Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
15% sleva na audioknihy ke stažení - Martinus.cz, 2024
Použité filtry
Zrušit filtry
Základy podnikání

Uznávaní autoři, mezi nimiž jsou i majitelé úspěšných českých firem, nositelé ocenění Podnikatel roku a odborníci z VŠE, připravili komplexní publikaci pro všechny, kteří se chtějí pustit do podnikání nebo již podnikají...

  • 458 Kč
    Ihned ke stažení
  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Moderní hotelový management - Felix Křížek, Josef Neufus, Grada, 2011
Moderní hotelový management

Moderní publikace, která je na českém trhu ojedinělá svou praktičností a představením nejnovějších poznatků a trendů v řízení hotelů, je určena studentům vysokých škol a lidem z praxe...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    175 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    229 Kč
    Ihned ke stažení
Další formáty

Podnikání malé a střední firmy - Jaromír Veber, Jitka Srpová a kol., Grada, 2008
Podnikání malé a střední firmy

Druhé, aktualizované a rozšířené vydání základní publikace o řízení malé a střední firmy je určeno majitelům a manažerům vznikajících i již zavedených firem a studentům vysokých škol...

Další formáty

33 základních dovedností pro obchodní jednání - Jiří Brabec, Computer Press, 2003
33 základních dovedností pro obchodní jednání

Publikace je určena pro obchodníky a prodejce, denně bojující v „poli“ se zákazníkem. Poskytne vám 33 praktických rad, jak si máte obchodní jednání domluvit, jak se na ně připravit i jak je s úspěchem realizovat.

Udržitelnost v České republice v kontextu vývoje v pokrizovém období - Zuzana Křečková Kroupová, Oeconomica, 2018
Udržitelnost v České republice v kontextu vývoje v pokrizovém období

Publikace vyhodnocuje udržitelnost podnikání s ohledem na genderovou diverzitu složení vrcholových orgánů firem v České republice v kontextu vývoje v období po finanční a ekonomické krizi v roce 2008. Kniha představuje pojem....

  • Knihašitá vazba
    538 Kč
    Více než 30 dní

Jak úspěšně reklamovat - David Houdek, Grada
Jak úspěšně reklamovat
  • Přečtenámírně opotřebovaná
    36 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
  • 127 Kč
    Ihned ke stažení
Další formáty

Řízení hodnoty podniku - Inka Neumajerová a kolektív, Profess Consulting
Řízení hodnoty podniku

Součástí knihy je CD ROM s řadou příkladů a cvičení. Kniha popisuje základní principy fungování a řízení podniku. Součástí knihy je manažerský simulátor, který umožňuje čtenáři přiblížit chování podniku...


Specifické požadavky zákazníka, Česká společnost pro jakost, 2019
Specifické požadavky zákazníka

Sestavení specifických požadavků zákazníka na systém managementu kvality na základě IATF 16949.

  • 517 Kč
    Do 14 dnů

Začínáme podnikat s případovými studiemi začínajících podnikatelů - Jitka Srpová, Grada, 2020
Začínáme podnikat s případovými studiemi začínajících podnikatelů

Kolektiv zkušených autorů vám poradí, jak přijít na nové nápady, jak si ověřit zájem zákazníků a pomocí jakých nástrojů u nich vyvolat zájem o váš produkt nebo službu. Dozvíte se, jaké jsou trendy v podnikání a na co si dát pozor...

  • Knihabrožovaná vazba
    285 Kč
    Skladem 1 ks

Malé velké věci - Tom Peters, Management Press, 2011
Malé velké věci

Dokonalosti – či chcete-li excelence – se dosahuje vykonáváním spousty "drobných" činností, často s blahosklonnou přezíravostí přehlížených, které však mohou změnit nejen nás samé, ale i organizace, v nichž pracujeme, a svět, který nás obklopuje...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
Podnikání - Kolektiv autorů, ASPI, 2008
Podnikání
  • Autorský kolektiv

Tato publikace popisuje podnikání fyzických osob. Obsahuje stručný výklad právních předpisů, které podnikatel potřebuje znát. Seznámuje je nejen s živnostenským zákonem, ale i s právními předpisy daňovými...


Podnikání v silniční dopravě - Jan Kyncl, Grada, 2001
Podnikání v silniční dopravě

Příručka podává souhrnný přehled o podmínkách podnikání v silniční dopravě.

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Systém kritických bodů v obchodě - Michal Voldřich, Marie Jechová, České a slovenské odbor.nakl.
Systém kritických bodů v obchodě

Publikace poskytuje potřebné a ucelené informace a praktické návody k orientaci v oblasti zavedení systému HACCP při prodeji potravin. Je určena především pro provozovatele v oblasti malého a středního podnikání. Její text zahrnuje na různých úrovní...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Rizika v komerční praxi - František Janatka a kolektív, Wolters Kluwer ČR, 2011
Rizika v komerční praxi

Problematika rizik v komerční praxi je známa všem podnikatelům. Zvyšování komerčních rizik v posledních letech nesporně ovlivňuje globalizace světového obchodu, rostoucí objem zahraničního obchodu a služeb i cyklický vývoj ekonomik...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Vedení rychlostí růstu - Katherine Catlin, Management Press, 2003
Vedení rychlostí růstu

Publikace amerických autorek analyzuje tři etapy růstu firmy, počínaje etapami počátečního a rychlého růstu, kdy je nutné soustředit se zvláště na vytváření týmů, plánování, delegování pravomocí či efektivní komunikaci...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Základy drobného podnikání - Colin Barrow, Grada
Základy drobného podnikání

Užitečná kniha poskytující souborné znalosti širokému spektru drobných podnikatelů a manažerů menších firem.

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Firma 21. století - Zdeněk Souček, Professional Publishing, 2009
Firma 21. století

Druhé vydání úspěšné knihy pro manažery českých firem. 22 rad jak obstát v současné rozkolísané ekonomice a udržet konkurenční schopnost firmy...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Podnikání malé a střední firmy - Jaromír Veber, Jitka Srpová, Grada, 2004
Podnikání malé a střední firmy

Majitelé a manažeři vznikajících i již zavedených firem v knize najdou všechny nezbytné informace o ekonomice a řízení firmy...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Manažer 80/20 - Richard Koch, Management Press, 2013
Manažer 80/20

Světově proslulý a úspěšný autor před lety seznámil svět s pravidlem 80/20 – s myšlenkou, že 80 procent vašeho úspěchu v jakékoli oblasti vaší činnosti je důsledkem pouhých 20 procent vámi vynaloženého času, úsilí a vašich...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Dějiny moderního podnikání - Jana Geršlová, Professional Publishing, 2012
Dějiny moderního podnikání

Velmi inspirativní kniha, která nejen že přináší přehled dějin moderního podnikání, ale je i podnětem k přemýšlení o podnikání současném. Teoretická pojednání jsou doplněna o konkrétní příběhy významných světových firem...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Líbaná ústa ničeho nepozbývají, ale obnovují se jako luna.“

Dekameron - Giovanni Boccaccio, 2014
Dekameron
Giovanni Boccaccio