Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Spalující bůh - R.F. Kuang, Host, 2024

Bestsellery z kategórie: s modrou obálkou knihy o obchodování

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Téma
Další možnosti
Pro koho
Původ
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Další možnosti
Série
Edice
Další možnosti
Vazba
Další možnosti
Formát
Barva obálky
Použité filtry
Zrušit filtry
Nová Strategie modrého oceánu - W. Chan Kim, Renée Mauborgne, Management Press, 2018
Nová Strategie modrého oceánu

Nová strategie modrého oceánu navazuje na bestseller Strategie modrého oceánu, kterého se celosvětově prodalo několik milionů kusů. Pomůže vám, vašemu týmu i celé vaší firmě najít nové trhy a zajistit si růst.

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané


Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu - David Meerman Scott, Eastone Books, 2015
Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu 
SK

Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu nadväzujú na predošlý Scottov bestseller Nové pravidlá marketingu a PR. Úspešný a uznávaný odborník na predaj a marketing rozširuje svoju teóriu o možnostiach využívania internetu aj na oblasti...

  • Knihapevná vazba s přebalem
    Vyprodané

Jak prodat nemovitost v době krize

Máte nemovitost, kterou byste rádi prodali, nebo ji už nějakou dobu prodáváte? Ačkoli jste snížili její cenu, žádní zájemci o koupi vám nevolají a vy se začínáte zlobit? Na trh, na svého makléře a kdoví na co ještě?Pokud se poznáváte, pak je tato...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    169 Kč
    Ihned ke stažení
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Právo mezinárodního obchodu - Zdeněk Kučera, Monika Pauknerová, Květoslav Růžička, Aleš Čeněk, 2008
Právo mezinárodního obchodu

Publikace představuje zpracování problematiky právní úpravy vztahů vznikajících při mezinárodní obchodní a hospodářské spolupráci. Jde o odvětví, které se neustále vyvíjí. Tato učebnice vychází z aktuální právní úpravy...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Ako zvíťaziť v konkurencii - Herbert N. Casson, ajfa + avis, 1996
Ako zvíťaziť v konkurencii 
SK

Konkurencia je fenomén rozšírený v celej prírode. Nie je škodlivá, ako si myslia slabosi. Predstavuje jednu z najúčinnejších motivácií pre myslenie a aktivitu. Chráni pred apatiou a...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Úplné znenia zákonov 39/2018, Poradca podnikateľa, 2019
Úplné znenia zákonov 39/2018 
SK

Publikácia obsahuje: Zákon o ochrane spotrebiteľa, Zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru na diaľku alebo mimo prevádzkových priestorov...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Strategie modrého oceánu - W. Chan Kim, Renée Mauborgne, Management Press, 2015
Strategie modrého oceánu

Ve snaze o dosažení udržitelného a ziskového růstu se firmy tradičně pouštějí do neúprosných konkurenčních střetů – do přímé konfrontace s konkurenty. Bojují o dosažení konkurenční výhody, svádějí bitvy o tržní podíl, usilují o to, aby vynikly, aby...

  • Knihapevná vazba s přebalem
    Vyprodané
33 základních technik vyjednávání a argumentace - Věra Bělohlávková, Computer Press, 2003
33 základních technik vyjednávání a argumentace

Publikace je určena pro obchodníky a prodejce, denně bojující v „poli“ se zákazníkem. Poskytne vám 33 dovedností týkajících se argumentace a vyjednávání.

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Dokumentární akreditiv v praxi - Pavel Andrle, Grada, 2020
Dokumentární akreditiv v praxi

Na našem trhu ojedinělá publikace, která komplexně a prakticky zpracovává tento velmi významný způsob financování zahraničního, ale i tuzemského obchodu. Usnadní všem podnikatelům, dovozcům a vývozcům, každodenní obchodní styk s...

