Bestsellery z kategórie: s modrou obálkou knihy o obchodování
Seřadit
- Bestsellery
- Top hodnocení
- Novinky
- Nejdražší
- Nejlevnější
- Nejvyšší sleva
-
157 produktů
Nová strategie modrého oceánu navazuje na bestseller Strategie modrého oceánu, kterého se celosvětově prodalo několik milionů kusů. Pomůže vám, vašemu týmu i celé vaší firmě najít nové trhy a zajistit si růst.
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu nadväzujú na predošlý Scottov bestseller Nové pravidlá marketingu a PR. Úspešný a uznávaný odborník na predaj a marketing rozširuje svoju teóriu o možnostiach využívania internetu aj na oblasti...
-
Knihapevná vazba s přebalemVyprodané
Máte nemovitost, kterou byste rádi prodali, nebo ji už nějakou dobu prodáváte? Ačkoli jste snížili její cenu, žádní zájemci o koupi vám nevolají a vy se začínáte zlobit? Na trh, na svého makléře a kdoví na co ještě?Pokud se poznáváte, pak je tato...
-
169 KčIhned ke stažení
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Publikace představuje zpracování problematiky právní úpravy vztahů vznikajících při mezinárodní obchodní a hospodářské spolupráci. Jde o odvětví, které se neustále vyvíjí. Tato učebnice vychází z aktuální právní úpravy...
-
Knihapevná vazbaVyprodané
Konkurencia je fenomén rozšírený v celej prírode. Nie je škodlivá, ako si myslia slabosi. Predstavuje jednu z najúčinnejších motivácií pre myslenie a aktivitu. Chráni pred apatiou a...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Publikácia obsahuje: Zákon o ochrane spotrebiteľa, Zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru na diaľku alebo mimo prevádzkových priestorov...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Ve snaze o dosažení udržitelného a ziskového růstu se firmy tradičně pouštějí do neúprosných konkurenčních střetů – do přímé konfrontace s konkurenty. Bojují o dosažení konkurenční výhody, svádějí bitvy o tržní podíl, usilují o to, aby vynikly, aby...
-
Knihapevná vazba s přebalemVyprodané
Publikace je určena pro obchodníky a prodejce, denně bojující v „poli“ se zákazníkem. Poskytne vám 33 dovedností týkajících se argumentace a vyjednávání.
-
Knihapevná vazbaVyprodané
Na našem trhu ojedinělá publikace, která komplexně a prakticky zpracovává tento velmi významný způsob financování zahraničního, ale i tuzemského obchodu. Usnadní všem podnikatelům, dovozcům a vývozcům, každodenní obchodní styk s...
Aktualizované vydání knihy se zaměřuje, stejně jako první vydání, na provozní praxi a reálné fungování ubytovacího zařízení. Na českém trhu ojedinělá publikace je určena převážně studentům středních a vysokých škol zajímajících se ve svých oborech...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
První ucelená publikace na našem trhu o image a firemní identitě přináší kromě odborně erudovaného, aktuálního a čtivého výkladu také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční...
Přesvědčivě provedená prezentace je jádrem úspěšného obchodu. Mini příručka vám nabídne rady a tipy jak co nejefektivněji prezentovat výrobky i služby...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Podnikatelé, manažeři a pracovníci veřejné správy v knize najdou nejaktuálnější informace o českém podnikatelském prostředí. Autoři se zabývají zlepšováním řízení firem, přibližují možnosti podpory podnikání v ČR a v EU...
Problematika kolektívneho investovania má v súčasnosti veľmi široký záber, ktorý nie je možné obsiahnuť v rámci jednej publikácie. Autori sa preto rozhodli sústrediť pozornosť len na niektoré ťažiskové problémy a najmä na najnovšie inovatívne formy...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Jak zajistíte, aby byli vaši klienti štastní a spokojení? Budete-li se řídit zásadami shrnutými v příručce Zákazník má vždy pravdu. Autor zde srozumitelně a s důvtipem předkládá padesát základních pravidel, jak uspokojit a udržet si zákazníka...
-
Knihapevná vazba s přebalemVyprodané
Na českém trhu doposud chyběla publikace, která by se problematice veřejného zadávání věnovala z pohledu smluvního, tedy z hlediska průniku práva...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Předkládaná publikace se zabývá obchodním systémem fair tradu, který se snaží zlepšit postavení producentů v zemích tzv. globálního Jihu a zajistit jim důstojné životní podmínky. Jsou zde představeny dva hlavní mezinárodní...
-
Knihabrožovaná vazba99 KčSkladem 1 ks
This is not a book about charismatic visionary leaders. It is not about visionary product concepts or visionary products or visionary market insights. Nor is it about just having a corporate vision. This is a book about something far more important, ...
-
Knihapevná vazba s přebalem704 KčVíce než 30 dní
- Liběna Tetřevová
- kolektiv
Každá dnešní ekonomika je ekonomikou smíšenou, prolínají se v ní prvky klasicky pojaté tržní ekonomiky a ekonomiky centrálně plánované. Jde o systém, v rámci něhož jsou tržní mechanismy doplňovány zásahy státu (vlády)...
-
Knihabrožovaná vazba238 KčDo 3 – 5 dnů
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle