Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Noční dům - Jo Nesbo, Kniha Zlín, 2024

Nejdražší z kategorie: s modrou obálkou knihy o marketingové komunikaci

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Téma
Další možnosti
Pro koho
Původ
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Další možnosti
Edice
Vazba
Formát
Další možnosti
Barva obálky
Použité filtry
Zrušit filtry
Marketing Management - Svend Hollensen, Pearson, 2019
Marketing Management 
EN

This book takes the unique and innovative approach of linking relationship marketing to the traditional market planning models that are used by most marketers today. As globalisation progresses, the need for creating and maintaining off-line...

  • Knihabrožovaná vazba
    2 554 Kč
    Více než 30 dní

Autorský zákon - Radim Polčák, Pavel Koukal, Rudolf Leška, Leges, 2020
Autorský zákon

Nejnovější komentář k autorskému zákonu sestavil kolektiv čtrnácti renomovaných autorů, kteří v něm uplatnili své hluboké teoretické znalosti i dlouholeté zkušenosti z právní praxe...

  • Knihapevná vazba
    1 135 Kč
    Do 3 – 8 dnů

SPIN Selling - Neil Rackham, Gower, 2007
SPIN Selling 
EN

True or false? In selling high-value products or services: "closing" increases your chance of success; it is essential to describe the benefits of your product or service to the customer; objection handling is an important skill;...

  • Knihabrožovaná vazba
    824 Kč
    Skladem 1 ks

Logo & Corporate Identity - Ondřej Kafka, Michal Kotyza, Grafické studio Kafka design, 2014
Logo & Corporate Identity

Kniha Logo & Corporate Identity je určena všem, kteří potřebují získat více informací o tomto nesmírně důležitém nástroji moderní komunikace značky se svým okolím. Původně tato publikace autorů Ondřeje Kafky a Michala Kotyzy vyšla již v roce 2004 a...

  • Knihabrožovaná vazba
    790 Kč
    Do 3 – 4 dnů

The New Rules of Marketing and PR - David Meerman Scott, John Wiley & Sons, 2022
The New Rules of Marketing and PR 
EN

The new eighth edition of the pioneering guide to generating attention for your idea or business, jam-packed with new and updated techniques...

  • Knihabrožovaná vazba
    639 Kč
    Skladem 2 ks

Building the Bridge As You Walk On It - Robert E. Quinn, John Wiley & Sons, 2004
Building the Bridge As You Walk On It 
EN

Building the Bridge As You Walk On It tells the personal stories of people who have embraced deep change and inspired author Robert Quinn to take his concept one step further and develop a new model of leadership ...

  • Knihabrožovaná vazba
    615 Kč
    Více než 30 dní

Copywriting: Successful writing for design, advertising and marketing - Gyles Lingwood, Mark Shaw, Quercus, 2022
Copywriting: Successful writing for design, advertising and marketing 
EN

This revised edition teaches the art of writing great copy for digital media, branding, advertising, direct marketing,retailing,catalogues, company magazines and internal communications, and aspects of writing for social media are integrated throughout...

  • Knihabrožovaná vazba
    612 Kč
    Skladem 2 ks

Komunikácia v mediácii – alebo čo sme si, to sme si, len o tom hovorme! - František Kutlík, Simars, 2023
Komunikácia v mediácii – alebo čo sme si, to sme si, len o tom hovorme! 
SK

Moderátorka, herečka, spisovateľka Katarína Brychtová v predslove ku knihe, o.i. uviedla: "Knižka je skvelá pomôcka nielen pre mediátorov, ale pre všetkých tých, pre ktorých je komunikácia základom ich profesie. A dovolím si...

  • Knihabrožovaná vazba
    483 Kč
    Skladem 1 ks

Personálny marketing a employer branding - Michaela Hromková, VEDA, 2023
Personálny marketing a employer branding 
SK

Personálny manažment je disciplína, ktorá vychádza z klasického manažmentu, avšak špecifický dôraz kladie na personálne činnosti, vedenie a riadenie ľudských zdrojov, na personálne plánovanie a mnohé ďalšie...

  • Knihabrožovaná vazba
    478 Kč
    Skladem 1 ks

Marketing podnikov cestovného ruchu - Marian Gúčik, Wolters Kluwer, 2018
Marketing podnikov cestovného ruchu 
SK

Za štvrťstoročie fungovania slovenskej ekonomiky v podmienkach trhového hospodárstva sa vytvorili podmienky aj na uplatňovanie marketingu v podnikovom riadení. Cieľom predkladanej publikácie je prispieť k rozvoju marketingového riadenia podnikov...

