Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Příliš pozdě - Colleen Hoover, Ikar CZ, 2024

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Další možnosti
Téma
Další možnosti
Pro koho
Účel knihy
Původ
Další možnosti
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Další možnosti
Kolekce
Série
Edice
Další možnosti
Vazba
Formát
Barva obálky
Další možnosti
Použité filtry
Zrušit filtry
Jak na sítě - Michelle Losekoot, Eliška Vyhnánková, Jan Melvil publishing, 2019
Jak na sítě
Martinus.cz
Martinusačka doporučuje 5

Jak na sítě je první knihou, která vedle mnoha dílčích postupů a příkladů z českého i světového prostředí přináší i něco mnohem hlubšího a univerzálnějšího: důmyslný systém pro tvorbu obsahu, pro vyhodnocování jeho úspěšnosti a pro skvělou komunikaci...

  • Knihabrožovaná vazba
    329 Kč
    Skladem 3 ks
  • AudioknihaMP3 ke stažení
    373 Kč
    Ihned ke stažení
  • Přečtenávýborný stav
    241 Kč
    Skladem
Další formáty

Hrdinové digitální doby, P2M Consulting, 2020
Hrdinové digitální doby

Kniha rozhovorů se zakladateli, majiteli a řediteli českých a slovenských digitálních agentur, kteří se s odvahou pustili do velkého dobrodružství. V knize najdete příběhy nadšenců českého a slovenského online marketingu...

  • Knihabrožovaná vazba
    541 Kč
    Skladem 1 ks
  • Přečtenámírně opotřebovaná
    230 Kč
    Skladem

Bitcoin a jiné kryptopeníze budoucnosti - Dominik Stroukal, Jan Skalický, Grada, 2021
Bitcoin a jiné kryptopeníze budoucnosti

Od začátku koronavirové krize vzniká rekordní množství peněz. Dolarů i korun. Lidé tak čím dál více zkoumají možné alternativy. Může se takovou alternativou stát Bitcoin? Zatímco v čase prvního vydání této knihy byl Bitcoin vnímán jen jako zábava pro....

  • Knihabrožovaná vazba
    317 Kč
    Skladem 1 ks
  • AudioknihaMP3 ke stažení
    297 Kč
    Ihned ke stažení

Historie mediální komunikace - Pavel Verner, Univerzita J.A. Komenského Praha, 2013
Historie mediální komunikace

Zabývat se historií obecně znamená vyvozovat poučení z objektivně poznané minulosti, abychom dokázali porozumět současnosti a odhadnout budoucnost. V této učebnici, zpracované pro studium sociální a mediální komunikace na Univerzitě Jana Amose Komenskéh

  • Knihabrožovaná vazba
    275 Kč
    Do 5 dnů
Sociální marketing - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová, Verbum, 2016
Sociální marketing

Kniha poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů z oblasti sociálního marketingu. Jednotlivé kapitoly jsou věnovány také příbuzným komunikačním aktivitám, jako je politický či náboženský marketing, etickým aspektům s

  • Knihabrožovaná vazba
    239 Kč
    Do 25 dnů

Jak zákazník vnímá reklamu - Erik du Plessis, Computer Press, 2007
Jak zákazník vnímá reklamu

Inzerenti, mediální plánovači a výzkumníci trhu se už léta snaží změřit účinnost reklamy. Zpětná vazba ukázala, že různé reklamy mají naprosto odlišnou míru úspěšnosti. Proč?...

  • Knihabrožovaná vazba
    353 Kč
    Skladem 1 ks

Fotografie a právo - Martin Valoušek, Leges, 2014
 
Fotografie a právo - Martin Valoušek, Leges, 2022
Fotografie a právo

Kniha pojednává o fotografii jako autorském díle, o vztahu fotografie a práva na ochranu soukromí a ochranu osobnosti, o fotografování soukromých...

  • Knihabrožovaná vazba
    220 Kč
    Do 4 dnů

Žurnalistika a společnost - Denis McQuail, Univerzita Karlova v Praze, 2016
Žurnalistika a společnost

Žurnalistika dnes čelí jedné z největších výzev ve své historii. Nové komunikační možnosti mění způsob šíření informací, do něhož se stále častěji zapojují lidé mimo redakce velkých mediálních domů. Profesionální novináři ztrácejí své postavení....

  • Knihabrožovaná vazba
    268 Kč
    Do 5 dnů

O značkách - Wally Olins, Argo, Dokořán, 2009
O značkách

Wally Olins v knize O značkách shrnuje svoje dlouholeté zkušenosti marketingového poradce. Podrobně popisuje, co vlastně je značka, jak vznikla, jak funguje na trhu, jak ovlivňuje zákazníky; radí, co je třeba udělat, ...

