Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Příliš pozdě - Colleen Hoover, Ikar CZ, 2024

Populární naučné z kategorie se zelenou obálkou knihy o marketingové komunikaci

Použité filtry
Zrušit filtry
Buď svou značkou - Michal Vydržel, Káťa Toholová, Management Press, 2022
Buď svou značkou

Autoři knihy Buď svou značkou nastartují Vaši osobní značku z nuly na sto. Vysvětlí Vám, proč je budování vlastní značky důležité a kde a jak máte svůj brand budovat...

  • Knihabrožovaná vazba
    357 Kč
    Do 5 dnů

Svět nenásilí

Byla kdy vize světa bez násilí potřeba víc než právě teď? Miki Kashtan seznamuje čtenáře se svojí vizí světa, kde centrálním zájmem je naplňování potřeb všech. Jako metodu, jak k takovému světu dospět, nabízí NVC...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    382 Kč
    Ihned ke stažení

Férová rétorika

Férová rétorika je cesta, kdy chceme druhého pochopit, používáme racionální argumenty a hledáme nejlepší řešení. Jak férově přesvědčit kohokoli v jakékoli situaci se dozvíte v této knize plné tipů, cvičení a ukázek.

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    331 Kč
    Ihned ke stažení

Mezinárodní marketing - Hana Machková, Grada, 2009
Mezinárodní marketing

Nové vydání knihy reaguje na současný dynamický vývoj v oblasti mezinárodního marketingu. Je rozšířeno o aktuální trendy, např. úlohu marketingu v oblasti CSR (Corporate Social Responsibility - společensky zodpovědné chování firem), ...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„A já doufám, že jednou na hřišti nebo v reklamní agentuře s panoramatickými okny pochopíš, že odvážný není ten, kdo se pouští do rvačky a neví, jestli vyhraje, nebo prohraje. Odvážný je ten, kdo ví, že by vyhrál, ale nechá to být. “