  • Knihabrožovaná vazba
    476 Kč
    Do 4 – 8 dnů
Marketingová komunikácia v cestovnom ruchu - Vanda Maráková, Wolters Kluwer, 2016
Marketingová komunikácia v cestovnom ruchu 
SK

Prostredie cestovného ruchu sa vyznačuje výrazným konkurenčným bojom jednotlivých organizácií. Preto je veľmi dôležité odlíšiť sa od konkurenčných produktov, a to vytvorením...

  • Knihabrožovaná vazba
    389 Kč
    Do 3 – 5 dnů

Produktivita nepotřebuje kancelář - Teresa Hertwig, Grada, 2024
Produktivita nepotřebuje kancelář

ZÁKLADNÍ PŘÍRUČKA PRO HYBRIDNÍ PRÁCI Současný pracovní svět právě prožívá velký vývojový skok – prezenční kulturu, která zde převládala po celá desetiletí, nevyhnutelně doplňuje práce na dálku. Firmy by proto měly co nejdříve profesionalizovat hybridní

  • Knihabrožovaná vazba
    319 Kč
    Skladem 1 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    339 Kč
    Ihned ke stažení

Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Luboš Bárta, Radix, 2014
Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem

Publikace si klade za cíl být přehlednou příručkou pro malé, střední i větší vinaře, vinařské hotely, obchodní společnosti, chce být praktickým manuálem, podle nějž může efektivně komunikovat své vinařství a jeho produkty každý vinař...

  • Knihapevná vazba s přebalem
    333 Kč
    Skladem 1 ks

Chaotika - Philip Kotler, John A. Caslione, Eastone Books, 2010
Chaotika 
SK

Ekonomika za posledné roky vstúpila do éry čoraz častejších a intenzívnejších turbulencií. Vo svete vzájomne prepojenom globalizáciou a modernými technológiami sa znásobujú riziká, ale aj príležitosti...

  • Knihapevná vazba s přebalem
    331 Kč
    Skladem 1 ks

Sami v moři konkurence

Zapomeňte na teorii, tahle kniha vypráví příběhy z praxe Při nelehké plavbě v moři konkurence se vám mohou hodit znalosti o správném přemýšlení na cestě za úspěchem – ve světě, životě a byznysu, o marketingu, podnikání...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    249 Kč
    Ihned ke stažení
  • AudioknihaMP3 na CD
    317 Kč
    Do 3 – 5 dnů

Chování zákazníka

Plnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje - co ovlivňuje chování zákazníků. Dozvíte se, co a jak ovlivňuje rozhodování zákazníka, jaký je vztah zákazníka k produktu, značce...

  • 316 Kč
    Ihned ke stažení

Jak vést rozhovory s podřízenými pracovníky - František Bělohlavek, Grada, 2017
Jak vést rozhovory s podřízenými pracovníky

Zkušený autor, který jako manažer a konzultant osobně vedl tisíce pohovorů, vám poradí, jak postupovat a čeho se vyvarovat při nejčastějších rozhovorech s podřízenými pracovníky – při výběrových, hodnoticích, obtížných a rozvojových pohovorech. Na...

  • Knihabrožovaná vazba
    289 Kč
    Do 3 – 5 dnů
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    305 Kč
    Ihned ke stažení

Mezinárodní marketing - Hana Machková, Martin Machek, Grada, 2021
Mezinárodní marketing

Již páté vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe....

  • Knihabrožovaná vazba
    299 Kč
    Skladem 4 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    222 Kč
    Ihned ke stažení

Mezinárodní obchodní a diplomatický protokol - Soňa Gullová, Grada, 2013
Mezinárodní obchodní a diplomatický protokol

V prakticky zaměřené publikaci se seznámíte se současnými pravidly obchodního a diplomatického protokolu a společenské etikety. Již třetí vydání knížky radí, jak jednat v dalších vybraných zemích světa, které dosud v publikaci zařazeny nebyly, např...

  • 292 Kč
    Skladem 2 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    297 Kč
    Ihned ke stažení

Vize tržního úspěchu - Gustav Tomek, Věra Vávrová, Professional Publishing, 2012
Vize tržního úspěchu

Kniha přináší mnoho praktických rad a námětů jak zlepšit práci se zákazníkem. Z obsahu: Orientace firmy na trh Jak určit vlastní výchozí pozici? Kdo je zákazník? Analýza konkurence Management produktu Konkurenceschopnost inovací...

  • Knihapevná vazba
    295 Kč
    Do 3 – 4 dnů


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Vědomosti mohou být vždy nebezpečné. Jsou mocnější zbraní než kterýkoli meč či kouzlo.“

Kouzla rodu Thornů - Margaret Rogerson, 2022
Kouzla rodu Thornů
Margaret Rogerson