  • Knihabrožovaná vazba
    149 Kč
    Skladem 1 ks
  • 251 Kč
    Ihned ke stažení
Moderní hotelový management - Felix Křížek, Josef Neufus, Grada, 2020
Moderní hotelový management

Aktualizované vydání knihy se zaměřuje, stejně jako první vydání, na provozní praxi a reálné fungování ubytovacího zařízení. Na českém trhu ojedinělá publikace je určena převážně studentům středních a vysokých škol zajímajících se ve svých oborech...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Image a firemní identita

První ucelená publikace na našem trhu o image a firemní identitě přináší kromě odborně erudovaného, aktuálního a čtivého výkladu také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční...

  • 307 Kč
    Ihned ke stažení
  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

33 základních rad jak úspěšně prezentovat - Věra Bělohlávková, Computer Press, 2004
33 základních rad jak úspěšně prezentovat

Přesvědčivě provedená prezentace je jádrem úspěšného obchodu. Mini příručka vám nabídne rady a tipy jak co nejefektivněji prezentovat výrobky i služby...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Jak podnikat po vstupu do EU

Podnikatelé, manažeři a pracovníci veřejné správy v knize najdou nejaktuálnější informace o českém podnikatelském prostředí. Autoři se zabývají zlepšováním řízení firem, přibližují možnosti podpory podnikání v ČR a v EU...

  • 405 Kč
    Ihned ke stažení
  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Kolektívne investovanie - Božena Chovancová, Stanislav Žofčák, Wolters Kluwer (Iura Edition), 2012
Kolektívne investovanie 
SK

Problematika kolektívneho investovania má v súčasnosti veľmi široký záber, ktorý nie je možné obsiahnuť v rámci jednej publikácie. Autori sa preto rozhodli sústrediť pozornosť len na niektoré ťažiskové problémy a najmä na najnovšie inovatívne formy...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Zákazník má vždy pravdu - Tom Markert, Pragma, 2012
Zákazník má vždy pravdu

Jak zajistíte, aby byli vaši klienti štastní a spokojení? Budete-li se řídit zásadami shrnutými v příručce Zákazník má vždy pravdu. Autor zde srozumitelně a s důvtipem předkládá padesát základních pravidel, jak uspokojit a udržet si zákazníka...

  • Knihapevná vazba s přebalem
    Vyprodané

Smluvní vztahy ve veřejných zakázkách a jejich změny - David Dvořák, C. H. Beck, 2014
Smluvní vztahy ve veřejných zakázkách a jejich změny

Na českém trhu doposud chyběla publikace, která by se problematice veřejného zadávání věnovala z pohledu smluvního, tedy z hlediska průniku práva...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Fair trade - Hana Doležalová, Grada, 2021
Fair trade

Předkládaná publikace se zabývá obchodním systémem fair tradu, který se snaží zlepšit postavení producentů v zemích tzv. globálního Jihu a zajistit jim důstojné životní podmínky. Jsou zde představeny dva hlavní mezinárodní...

  • Knihabrožovaná vazba
    99 Kč
    Skladem 1 ks

Built to Last - Jim Collins, Random House, 2005
Built to Last 
EN

This is not a book about charismatic visionary leaders. It is not about visionary product concepts or visionary products or visionary market insights. Nor is it about just having a corporate vision. This is a book about something far more important, ...

  • Knihapevná vazba s přebalem
    704 Kč
    Více než 30 dní

Veřejný a podnikatelský sektor - Liběna Tetřevová a kol., Professional Publishing, 2009
 
Veřejný a podnikatelský sektor - Liběna Tetřevová a kolektív, Professional Publishing, 2011
Veřejný a podnikatelský sektor

Každá dnešní ekonomika je ekonomikou smíšenou, prolínají se v ní prvky klasicky pojaté tržní ekonomiky a ekonomiky centrálně plánované. Jde o systém, v rámci něhož jsou tržní mechanismy doplňovány zásahy státu (vlády)...

  • Knihabrožovaná vazba
    238 Kč
    Do 3 – 5 dnů


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Žádná cesta není slepá, když máš otevřené oči.“

Dobře mi tak - Radka Třeštíková, Daniel Špaček (ilustrácie), 2017
Dobře mi tak
Radka Třeštíková, Daniel Špaček (ilustrácie)