Papírové šedá v českém jazyku knihy o marketingu
Seřadit
- Bestsellery
- Top hodnocení
- Novinky
- Nejdražší
- Nejlevnější
- Nejvyšší sleva
-
58 produktů
Oduševnělé přehodnocení toho, čím může být práce a vedení, z hlavy vizionáře, známého autora a myšlenkového vůdce Setha Godina. Tato kniha je strhující úvaha o práci: proč je taková, jaká je, proč se tak zhoršila a co můžeme všichni...
-
Knihabrožovaná vazba229 KčDo 5 – 10 dnů
Kniha je nepostradatelným průvodcem marketérů a všech, kteří chtějí využít nezměrný potenciál rychle se rozvíjející umělé inteligence. Téma je zpracováno zejména s ohledem na tvorbu obsahu pro marketingové kampaně, popisky zboží v e-shopech, atraktivní...
-
Knihabrožovaná vazba300 KčDo 4 – 6 dnů
Autor popisuje svůj vlastní příběh o zakládání, řízení, prodávání, kupování, vedení technologických firem a investování do nich a přináší základní rady a praktickou moudrost pro řešení nejpalčivějších problémů, které se
-
Knihapevná vazbaVyprodané
Bohatě vypravená kniha přináší 111 příběhů slavných a dodnes platných značek významných firem, příběhů úspěšného podnikání...
-
Knihapevná vazba s přebalemVyprodané
Tato kniha odborně zodpovídá otázku, jak funguje trh a jak přemýšlejí potenciální zákazníci. Je pokladnicí stovek rychlých, praktických a čtivých rad, z nichž jen málo je delších než jedna strana...
-
Knihapevná vazba s přebalemVyprodané
- Barbara Köpplová
- Jan Gebhart
- kolektiv
Monografie Řízení legálního českého tisku v Protektorátu Čechy a Morava shrnuje studie, které analyzují postavení a metody řízení legálního protektorátního tisku...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Úspěšná publikace je aktualizována a doplněna o nové poznatky z oblasti corporate designu a corporate governance, je rozšířena o nový fenomén on-line PR - blogování, více se věnuje veletržnímu PR...
-
Knihapevná vazbaVyprodané
Uznávaný marketingový praktik představuje nové trendy v marketingové komunikaci a jejich využití na trhu. Na řadě příkladů ukazuje možnosti efektivních kombinací nových metod s tradičními...
Za posledních dvacet let se reklama stala téměř kažodenní součástí našeho života. Televize, bilboardy, hromadná doprava, internet - reklama je všude...
-
Knihapevná vazba s přebalemVyprodané
Od novin po sociální sítě hrají masmédia obrovskou roli v utváření způsobu, jakým nahlížíme sami sebe i ty druhé. Autor této poutavé knihy David Giles, který je lektorem psychologie médií při britské University of Winchester, zkoumá naše vztahy s médii, z
-
KnihakrabičkaVyprodané
Kniha proslulého kanadského teoretika médií a sociologa kultury Marshalla McLuhana (1911 - 1980) přináší reprezentativní výbor z jeho celoživotního díla, zaměřeného na analýzu masové elektronické kultury a komunikačních médií...
-
Knihapevná vazba s přebalemVyprodané
Tato kniha je o bublinách. Poslední velká splaskla přesně před deseti lety, každý z nás ale zažil a zažívá ještě jednu mnohem větší. Tu, ve které žijeme nyní. Otázkou není jestli, ale kdy splaskne. A hlavně jak se na to...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
- Autorský kolektiv
Sdružení Medias Res ve spolupráci s městem Mariánské Lázně pod záštitou Ministerstva kultury ČR uspořádalo dne 20. února 2015 konferenci s názvem Autorské právo.2015 a s podtitulem Otázka autorských práv očima dnešních uživatelů...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Kniha ojedinělá šíří zpracování tématu poskytuje komplexnější pohled na problematiku oboru public relations (PR) - nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu nebo tzv. "vztahy s veřejností", ...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Jsou starší lidé jako cílová skupina pro marketing vaší firmy zajímaví? Nevíte si rady s tím, jak chytře a účinně řídit marketingové aktivity, abyste získali nějakou část z tohoto neustále se zvětšujícího podílu na trhu spotřebitelů?...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Nová média, interaktivita, virtualita, digitalizace, participace, uživatelská tvorba, globalizace v současnosti jedny z nejčastěji používaných slov, módních výrazů, pod něž můžeme v souvislosti s proměnami audiovizuálních médií skrýt ledacos. Publikace...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Práce představuje analýzu diskurzu, její základní postupy a společná metodologická východiska vlastní nejrůznějším disciplínám. Největší pozornost je však...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Kniha Riziko je nová jistota je určena pro ty, kteří se nebojí myslet jinak – jde o provokující a myšlenky podněcující manifest pro čtenáře, kteří se nevyhýbají riziku. Vyzve Vás k tomu, abyste mysleli postranně, přemýšleli o sporných premisách a stali...
-
Vyprodané
Jak je možné, že se některé změny ve společnosti odehrávají neuvěřitelně rychle? Proč v nějakém městě náhle klesne kriminalita? Jak se z nějakého výrobku nebo knihy stane módní hit? Americký novinář Malcolm Gladwell se na takové změny dívá optikou...
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle