Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Neztratit se sama v sobě - Erik Tabery, Zuzana Čaputová, Respekt Publishing, 2024

Knihy o marketingové komunikaci

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Téma
Další možnosti
Pro koho
Další možnosti
Účel knihy
Původ
Další možnosti
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Další možnosti
Série
Edice
Další možnosti
Vazba
Formát
Barva obálky
Další možnosti
Použité filtry
Zrušit filtry
Mezinárodní marketing - Hana Machková, Grada, 2015
Mezinárodní marketing

Nové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti...

  • 254 Kč
    Skladem 1 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    254 Kč
    Ihned ke stažení
  • Přečtenávýborný stav
    239 Kč
    Skladem
Další formáty

Typologie osobnosti pro manažery - Michal Čakrt, Portál, 2024
Typologie osobnosti pro manažery

Úspěšná a léty prověřená kniha významného domácího autora, poradce a trenéra vychází z typologie osobnosti, která je založená na teorii C. G. Junga a je velmi oblíbená zejména ve firemním prostředí. Publikace nabízí nástroje...

  • Knihapevná vazba
    472 Kč
    Skladem > 5 ks
  • Přečtenámírně opotřebovaná
    230 Kč
    Skladem

Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada, Karolinum, 2023
Marketingová komunikace a public relations

Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují...

  • Knihabrožovaná vazba
    216 Kč
    Do 24 – 29 dnů
  • 79 Kč
    Ihned ke stažení

Svět nenásilí - Miki Kashtan, Alferia, 2022
Svět nenásilí

Byla kdy vize světa bez násilí potřeba víc než právě teď? Miki Kashtan seznamuje čtenáře se svojí vizí světa, kde centrálním zájmem je naplňování potřeb všech. Jako metodu, jak k takovému světu dospět, nabízí NVC (nenásilnou komunikaci)...

  • Knihabrožovaná vazba
    377 Kč
    Do 20 – 25 dnů
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    382 Kč
    Ihned ke stažení
Jak účinně oslovit média - Jan Tomandl, BIZBOOKS, 2011
Jak účinně oslovit média

Chcete nebo potřebujete účinně oslovovat média, vybudovat si prospěšný vztah s novináři a zajistit publicitu pro svá témata? Díky tomuto průvodci můžete i vy zakrátko úspěšně komunikovat s médii, a to i bez specializovaného vzdělání...

  • Knihabrožovaná vazba
    345 Kč
    Více než 30 dní
  • Přečtenámírně opotřebovaná
    133 Kč
    Skladem

Jak na média - Jan Pospíšil, Computer Media, 2011
Jak na média

Ať chceme, nebo ne, média spoluutváří náš svět. Už jediný nezdařený mediální výstup může poškodit poctivě budované dobré jméno instituce...

  • Knihabrožovaná vazba
    219 Kč
    Do 14 – 17 dnů

Odprezentuj - Marek Hrkal, BIZBOOKS, 2018
Odprezentuj

Okouzlete publikum neotřelými slajdy, přesvědčte obchodní partnery pomocí dat, přitáhněte pozornost posluchačů poutavým příběhem. Naučte se vytvářet prezentace, díky kterým vystoupíte z řady. Prezentace nemusí být nutně synonymem pro vyumělkované...

  • Knihabrožovaná vazba
    373 Kč
    Skladem 1 ks
  • 279 Kč
    Ihned ke stažení

Jak se úspěšně učit - Eberhardt Hofmann, Monika Löhle, Grada, 2017
Jak se úspěšně učit

Nezáleží na tom, jestli studujete nebo se učíte sami třeba jazyky či se soustavně vzděláváte kvůli náročnému povolání. Díky této knížce se vše naučíte mnohem snadněji a efektivněji! Navíc si nové poznatky lépe zapamatujete a u zkoušek či v práci se...

  • 226 Kč
    Do 20 – 25 dnů
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    229 Kč
    Ihned ke stažení
  • Přečtenámírně opotřebovaná
    102 Kč
    Skladem
Další formáty

Telemarketing v praxi - Květoslava Santlerová a kol., Grada, 2011
Telemarketing v praxi

Jediný český průvodce profesionální telefonickou komunikací je určen manažerům klientských center (call center), telefonním operátorům, pracovníkům vymáhajícím pohledávky či prodejcům...

