Na téma úspěch papírové knihy o obchodním managementu
Zkušený inovátor Dalibor Pulkert nabízí kompletního průvodce, který vám pomůže nápad nejen vymyslet, ale především vyladit, ověřit na trhu a dostat do hmatatelné podoby už během 30 dní. Ať už chcete vybudovat druhý Rohlík nebo otevřít vysněnou kavárnu...
-
Knihabrožovaná vazba465 KčSkladem 1 ks
Jak vykouzlit ze svého jména či firmy úspěšnou značku na trhu online&offline? Jak vyrobit zázrak z toho, co umíte? Pochopte konečně to, co ovlivňuje chování zákazníků. Přitáhněte tak k sobě ty správné lidi, příležitosti i...
-
Knihabrožovaná vazba311 KčDo 4 – 9 dnů
Co odlišuje skutečně výjimečné a trvale úspěšné firmy od jejich konkurence? Jaké společné postupy tyto významné firmy po celou dobu své existence uplatňují? Odpověď najdete v dlouho očekávaném českém vydání bestselleru Built to Last! Stejně jako..
-
Knihabrožovaná vazba392 KčSkladem 1 ks
Sedněte si, dejte si víno (máte-li na to věk) a nechte se provést „kuchyní“ globálních firem, jak (ne)fungují. Věříme, že po každé kapitolce se přistihnete, jak si říkáte věty typu „To znám“, „Stejně jako u nás“, „To kdybych věděl dřív“, a možná také...
-
Knihapevná vazba247 KčDo 2 – 5 dnů
Publikace představuje a rozebírá jednotlivé kreativní techniky managementu inovací, tak jak jsou aktuálně využívány v inovační praxi. Jednotlivé metodiky a přístupy představují velice flexibilní nástroje, které si mohou firmy....
-
Knihabrožovaná vazba756 KčDo 3 – 4 dnů
Buďte o několik kroků před konkurencí a zvyšte své obchodní úspěchy! Kniha pro začínající i zkušené obchodníky, manažery a majitele obchodních firem, která na trhu dosud chyběla, přináší konkrétní rady a tipy z praxe...
-
Knihabrožovaná vazba335 KčSkladem 1 ks
Jak se odlišit od stovek ostatních obchodníků? Jak se při oslovení potenciálního klienta vyhnout odmítnutí? Jak argumentovat a změnit odmítnutí v souhlas? Jak zaujmout klienta a udržet si jeho pozornost? Jak pochopit klientovy potřeby a připravit.
-
Přečtenávýborný stav249 KčSkladem
- Adrián Podskľan
- kolektiv
Je neoddiskutovatelné, že bariéry úspěšnosti podnikání mají své kořeny nejen v selhání trhu, právních nástrojů a v neočekávaných změnách ekosystému, ale také v nízké schopnosti zainteresovaných stran reagovat na aktuální situaci na trhu. Autoři tvrdí...
-
Knihabrožovaná vazba329 KčDo 3 – 4 dnů
Při čtení této knihy pochopíte lépe než z mnoha akademických příruček, jakou roli hraje v podnikání prostředí a kultura. Budete sledovat, jak se Enda O´Coineen přemisťuje ze svého vlastního prostředí do zemí poněkud zmateného Východu...
-
Knihapevná vazba300 KčDo 2 – 5 dnů
Táto kniha je praktická príručka s jasným návodom, ako si vytvoríš, otestuješ a následne budeš úspešne obchodovať tvoju vlastnú stratégiu a kam potom správne investovať. Krátky výstrih, čo sa z tejto knihy naučíš...
-
Knihabrožovaná vazba550 KčSkladem 4 ks
Po prekvapujúcich zisteniach prezentovaných v bestselleroch Z dobrého skvelé (Good to Great) a Firmy, ktoré pretrvajú (Built to last) prichádzajú Jim Collins a jeho tím s ďalšou teóriou o tom, prečo aj napriek neistým časom a drsným podmienkam sa...
-
Přečtenávýborný stav248 KčSkladem
This is not a book about charismatic visionary leaders. It is not about visionary product concepts or visionary products or visionary market insights. Nor is it about just having a corporate vision. This is a book about something far more important, ...
-
Knihapevná vazba s přebalem704 KčDo 24 – 29 dnů
Proces vyjednávania môže vašu spoločnosť posunúť ďalej, ale ju aj ohroziť. Spoločnosti, ktoré dokážu získať kľúčového klienta a uzatvárať výhodné zmluvy bez toho, ...
-
Přečtenávýborný stav204 KčSkladem
Ten years after the worldwide bestseller Good to Great, Jim Collins returns with another groundbreaking work, this time to ask: Why do some companies thrive in uncertainty, even chaos, and others do not? Based on nine years of research, ...
V tejto knihe sa nenachádzajú žiadne abstraktné úvahy profesionálnych teoretikov. Je zbierkou myšlienok slovenského podnikateľa, ktorý podniká v našich podmienkach a každý z postupov, ktorý ponúka, bol zaplatený a overený vlastnou skúsenosťou. Ak sa...
-
Knihapevná vazba375 KčDo 3 – 4 dnů
Drawing upon a six-year research project at the Stanford University Graduate School of Business, James C. Collins and Jerry I. Porras took eighteen truly exceptional and long-lasting companies and studied each in direct ...
-
Knihabrožovaná vazba580 KčDo 24 – 29 dnů
The authors challenge conventional wisdom with thought-provoking, sticky, and supremely practical concepts.
-
Knihapevná vazba600 KčSkladem 1 ks
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle