Knihy o marketingu
Již čtvrté vydání úspěšné knížky se věnuje všemu podstatnému, co je třeba znát k sestavení účinného reklamního textu pro inzeráty, letáky a katalogy, reklamu na internetu, televizní a rozhlasovou reklamu a venkovní reklamu...
-
246 KčIhned ke stažení
Stala se vaše firma či instituce předmětem nežádoucího zájmu médií? Seznamte se spolu s námi se zásadami a možnostmi krizové mediální komunikace. Poznáte mechanismy mediální komunikace se zvláštním zřetelem ke vzniku situací...
-
246 KčIhned ke stažení
Nové technologie, které mění internet ve skutečně online multimediální médium určené nejširšímu okruhu uživatelů, výrazně rozšiřují možnosti marketingu a public relations (PR, "vztahy s veřejností")...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Publikace představuje ucelený a z hlediska obsahu velmi aktuální úvod do studia mediální komunikace a do analýzy textu. S důrazem na mezioborový kontext uvádějí tematické kapitoly do široké problematiky komunikačních médií, ...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Proč je reklama nezbytná? Jak připravit reklamní kampaň? Jak vytvořit "správnou" reklamu?...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Kniha ojedinělá šíří zpracování tématu poskytuje komplexnější pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako dovednost ovlivňování mínění...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Slovo „inovace“ v současné době zaznívá ze všech stran. Hovoří se o tom, že pouze inovace vám pomohou dosahovat dlouhodobého zisku, podnikatelského úspěchu, konkurenční výhody. Ale tímto „mluvením o inovacích“ to často končí...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Publikace obsahuje články různých autorů věnovaných fenoménu zpravodajství. Kniha mapuje různé oblasti zpravodajství - počínaje nejstarší žurnalistikou psanou, přes agenturní, audiovizuální, fotožurnalistiku, až po produkci tzv. nových médií...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Knihu Bod zlomu bez nadsázky můžeme nazvat marketingovou biblí. Poodhaluje totiž tajemství šíření informací, napříč společností. Jak je možné, že se některé změny ve společnosti odehrávají neuvěřitelně rychle? Proč se z neznámé knihy najednou stane...
-
Knihapevná vazba s přebalemVyprodané
- Barbora Osvaldová
- Jan Halada
- kolektiv
Na 600 hesel a odkazů poskytuje srozumitelný výklad pojmů nejen klasické žurnalistické terminologie...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Rozhlasové a televízne vysielanie je nepochybne najregulovanejšou mediálnou oblasťou. Zatiaľ čo sa na tlačené médiá vzťahujú len minimálne formálne a obsahové požiadavky, tie elektronické sa spravujú mediálnym kódexom...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
- Možnosti daňovej optimalizácie; - Výber účtovej sústavy; - Daňové výdavky, opravné položky; - Príjmy oslobodené od dane; - Rezervy v zákone o dani z príjmov; - Reklama z účtovného a daňového hľadiska; - Podstata reklamy, reklamné kampane
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Zborník s názvom „Kroky slov“ je zborníkom 74 príspevkov z kolokvia o živote a diele prof. PhDr. Andreja Tušera, CSc., ktorý je novinárom, profesorom...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle