Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Duše krve a popela - Jennifer L. Armentrout, Nakladatelství Fragment, 2024
Použité filtry
Zrušit filtry
Marketing hotelových služeb - Alžbeta Kiráľová, Ekopress, 2006
Marketing hotelových služeb

2. rozšířené a přepracované vydání oblíbené učebnice Marketingu hotelových služeb, pokrývá jasným a zasvěceným způsobem klíčová témata z oblasti marketingu hotelnictví. První kapitola je věnována podstatě marketingu služeb...

  • Knihabrožovaná vazba
    238 Kč
    Do 10 dnů

Obchodní jméno jako předmět práva průmyslového vlastnictví - Helena Pullmannová, C. H. Beck, 2024
Obchodní jméno jako předmět práva průmyslového vlastnictví

Kniha pojednává o právní úpravě práva k obchodnímu jménu jako subjektovému označení podnikatele, pod nímž podnikatel realizuje svoji podnikatelskou činnost, a hledá odpověď na otázku, zda Česká republika chrání právo k...

  • Knihabrožovaná vazba
    369 Kč
    Do 14 dnů

Nová společnost s ručením omezeným - Lucie Josková, Markéta Pravdová, Eva Dvořáková, Grada, 2024
Nová společnost s ručením omezeným

Právní úprava společnosti s ručením omezeným doznala od posledního vydání této publikace (2021) řadu změn. Novela zákona o obchodních korporacích přinesla nové podmínky pro výkon funkce jednatele a s tím související rozsáhlou informační povinnost...

  • Knihabrožovaná vazba
    325 Kč
    Do 21 dnů

Prediktivní trhy - Mikuláš Gangur, Wolters Kluwer ČR, 2015
Prediktivní trhy

Kromě historického přehledu vývoje prediktivních trhů, teorie, výsledků a vyhodnocení provedených experimentů, je zařazen také užitečný přehled nabízených...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
Digitalizácia a umelá inteligencia v obchodných spoločnostiach - Michal Sokol, C. H. Beck SK, 2024
Digitalizácia a umelá inteligencia v obchodných spoločnostiach 
SK

Predkladaná monografia venuje pozornosť vysoko aktuálnej téme digitalizácie v oblasti korporátneho práva s konkrétnejším zameraním sa na úroveň digitalizácie súvisiacich procesov pri zakladaní a realizácii zmien v obchodných spoločnostiach, na možnosti...

  • Knihabrožovaná vazba
    400 Kč
    Do 6 dnů

Požiadavky normalizovaných manažérskych systémov na marketigovú analýzu - Lucia Bartková, Belianum, 2021
Požiadavky normalizovaných manažérskych systémov na marketigovú analýzu 
SK

Vysokoškolská učebnica „Požiadavky normalizovaných manažérskych systémov na marketingovú analýzu“ sa venuje problematike marketingovej analýzy v kontexte požiadaviek normalizovaných manažérskych systémov. Vymedzuje marketingovú...

  • Knihabrožovaná vazba
    587 Kč
    Do 6 dnů

Medzinárodné podnikanie a medzinárodný marketing - Adam Madleňák, Wolters Kluwer, 2023
Medzinárodné podnikanie a medzinárodný marketing 
SK

Publikácia Medzinárodné podnikanie a medzinárodný marketing na teoretickej interdisciplinárnej úrovni identifikuje základné kategórie a okruhy spoločenských, ekonomických či...

  • Knihabrožovaná vazba
    455 Kč
    Do 6 dnů

Biznis marketing - Milan Oreský, Grada, 2024
Biznis marketing 
SK

Biznis zákazníci predstavujú lukratívny a komplexný trh vyžadujúci individualizované prístupy. Biznis marketing poskytuje ideálnu platformu na prehĺbenie vedomostí o konkurenčnej realite globálneho trhu, riadení vzťahov so zákazníkmi...

  • 479 Kč
    Skladem 1 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    459 Kč
    Ihned ke stažení

Medzinárodný marketing v kontexte najnovších tendencií vývoja - Otília Zorkóciová, Ekonóm, 2024
Medzinárodný marketing v kontexte najnovších tendencií vývoja 
SK

Predkladaná vysokoškolská učebnica sa zameriava na vysoko aktuálnu a v odbornej, ale aj v laickej verejnosti stále viac diskutovanú problematiku trvalo udržateľného rozvoja a s ním súvisiacich konzekvencií. Jednotlivé tematické okruhy....


E-commerce - Monika Matušovičová, Peter Červenka, Ekonóm, 2024
E-commerce 
SK

Obsah publikácie E-commerce je zameraný na vybrané aspekty súvisiace s elektronickým obchodovaním a podnikaním na internete. Naším cieľom je priblížiť dôležitosť digitálneho prostredia pre súčasnú podnikateľskú stratégiu firmy, ....


Manažérske rozhodovanie v marketingu - Eduard Baumöhl, Marián Čvirik, Marek Kukura, Renáta Ševčíková, Ekonóm, 2023
Manažérske rozhodovanie v marketingu 
SK

Publikácia má ambíciu predstaviť a vysvetliť vybrané oblasti problematiky manažérskeho rozhodovania v marketingu. Moderný marketingový manažment pracuje s dátami, preto je nevyhnuté, aby marketingoví manažéri rozumeli generickým....



Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Vůbec mluvili jen málo, ale trávili čas spolu, každý ponořený do svého vlastního víru, a drželi jeden druhého, pevně a bezpečně, a moc slov k tomu nepotřebovali. “

Osamělost prvočísel - Paolo Giordano, 2021
Osamělost prvočísel
Paolo Giordano