  • Knihapevná vazba
    309 Kč
    Do 25 dnů

Brand New - Wally Olins, Slovart CZ, 2016
Brand New

Jaká je budoucnost značek a brandingu? Znamená globalizace, že různorodost a jedinečnost budou působením obřích nadnárodních společností postupně vymazány...

  • Knihaflexi vazba
    280 Kč
    Skladem 1 ks
Pravda v reklamě - John Kenney, Slovart CZ, 2017
Pravda v reklamě

Finbar Dolan je ztracený a osamělý. Jen o tom neví. Přestože unikl z prostředí modrých límečků v Bostonu, aby nastartoval mírně úspěšnou kariéru v re- klamní agentuře na Madison...

  • Knihapevná vazba s přebalem
    182 Kč
    Do 15 dnů
  • Přečtenávýborný stav
    132 Kč
    Skladem

Právo duševního vlastnictví v informační společnosti - Ivo Telec, Leges, 2015
Právo duševního vlastnictví v informační společnosti

Kniha se zabývá informačními aspekty práva duševního vlastnictví z hlediska rekodifikace českého soukromého práva a zároveň v praktickém kontextu. Duševní...

  • Knihabrožovaná vazba
    318 Kč
    Do 4 dnů

Sociální a mediální komunikace - Josef Musil, Univerzita J.A. Komenského Praha, 2010
Sociální a mediální komunikace

Vysokoškolská učebnice „Sociální a mediální komunikace“ je určena posluchačům magisterského studia oborů nespecializovaných na sociální a masovou komunikaci...

  • Knihapevná vazba
    312 Kč
    Do 5 dnů
  • Přečtenávýborný stav
    179 Kč
    Skladem

Propaganda a manipulace - Pavel Verner, Univerzita J.A. Komenského Praha, 2011
Propaganda a manipulace
  • Knihabrožovaná vazba
    293 Kč
    Do 5 dnů

Analýza obsahu mediálních sdělení - Irena Carpentier - Reifová, Karolinum, 2011
Analýza obsahu mediálních sdělení

První část publikace tvoří tři texty sociologů z univerzity v Erlangenu-Norimberku, vypracované v rámci společného projektu s katedrou masové komunikace IKSŽ a Centrem mediálních studií FSV UK.

  • Knihabrožovaná vazba
    134 Kč
    Více než 30 dní

Internetový marketing s YouTube - Michael Miller, Computer Press, 2012
Internetový marketing s YouTube

Máte už marketingovou strategii v oblasti videa? Dokážete své výrobky a služby prodat pomocí videa na největším světovém videoportálu? Objevte také nový propagační a prodejní kanál, jehož popularita v Česku stoupá raketovým tempem...

  • Knihabrožovaná vazba
    290 Kč
    Skladem 1 ks

O podstate reklamy - Jaroslav Světlík, Eko-konzult, 2012
O podstate reklamy

Jedním z cílů publikace bylo předložit fundované, vědecky ověřené základy teorie reklamy plně využitelné pro další výzkumy uskutečněné v oblasti slovenské a české reklamy. Na reklamu je možné nahlížet z pohledu mediální teoerie, psychologického...

  • Knihapevná vazba
    439 Kč
    Do 5 dnů

Život s reklamou - Zdeněk Křížek, Ivan Crha, Grada, 2002
Život s reklamou

Každodenní zápasy s krásnou ženou - i tak lze brát život s všudypřítomnou reklamou...


Pirátství - Adrian Johns, Host, 2014
Pirátství

Je stahování z internetu legální? Jak stará jsou autorská práva? Od chvíle, kdy se začal šířit Napster a jiné služby na sdílení souborů, se většina z nás smířila s faktem, že duševní pirátství je produktem digitální éry...


Buď svou značkou - Michal Vydržel, Káťa Toholová, Management Press, 2022
Buď svou značkou

Autoři knihy Buď svou značkou nastartují Vaši osobní značku z nuly na sto. Vysvětlí Vám, proč je budování vlastní značky důležité a kde a jak máte svůj brand budovat...

  • Knihabrožovaná vazba
    359 Kč
    Do 4 dnů


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„A já doufám, že jednou na hřišti nebo v reklamní agentuře s panoramatickými okny pochopíš, že odvážný není ten, kdo se pouští do rvačky a neví, jestli vyhraje, nebo prohraje. Odvážný je ten, kdo ví, že by vyhrál, ale nechá to být. “