Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024

Ve slevě knihy o mezinárodním marketingu

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Další možnosti
Téma
Další možnosti
Pro koho
Původ
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Další možnosti
Edice
Další možnosti
Vazba
Formát
Barva obálky
Použité filtry
Zrušit filtry
Mezinárodní marketing - Hana Machková, Grada, 2015
Mezinárodní marketing

Nové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti...

  • 254 Kč
    Skladem 1 ks
  • Přečtenámírně opotřebovaná
    142 Kč
    Skladem

Mezinárodní cestovní ruch - Iveta Hamarneh, Univerzita J.A. Komenského Praha, 2014
Mezinárodní cestovní ruch

Cestovní ruch patří podle mnoha teoretiků i praktiků k důležitým odvětvím národního hospodářství. O tom, že mnoho nejrůznějších míst ve světě se snaží stát se destinací cestovního ruchu, aby řešilo svou nepříznivou ekonomickou situaci, dnes již není...

  • Knihabrožovaná vazba
    216 Kč
    Skladem 1 ks

Mezinárodní marketing

Již páté vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe.

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    220 Kč
    Ihned ke stažení

Moderní obchodní angličtina v komunikaci - Miroslav Kaftan, Zdenka Strnadová, Leda, 2004
Moderní obchodní angličtina v komunikaci

Druhá z řady terminologicky laděných učebnic věnovaných současné obchodní angličtině se týká ústní a písemné komunikace. Jejím cílem je seznámit uživatele se současnou angloamerickou terminologií této oblasti a naučit ji používat v praxi...

Mezinárodní marketing a informační technologie - Bohumír Štědroň, Jaroslav Poláček, Jiří Vinopal, Wolters Kluwer ČR, 2011
Mezinárodní marketing a informační technologie

Publikace poskytuje nový globální pohled na marketing a marketingové aktivity v kontextu velmi závažných změn základů ekonomické, sociální a kulturní reality, a to na příkladech „pánů hradů“ Microsoftu, Apple, Google i IBM...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    135 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    305 Kč
    Do 4 – 6 dnů

10 zlatých pravidel prodeje - Ivan Bureš, Management Press, 2007
10 zlatých pravidel prodeje

Nové vydání "klasické" knihy úspěšného autora a známého a vyhledávaného marketingového poradce je obohaceno o výběr nejmodernějších poznatků z oblasti chování a ovlivňování zákazníka...


Nová ekologie médií - Karol Jakubowicz, Nakladatelství VeRBum, 2013
Nová ekologie médií

V Nové ekologii médií, která je jednou z jeho posledních knih, Karol Jakubowicz, politolog a po více než tři desetiletí vůdčí osobnost středoevropského...


Konec marketingu - Gil Carlos, Grada, 2021
Konec marketingu

Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali, je totiž mrtvý...

  • Knihabrožovaná vazba
    290 Kč
    Skladem 2 ks

Funky Business - Kjell A. Nordstrom, Jonas Ridderstrale, Grada, 2004
Funky Business

Zapomeňte na to, co bylo dříve, protože budoucnost firtem a mažerů je v této knize. Jsme odsouzeni ke svobodě. Nesmíme přenechat pochopení toho, co žene zítřejší společnost, politikům a úředníkům. Funky budoucnost je zde a nyní již vše záleží na vás...


Mezinárodní marketingový management - Ralph Berndt, Claudia Fantapié Altobelli, Matthias Sander, Computer Press, 2007
Mezinárodní marketingový management

Myslete globálně! Internacionalizace ekonomiky se v mnoha odvětvích nedá zastavit. Soustředění se na domácí trh už není dostačující ani pro středně velké podniky a vedle zajištění existence zde hraje v rámci provozního rozhodování významnou roli...

Tržní prostor střední Evropa - Robert Th. Kastner, Barrister & Principal, 2002
Tržní prostor střední Evropa

Kniha představuje nové kulturní a hospodářské možnosti trhu střední Evropa a ukazuje, jak je lze využít v rámci nastupujícího vnitřního trhu.

  • Knihapevná vazba
    196 Kč
    Do 5 – 10 dnů

Mezinárodní obchod a marketing - Hana Machková, Ing. Miroslava Zamykalová, Alexej Sato, Grada, 2002
Mezinárodní obchod a marketing

Publikace je určena podnikům, které se chtějí lépe prosadit na zahraničních trzích, marketingovým a obchodním manažerům a specialistům, studentům vysokých škol, vědeckým a odborným pracovníkům.


Mezinárodní turismus - Monika Palatková, Grada, 2013
Mezinárodní turismus

Publikace přináší komplexní pohled na problematiku mezinárodního turismu. Je určena odborníkům soukromého i veřejného sektoru působícím v mezinárodním prostředí, včetně studentů vysokých a středních škol zaměřených na turismus či institucí zabývajících...


Správa společností - Miroslav Hučka, Milan Malý, František Okruhlica, Alfa, 2007
Správa společností

Corporate Governance je pojem, který v poslední době ovládl podnikatelské a finanční spektrum celého světa. Kniha přináší poznatky z praxe správy společností v Německu, Francii, Velké Británii, ČR, střední a východní Evropě, USA a Japonsku...

  • Knihapevná vazba
    317 Kč
    Do 4 – 6 dnů

Obchod s Čínou - Jan Hebnar, Mladá fronta, 2016
Obchod s Čínou

Máte zajímavý produkt? Už jste se etablovali na českém, slovenském a snad také evropském trhu? Možná pro Vás může být Čína zajímavou exportní příležitostí, a to především kapitoly, které se exportu do Číny a marketingu v Číně detailně věnují...

  • Knihapevná vazba s přebalem
    220 Kč
    Do 18 – 23 dnů
  • Přečtenávýborný stav
    199 Kč
    Skladem

Prodáno! - Steve Martin, Gary Colleran, Grada, 2005
Prodáno!

Prodej není jederná fyzika, a tak ani kniha Prodáno! není zbytečně složitá. Jasně a přímočaře ukazuje, o čem prodej skutečně je a jak skvěle prodávat...


Anglická obchodní konverzace, J&M Písek, 1999
Anglická obchodní konverzace

Jazyková učebnice určená pracovníkům firem se zahraničním obchodem i studentům SŠ obchodního a manažerského zaměření...


Mezinárodní ekonomické právo - Pavel Šturma, Vladimír Balaš, C. H. Beck, 2013
Mezinárodní ekonomické právo

Předkládaná publikace přináší komplexní zpracování mezinárodního ekonomického práva jako jednoho z nových a velmi dynamických odvětví mezinárodního práva.

  • Knihapevná vazba
    888 Kč
    Do 24 – 29 dnů

Anglický obchodní dopis se vzorovými dopisy - Jan Měšťan, J&M Písek, 2007
Anglický obchodní dopis se vzorovými dopisy

Jazyková učebnice určená pracovníkům firem se zahraničním obchodem i studentům SŠ obchodního a manažerského zaměření.


Marketing pro evropský trh - Jaroslav Světlík, Grada, 2003
Marketing pro evropský trh

Čtivá a praktická publikace, která přichází na trh aktuálně po v referendu odsouhlaseném vstupu ČR do EU. Pojednává o možnostech a úskalích podnikání na jednotném evropském trhu a o zvláštnostech jednotlivých evropských zemí.



Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Když člověk ponižuje, pak jen proto, že je sám nízký.“

Malý princ - Antoine de Saint-Exupéry, 2022
Malý princ
Antoine de Saint-Exupéry