Autor se ve své mimořádně čtivé práci zaměřuje na velkovýrobu potravin v USA, ovšem jeho poznatky jsou stejně platné pro všechny vyspělé země západního světa. Krom alarmujícího reportážního popisu samotné produkce uvažuje i o tom, jaký má dopad na...
V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně a efektivně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice v této oblasti nemá na trhu konkurenci. Je určena zejména...
-
349 KčSkladem 1 ks
-
Přečtenámírně opotřebovaná226 KčSkladem
- Jaromír Beránek
- kolektiv
Přepracované vydání úspěšného titulu, který opakovaně vychází od roku 1996, zachycuje ohromný rozvoj, jímž hotelnictví v České republice prošlo, a přináší aktuální novinky důležité pro tento obor. Nová učebnice je určena...
Udržitelný rozvoj je interdisciplinární koncepce, která se neustále vyvíjí, přičemž je diskutována na globální, národní i lokální úrovni. Důležitost tohoto pojetí tkví v jeho komplexnosti. Význam odpovědného podnikání spočívá v odrazu základních hodnot...
-
Knihabrožovaná vazba215 KčSkladem 2 ks
-
229 KčIhned ke stažení
Kniha je určena manažerům a podnikatelům v oblasti služeb. Zaměřuje se především na menší a střední firmy, kterých je v tomto sektoru většina.
Na trhu ojedinělá publikace je určena všem manažerům a výkonným pracovníkům organizací, které dodávají veřejné služby (školství, zdravotnictví, hromadná doprava, sociální služby, veřejná správa aj.) nebo které je z pozice veřejného zadavatele...
-
94 KčSkladem 1 ks
-
254 KčIhned ke stažení
-
Přečtenávýborný stav79 KčSkladem
Monografie se věnuje aplikaci teorie personálního řízení ve specifickém odvětví služeb. Vedle praktických poznatků z oblasti personalistiky kniha přináší ucelený přehled základních oblastí pracovního práva a do značné hloubky roze
-
Knihabrožovaná vazba329 KčDo 4 – 6 dnů
Kniha se zabývá soudobým stavem poskytování veřejných služeb na úrovni municipalit. Soudobý stav v této oblasti můžeme pojmenovat jako tzv. nabízitelský přístup k veřejným službám...
-
Knihapevná vazba292 KčDo 16 – 21 dnů
National Bestseller Essential lessons in hospitality for every business, from the former co-owner of legendary restaurant Eleven Madison Park...
-
Knihapevná vazba557 KčDo 24 – 29 dnů
Kniha specialisty na problematiku hodnoty pro zákazníka ukazuje, že k získání a udržení zákazníků je třeba nejen uspokojovat jejich očekávání, ale v mnohém je předčit...
- Autorský kolektiv
Mezinárodní třídění výrobků a služeb pro účely zápisu ochranných známek podle Niceské dohody ze dne 15. června 1957 (I. a II. část) - 10. verze...
-
Knihabrožovaná vazba1 568 KčDo 4 – 5 dnů
Kniha radí, jak zajistit provoz špičkového hotelu z hlediska managementu a marketingu. Třetí, přepracované vydání.
-
Knihapevná vazbaVyprodané
Komplexním způsobem popisuje kniha provoz hotelu z hlediska hotelového managementu a marketingu. Definuje klíčové oblasti nutné k řízení, a to od zákazníka přes personál, tvorbu cen až ke kontrole kvality, popisuje organizaci, zásobování...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle