Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Příliš pozdě - Colleen Hoover, Ikar CZ, 2024
Použité filtry
Zrušit filtry
Management - Ladislav Blažek, Grada, 2014
Management

Praktická a čtivá publikace se zaměřuje na klíčové oblasti managementu. Je určena studentům vysokých škol a MBA studií, manažerům a podnikatelům. Nejprve se seznámíte s problematikou organizování. Manažer musí totiž dobře rozumět prostředí, ve kterém...

  • Knihabrožovaná vazba
    260 Kč
    Skladem 2 ks
  • Přečtenávýborný stav
    144 Kč
    Skladem

Marketing služeb - Miroslava Vaštíková, Grada, 2014
Marketing služeb

V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně a efektivně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice v této oblasti nemá na trhu konkurenci. Je určena zejména...

  • 349 Kč
    Skladem 1 ks
  • Přečtenámírně opotřebovaná
    139 Kč
    Skladem

Kultura v mezinárodním podnikání - Ivan Šroněk, Grada, 2001
Kultura v mezinárodním podnikání

Chcete vést úspěšná obchodní jednání? Znáte všechny zvyklosti svých zahraničních obchodních partnerů? Poučte se z knihy odborníka v této oblasti.


Mezinárodní obchodní operace - Hana Machková, Eva Černohlávková, Alexej Sato a kolektiv, Grada, 2014
Mezinárodní obchodní operace

Kniha je nezbytnou příručkou pro všechny, kteří podnikají v mezinárodním měřítku. Zaměřuje se na základní postupy a rozhodovací procesy v mezinárodním podnikání – od analýzy podmínek trhů přes výběr forem přeshraničního podnikání až po jejich smluvní...

  • Knihabrožovaná vazba
    142 Kč
    Skladem 2 ks
  • Přečtenámírně opotřebovaná
    142 Kč
    Skladem
Moderní hotelový management - Felix Křížek, Josef Neufus, Grada, 2011
Moderní hotelový management

Moderní publikace, která je na českém trhu ojedinělá svou praktičností a představením nejnovějších poznatků a trendů v řízení hotelů, je určena studentům vysokých škol a lidem z praxe...


Marketing služeb - Lidmila Janečková, Miroslava Vaštíková, Grada, 2001
Marketing služeb

Kniha je určena manažerům a podnikatelům v oblasti služeb. Zaměřuje se především na menší a střední firmy, kterých je v tomto sektoru většina.


Dokonalé služby - Pavel Vosoba, Grada, 2004
Dokonalé služby

Kniha vychází ze skutečných příběhů a popisuje každodenní situace. Bezděčně nás vede k zamyšlení a opětovnému hodnocení našich obchodních i osobních výher i ztrát.


Jak podnikat po vstupu do EU - Antonín Malach, kolektiv, Grada, 2005
Jak podnikat po vstupu do EU

Kniha poskytuje podnikatelům, manažerům, pracovníkům veřejné správy, pedagogům a dalším zájemcům velmi cenné informace a podněty k přemýšlení v současném složitém podnikatelském prostředí.


Diagnostika a vitalizace firem a organizací - Jiří Plamínek, Grada, 2014
Diagnostika a vitalizace firem a organizací

Uznávaný autor a poradce ve své nové knize vysvětluje dva procesy, které by lídři a manažeři firem a organizací měli bez zaváhání zvládat. Jde o diagnostiku stavu firem a organizací a výběr cílů a metod pro odstraňování zjištěných potíží a využívání...


Nová společnost s ručením omezeným - Lucie Josková, Grada, 2018
Nová společnost s ručením omezeným

Publikace komplexně představuje společnost s ručením omezeným, a to z pohledu právního, daňového i účetního. Důraz je kladen na srozumitelnost a přehlednost textu tak, aby byla přístupná široké podnikatelské veřejnosti...

Právní vztahy k dřevinám - Miloš, Tuháček Jitka, Jelínková, Grada, 2018
Právní vztahy k dřevinám

Kniha jako jediná u nás poskytne komplexní praktické právní rady vlastníkům a správcům dřevin, vlastníkům lesů, občanům, ekologickým spolkům i obecním samosprávám, jak realizovat svá práva a plnit své právní povinnosti a jak se...

  • Knihabrožovaná vazba
    229 Kč
    Skladem 1 ks

Management cestovních kanceláří a agentur - Monika Palatková a kolektív, Grada, 2012
Management cestovních kanceláří a agentur

Na trhu ojedinělá publikace se soustředí na čtyři klíčové oblasti spojené s managementem cestovních kanceláří a agentur. Je určena jak studentům turismu, tak pracovníkům cestovních kanceláří a agentur. První část knihy se věnuje legislativní úpravě...

  • Knihabrožovaná vazba
    279 Kč
    Skladem 1 ks
  • Přečtenávýborný stav
    123 Kč
    Skladem

Účetní manuál pro podnikatelské subjekty - Vladimír Hruška, Grada, 2016
Účetní manuál pro podnikatelské subjekty

Znáte ten nepříjemný pocit, když řešíte problém, jehož „řešení jste už někde viděli...“ nebo „tam v zákoně (vyhlášce či standardech) to někde bylo…,“ jen si nemůžete rychle uvědomit, kde to bylo, ve kterém ustanovení příslušné legislativní normy...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    264 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    299 Kč
    Skladem 1 ks

Moderní teorie firmy - Jiří Kudera, Grada
Moderní teorie firmy

V publikaci se autor zabývá možnostmi tvorby moderních firemních strategií v soudobých společensko-ekonomických podmínkách, neboť odborné tvůrčí myšlení se neobejde bez teoretických znalostí.


Vedení porad - Jiří Plamínek, Grada, 2012
Vedení porad

V čtivé a praktické knížce zkušeného lektora a facilitátora se dozvíte, jak porady vést, aby plnily svůj účel...


Jak získavat nové zákazníky - Alexander Verweyen, Grada, 2007
Jak získavat nové zákazníky

Bez nových zákazníků vaše prodejní výsledky neporostou. V této praktické příručce se dozvíte, jak krok za krokem úspěšně získávat nové zákazníky, jaké nástroje a metody využívat při přímé komunikaci se zákazníky...


Finanční účetnictví veřejného sektoru - Miroslav Máče, Grada, 2019
Finanční účetnictví veřejného sektoru

Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma S knihou získáváte úplný přehled finančního účetnictví ve veřejném sektoru. Problematika účetnictví není popisována citací zákona, vyhlášek a standardů...

  • Knihapevná vazba
    299 Kč
    Skladem 1 ks

Funky Business navždy - Kjell A Nordström, Jonas Ridderstrale, Grada, 2008
Funky Business navždy

Vzpomeňte si, jaké to bývalo dřív. V podnikání šlo především o to, aby lidé nosili ty správné, předpisově šedé obleky a často používali kapesník...


Jak úspěšně reklamovat - David Houdek, Grada
Jak úspěšně reklamovat

Podnikání malé a střední firmy - Jaromír Veber, Jitka Srpová a kol., Grada, 2008
Podnikání malé a střední firmy

Druhé, aktualizované a rozšířené vydání základní publikace o řízení malé a střední firmy je určeno majitelům a manažerům vznikajících i již zavedených firem a studentům vysokých škol...



Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„A tak se toho vzdáte. Všeho se vzdáte. Už nikdy nebudete chtít znovu milovat, bez ohledu na to, jaká tvář lásky se vám ukáže. Protože žádná nestojí za to, abyste ještě někdy spatřili její odvrácenou tvář.“

Odvrácená tvář lásky - Colleen Hoover, 2020
Odvrácená tvář lásky
Colleen Hoover