Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Příliš pozdě - Colleen Hoover, Ikar CZ, 2024

V českém jazyku knihy o marketingu od nakladatelství Management Press

Použité filtry
Zrušit filtry
Techniky public relations aneb jak pracovat s médii - Roman Bajčan, Management Press, 2003
Techniky public relations aneb jak pracovat s médii

Hlavní pozornost Roman Bajčan věnuje nejlepším ověřeným praktickým zásadám komunikace se sdělovacími prostředky a jejich prostřednictvím i s cílovými skupinami veřejnosti, a to z perspektivy představitele či mluvčího organizace, jejího PR manažera...


Repetitorium manažerských dovedností - John Payne, Shirley Payneová, Management Press
Repetitorium manažerských dovedností

Jak zdokonalit sám sebe...


10 zlatých pravidel prodeje - Ivan Bureš, Management Press, 2007
10 zlatých pravidel prodeje

Nové vydání "klasické" knihy úspěšného autora a známého a vyhledávaného marketingového poradce je obohaceno o výběr nejmodernějších poznatků z oblasti chování a ovlivňování zákazníka...


Veřejné minění a metody public relations - Jaroslav Kohout, Management Press
Veřejné minění a metody public relations

Nejnovější publikace zkušeného autora ozřejmuje principy těchto metod, uvádí příklady jejich úspěšné aplikace a ozřejmuje i souvislosti jejich uplatnění v jednotlivých médiích.

Jak myslí úspěšní obchodníci - Helen Kensett, Management Press, 2018
Jak myslí úspěšní obchodníci

Rad, jak uspět v prodeji, není určitě nedostatek. Knihkupectví i internetové stránky jsou plná různých příruček i doporučení, která radí, jak se proměnit v ty nejúspěšnější prodejce. Ať prodáváme software, reklamu nebo poskytujeme konzultační...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    148 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Marketingová komunikace: to nejlepší z nových trendů - Petr Frey, Management Press, 2008
Marketingová komunikace: to nejlepší z nových trendů

Další vydání knihy představuje to nejlepší z nových trendů v marketingové komunikaci a jejich využití na trhu. Autor ukazuje praktické aplikace efektivních kombinací nových metod s těmi tradičními...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    128 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali - Sergio Zyman, Management Press, 2008
Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali

Marketingový génius, který během pěti let dokázal zvýšit tržní hodnotu firmy Coca-Cola z 56 na 193 mld. dolarů, jak jej již známe i jak jsme jej dosud neznali...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    164 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba s přebalem
    Vyprodané

10 zlatých pravidel péče o zákazníka - Ivan Bureš, Pavel Řehulka, Management Press, 2001
10 zlatých pravidel péče o zákazníka

Nejlepší investicí v podmínkách tvrdé konkurence a rostoucí úlohy informačních a komunikačních technologií je posilování vztahu se zákazníkem...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    92 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Digitální zákazník - náš protivník, nebo partner? - Edgar K. Geffroy, Management Press, 2013
Digitální zákazník - náš protivník, nebo partner?

Již delší čas jsme se nalézáme ve víru digitální revoluce: internet změnil způsob, jakým žijeme, pracujeme a nakupujeme. Staré modely obchodování před našima očima ztrácejí svou dominanci a nahrazují je nové. O tom, kdo vůbec získá přístup na trh...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    105 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Buď svou značkou - Michal Vydržel, Káťa Toholová, Management Press, 2022
Buď svou značkou

Autoři knihy Buď svou značkou nastartují Vaši osobní značku z nuly na sto. Vysvětlí Vám, proč je budování vlastní značky důležité a kde a jak máte svůj brand budovat...

  • Knihabrožovaná vazba
    359 Kč
    Do 5 dnů
  • 279 Kč
    Ihned ke stažení
Rychleji, levněji, lépe - Michael Hammer, Lisa W. Hershman, Management Press, 2012
Rychleji, levněji, lépe

Poslední autorská kniha předního představitele světového managementu a ředitelky firmy Hammer & Co. představuje pragmaticky zaměřený program změny, jenž může vaší firmě přinést prosperitu v časech dobrých i zlých - vyšší růst a vyšší ziskovost na základě.


Jak získat zakázku - Jan L. Wage, Management Press
Jak získat zakázku

144 zlatých pravidel prodeje


Vítězný tah - Tony Cram, Management Press, 2012
Vítězný tah

Kniha specialisty na problematiku hodnoty pro zákazníka ukazuje, že k získání a udržení zákazníků je třeba nejen uspokojovat jejich očekávání, ale v mnohém je předčit...


Konec reklamy, jak jsme ji dosud znali - Sergio Zyman, Armin Brott, Management Press, 2006
Konec reklamy, jak jsme ji dosud znali

Nová provokativní, objevná, inspirativní a povýtce praktická kniha amerického reklamního a marketingového poradce, někdejšího šéfa marketingu firmy Coca-Cola a muže, který řadu let budoval a řídil největší a nejsilnější světové značky...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    158 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba s přebalem
    Vyprodané

Skok do budoucnosti - Bob Schmetterer, Management Press, 2004
Skok do budoucnosti

Creative Business Ideas® zdrojem tvůrčích podnikatelských strategií. Bývalý předseda představenstva a generální ředitel světové sítě komunikační agentury Euro RSCG Worldwide předkládá návod, jak využít tvořivosti k rozvoji podniků a značek.

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    152 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

O komunikaci, Management Press, 2017
O komunikaci

Pokud byste o efektivní komunikaci neměli číst nic jiného, stojí za to přečíst si těchto 10 vynikajících příspěvků z Harvard Business Review. Světoví experti na problematiku komunikace dávají rady, jak...

  • Přečtenávýborný stav
    157 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba s přebalem
    Vyprodané

Buzzmarketing - Mark Hughes, Management Press, 2006
Buzzmarketing

Tam, kde tradiční přístupy nejsou úspěšné, když jejich reklamní a marketingová sdělení spotřebitelé ignorují či účinně "odfiltrovávají", se uplatňuje buzzmarketing...


Kdy a jak využít přímou reklamu - Peter Váňa a kol., Management Press, 1994
Kdy a jak využít přímou reklamu

Kniha obsahuje 200 praktických príkladov propagácie, jej efektívneho využívania a účelnosti. Autor predstavuje marketingové a reklamné postupy získavania zákazníkov i podávania informácii o firme a jej podnikateľskej činnosti...

  • Knihabrožovaná vazba
    105 Kč
    Do 6 dnů

BUZZ - David Freemantle, Management Press, 2006
BUZZ

Bohatě ilustrovaná kniha renomovaného autora je určena těm, kdo bezprostředně jednají se zákazníky a podílejí se na poskytování prodejních i poprodejních služeb...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    92 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Intuitivní marketing - Miloš Toman, Management Press, 2003
Intuitivní marketing

Na rozdíl od klasického a nákladného marketingu autor, sám aktivní a úspěšný podnikatel, formuluje novou cestu, založenou na využívání intuice a myšlenkové tvořivosti a v neposlední řadě i mravní integrity.

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    96 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Kdosi řekl, že deprese a krize nejsou nic jiného než neschopnost vidět vlastní budoucnost v růžových barvách.“

Exit West - Mohsin Hamid, 2018
Exit West
Mohsin Hamid