Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Holly (český jazyk) - Stephen King, BETA - Dobrovský, 2024

Knihy o marketingové komunikaci

Použité filtry
Zrušit filtry
Chování zákazníka - Jitka Vysekalová a kol., Grada, 2011
Chování zákazníka

Plnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje - co ovlivňuje chování zákazníků. Dozvíte se, co a jak ovlivňuje rozhodování zákazníka, jaký je vztah zákazníka k produktu, ...

Další formáty

Jak psát reklamní text - Zdeněk Křížek, Ivan Crha, Grada, 2012
Jak psát reklamní text

Již čtvrté vydání úspěšné knížky se věnuje všemu podstatnému, co je třeba znát k sestavení účinného reklamního textu pro inzeráty, letáky a katalogy, reklamu na internetu, televizní a rozhlasovou reklamu a venkovní reklamu. Nové vydání publikace..

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    145 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    246 Kč
    Ihned ke stažení
Další formáty

Život s reklamou - Zdeněk Křížek, Ivan Crha, Grada, 2002
Život s reklamou

Každodenní zápasy s krásnou ženou - i tak lze brát život s všudypřítomnou reklamou...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    52 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Public relations - Václav Svoboda, Grada, 2009
Public relations

Úspěšná publikace je aktualizována a doplněna o nové poznatky z oblasti corporate designu a corporate governance, je rozšířena o nový fenomén on-line PR - blogování, více se věnuje veletržnímu PR...

Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Grada, 2010
Reklama

Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, ...

  • Přečtenávýborný stav
    269 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
  • 220 Kč
    Ihned ke stažení
Další formáty

99 tipů pro úspěšnější reklamu - Monika Monzel, Grada, 2009
99 tipů pro úspěšnější reklamu

Praktická a čtivá knížka plná konkrétních rad a tipů vám pomůže odhalit možnosti reklamy, ukáže vám šance a rizika jednotlivých reklamních nástrojů a poradí, jak lépe využívat a pro vaši firmu optimalizovat různé formy reklamy...


Public relations jako ovlivňování mínění - Jozef Ftorek, Grada, 2006
Public relations jako ovlivňování mínění

Kniha ojedinělá šíří zpracování tématu poskytuje komplexnější pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako dovednost ovlivňování mínění...

  • Přečtenávýborný stav
    203 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    253 Kč
    Ihned ke stažení
Další formáty

Moderní reklama - Don E. Schultz, Grada, 1995
Moderní reklama

Moderní reklama není knihou určenou pro širokou laickou veřejnost, informace a know how v ní obsažené vstřebá napoprvé pouze zkušený profesionál. Věříme však, že i pro něj bude trvalým zdrojem inspirace...


Mediální komunikace pro management

Cílem této knihy je seznámit vás s vlastnostmi masových médií, s postupy a cíli novinářů a s jejich pracovními nástroji, připravit vás na komunikaci s nimi. Vysvětluje základní vztahy a procesy fungování médií, odpovídá...

  • 188 Kč
    Ihned ke stažení
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Férová rétorika - Wladislaw Jachtchenko, Grada, 2022
Férová rétorika

Manipulovat, zastrašovat, zatlačit do kouta nebo uchlácholit lichotkami – manipulativní rétorika zná spoustu záludných metod, jak někoho přelstít. Existuje ale i jiná cesta, jak můžeme efektivně přesvědčovat ostatní lidi. Jde o férovou rétoriku...

  • Knihabrožovaná vazba
    309 Kč
    Skladem 5 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    331 Kč
    Ihned ke stažení
Masová komunikace a veřejné mínění - Lukáš Urban, Josef Dubský, Karol Murdza, Grada, 2011
Masová komunikace a veřejné mínění

Problematika masové komunikace a veřejného mínění poutá v poslední době stále více pozornosti nejen odborné, ale i laické veřejnosti...

  • Přečtenávýborný stav
    99 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
  • 229 Kč
    Ihned ke stažení
Další formáty

AI Marketing Playbook - Ladislava Knihová, Grada, 2024
AI Marketing Playbook

Kniha je nepostradatelným průvodcem marketérů a všech, kteří chtějí využít nezměrný potenciál rychle se rozvíjející umělé inteligence. Téma je zpracováno zejména s ohledem na tvorbu obsahu pro marketingové kampaně, popisky zboží v e-shopech, atraktivní...

  • Knihabrožovaná vazba
    300 Kč
    Skladem 3 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    305 Kč
    Ihned ke stažení

Krizová komunikace s médii

Stala se vaše firma či instituce předmětem nežádoucího zájmu médií? Seznamte se spolu s námi se zásadami a možnostmi krizové mediální komunikace. Poznáte mechanismy mediální komunikace se zvláštním zřetelem ke vzniku situací...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    246 Kč
    Ihned ke stažení
  • Vyprodané

Marketingové plánování - praktická příručka manažera - John Cooper, Peter Lane, Grada, 1999
Marketingové plánování - praktická příručka manažera

Publikace poskytuje čtenáři podrobný návod, jak postupovat při sestavování marketingového plánu.


Biznis marketing - Milan Oreský, Grada, 2024
Biznis marketing 
SK

Biznis zákazníci predstavujú lukratívny a komplexný trh vyžadujúci individualizované prístupy. Biznis marketing poskytuje ideálnu platformu na prehĺbenie vedomostí o konkurenčnej realite globálneho trhu, riadení vzťahov so zákazníkmi...

  • 479 Kč
    Skladem 1 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    459 Kč
    Ihned ke stažení

Jak prodávat, když nikdo nekupuje - Dave Lakhani, Grada, 2010
Jak prodávat, když nikdo nekupuje

Zhoršily se vám prodeje? Snížil počet zakázek? Tlak na lepší výsledky nebyl nikdy větší, než je nyní. V nové "bibli" prodeje najdete jasné rady, tipy, nástroje, techniky a strategie, které vám pomohou okamžitě zlepšit vaše prodejní výsledky a zisky...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Manažerské řízení a informační technologie - Bohumír Štědroň, Grada, 2007
Manažerské řízení a informační technologie

Jste-li manažer a pracujete-li v oblasti informačních technologií, pak jsou pro vás jistě otázky trendů vývoje v této oblasti, výhledy do budoucna a přístup managementu zavedených společností na trhu zcela zásadní...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Stačí dobré srdce, a budeš krásný, kdybys měl tvář třeba jako uhel černou. Zlé srdce zohyzdí sebekrásnější obličej ještě víc, než kdyby byl od přírody nehezký.“

Na Větrné hůrce - Emily Brontë, 2018
Na Větrné hůrce
Emily Brontë