, Jana Vejvodová, Grada, 2012
Vyučovací metody na vysoké škole

Praktická publikace uznávaných autorek je nepostradatelná pro mladé vysokoškolské učitele, kteří v průběhu svého studia neprošli soustavnou pedagogickou přípravou, ale ocení ji také zkušenější pedagogové, ...


Public relations - Ladislav Kopecký, Grada, 2013
Public relations

Aniž si to uvědomujeme, s public relations, s jejich účinky a vlivy se potkáváme téměř na každém kroku. Ovlivňují naše názory a postoje, náš životní styl, prostupují naší každodenností a velmi často formují prostředí, které nás obklopuje. Nabízíme vám....


7 skrytých důvodů, proč zaměstnanci odcházejí z firem - Leigh Branham, Grada, 2009
7 skrytých důvodů, proč zaměstnanci odcházejí z firem

Často má zaměstnanec pádnější důvody, než je vyšší plat či lepší příležitosti, proč opouští vaši firmu. Více než 80% pracovníků říká, že důvodem není to, že na druhé straně plotu je tráva zelenější, ale je to převaha negativních faktorů...

Společenská odpovědnost organizace - Marek Pavlík a kolektív, Grada, 2010
Společenská odpovědnost organizace

Publikace se věnuje aktuálnímu a respektovanému tématu CSR - společenské odpovědnosti organizací. Je určena manažerům v komerční sféře, ve veřejné správě a studentům především vysokých škol...


Řízení vztahů se zákazníky Procesy, pracovníci, technologie - Jan Dohnal, Grada, 2002
Řízení vztahů se zákazníky Procesy, pracovníci, technologie

Kvalita řízení vztahů se zákazníky je klíčová pro úspěch na trhu a týká se všech pracovníků, přičemž CRM může být jen tak dobré, jak dobrá je vize a strategie podniku, úroveň procesního řízení, podniková kultura a kvalita manažerského týmu...


Mezinárodní obchodní operace - Hana Machková, Eva Černohlávková, Alexej Sato a kol., Grada, 2007
Mezinárodní obchodní operace

Aktualizované a přepracované vydání úspěšné publikace je opět nepostradatelnou komplexní příručkou pro manažery a podnikatele, kteří podnikají v mezinárodním měřítku, a přínosnou učebnicí pro vysokoškolské studenty...


Porady a jednání - Thomas Wieke, Grada, 2006
Porady a jednání

Každý z nás je v zaměstnání neustále konfrontován s množstvím porad, jednání, formálních i neformálních setkání...


Procesně řízená organizace - Václav Řepa, Grada, 2012
Procesně řízená organizace

Publikace, která navazuje na autorovu úspěšnou knihu "Podnikové procesy - Procesní řízení a modelování", je určená firemním manažerům všech úrovní, manažerům organizace a kvality, IS/IT manažerům a vývojářům IS a studentům VŠ...


Jak zvládnout 10 nejobtížnějších situací manažera - Jan Urban, Grada, 2008
Jak zvládnout 10 nejobtížnějších situací manažera

Manažeři všech úrovní se v čtivé a přehledné knížce dozví, jak se úspěšně vypořádat s deseti situacemi, které lze považovat za jedny z nejobtížnějších v práci a kariéře každého manažera...


Lektorské dovednosti - Olga Medlíková, Grada, 2013
Lektorské dovednosti

Praktická a čtivá příručka je určena jak začínajícím lektorům, kteří chtějí dobře zvládnout svou práci, tak i těm zkušenějším, kteří v ní naleznou náměty na vylepšení a zpestření své činnosti. Důraz je kladen na klíčové schopnosti lektora a jeho...


Efektivní vzdělávání zaměstnanců - Josef Vodák, Alžbeta Kucharčíková, Grada, 2007
Efektivní vzdělávání zaměstnanců

Bez efektivního vzdělávání zaměstnanců se dnes již neobejde žádná firma, která chce zvyšovat svou výkonnost a být úspěšná. Kniha vám pomůže efektivně rozhodovat o investicích do lidského kapitálu a navrhovat rozvojové vzdělávací projekty...


Jak motivovat sebe a své spolupracovníky - Rainer Niermeyer, Manuel Seyffert, Grada, 2005
Jak motivovat sebe a své spolupracovníky

I když samotná motivace ještě nepřinese úspěch, bez motivace je úspěch nemožný. Jak motivace funguje a jak ji využít pro dosažení svých osobních cílů a cílů firmy?...


Psychologie pro ekonomy - Vladimír Provazník a kolektiv, Grada
Psychologie pro ekonomy

Kniha vás seznámí nejen s problematikou obecné psychologie, přináší také speciální poznatky ze sociální psychologie práce, psychologie organizace a řízení a z poradenské psychologie.



Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„„Přijdeme pozdě,“ připomněl Colin. - „To nevadí,“ řekla Chloé. „Posuň si zpátky hodinky.““

Pěna dní - Boris Vian, 2011
Pěna dní
Boris Vian