  • Knihabrožovaná vazba
    249 Kč
    Skladem 1 ks
  • 204 Kč
    Ihned ke stažení

Politika a politický marketing - Bohumír Štědroň a kolektív, C. H. Beck, 2013
Politika a politický marketing

V klasickém pojetí je politický marketing součástí politického managementu. Politický marketing obvykle používá klasický marketingový mode 4P, který zahrnuje tržní segmentaci, "umístění" kandidáta, formulaci strategie a její implementaci. Voliči jsou rozd

  • Knihabrožovaná vazba
    590 Kč
    Skladem 1 ks
Úspěšně s kůží na trh - Rostya Gordon-Smith, Věra Staňková, Kvarta, 2010
Úspěšně s kůží na trh

V dnešním světě existuje mnoho lidí, kteří něco dovedou. Ne každý však dokáže svoji práci či znalosti prodat. Lidově řečeno - jít se svou kůží na trh. Tato kniha přináší inspiraci všem, kteří se o to chtějí pokusit. Kteří chtějí vystoupit z anonymity...

  • Knihapevná vazba
    257 Kč
    Do 8 – 13 dnů

Nenásilná komunikace

Řada lidí v naší společnosti byla vychovávána k posuzování, soutěživosti, kladení požadavků a komunikaci s lidmi v termínech, co je „správné“ a co „špatné“. Komunikace v tomto smyslu často vede k nedorozuměním a...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    261 Kč
    Ihned ke stažení

Systémy médií v postmoderním světě - Daniel C. Hallin, Paolo Mancini, Portál, 2008
Systémy médií v postmoderním světě

Kniha je přelomovou studií z oblasti systémového pohledu na média. Představuje základní přehled národních mediálních systémů euroamerického prostoru...

  • Knihapevná vazba
    575 Kč
    Skladem 1 ks
  • Přečtenávýborný stav
    253 Kč
    Skladem

Mezinárodní obchodní jednání - Miroslava Zamykalová, Professional Publishing, 2003
 
Mezinárodní obchodní jednání - Miroslava Zamykalová, Professional Publishing, 2003
Mezinárodní obchodní jednání

Kniha Ing. Zamykalové je určena všem, kteří chtějí vést úspěšná obchodní jednání se zahraničními partnery, často cestují a pohybují se v mezinárodním prostředí, nebo pracují v mezinárodních společnostech...

  • Knihabrožovaná vazba
    239 Kč
    Více než 30 dní
  • Přečtenámírně opotřebovaná
    96 Kč
    Skladem

Kompetence leadera školy - Lenka Polášková, Grada, 2022
Kompetence leadera školy

Kniha Kompetence leadera školy je zcela unikátním materiálem, který propojuje oblast managementu škol a poznatky z oblasti marketingové komunikace. V tomto směru kniha nemá v závislosti propojení segmentu školství a marketingové komunikace konkurenci...

  • Knihabrožovaná vazba
    99 Kč
    Skladem 1 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    169 Kč
    Ihned ke stažení

Komunikace a prezentace - Jiří Plamínek, Grada, 2012
Komunikace a prezentace

Komunikace dnes, kdy většinu věcí děláme ve spolupráci s ostatními, stále více rozhoduje o úspěchu a neúspěchu. Kolik dobrých nápadů se již ztratilo bez užitku, protože je autor neuměl vysvětlit ostatním, tedy vlastně prodat? Kolik vztahů se již rozpadlo.

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    100 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    300 Kč
    Do 20 – 25 dnů
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    305 Kč
    Ihned ke stažení
Další formáty

Public relations a politika

Ojedinělá publikace uznávaného českého autora seznamuje se základními otázkami i technikami mocenské a politické praxe při řízení celospolečenských záležitostí v prostředí moderní, masové společnosti. Mocenské elity...

  • 261 Kč
    Ihned ke stažení
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Přesvědčivá prezentace - Olga Medlíková, Grada, 2008
Přesvědčivá prezentace

Umět dobře prezentovat je silná konkurenční výhoda. Prezentovat můžete představu, plán, projekt či výsledek, produkt, názor nebo myšlenku. Prezentací můžete motivovat lidi, informovat posluchače, prodávat službu či předávat nadšení...

  • Přečtenávýborný stav
    99 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
  • 167 Kč
    Ihned ke stažení
Další formáty

Přesvědčivá komunikace manažera - Květuše Lepilová, Computer Press, 2009
Přesvědčivá komunikace manažera

Kniha a kurz komunikace na DVD jsou užitečné pro manažery a všechny lidi pohybující se v podnikatelském prostředí. Ovládnutí principů komunikačních dovedností pomáhá manažerům situace předvídat a aktivně ovlivňovat jejich řešení...


Teorie a praxe v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík, Verbum, 2015
Teorie a praxe v marketingové komunikaci

Téma „Teorie a praxe v marketingové komunikaci“ završuje pomyslnou první část monografického edičního cyklu Protipóly marketingové komunikace. Předchozí kolektivní monografie...

  • Knihabrožovaná vazba
    199 Kč
    Do 15 – 20 dnů


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Život je jako oceán. Cokoli špatného nebo dobrého do něj vhodíme, se nám vrátí.“