Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Prostě vztahy - Honza Vojtko, Paseka, 2024

Pro začátečníky šedá knihy o marketingu

Použité filtry
Zrušit filtry
Zákaznická strategie při správě společností - Jarmo R. Lehtinen, Professional Publishing, 2012
Zákaznická strategie při správě společností

Publikace přináší bohaté zkušenosti autora, působícího nejen ve Finsku, ale i v Číně, USA a Malajsii. Její hlavní myšlenkou je potřeba orientovat práci představenstev ke strategii získávání zákazníků a práci s nimi ve společnostech, neboť veškeré...

  • 141 Kč
    Do 5 – 6 dnů

Public relations jako ovlivňování mínění - Jozef Ftorek, Grada, 2009
Public relations jako ovlivňování mínění

Kniha ojedinělá šíří zpracování tématu poskytuje komplexnější pohled na problematiku oboru public relations (PR) - nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu nebo tzv. "vztahy s veřejností", ...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Forbidden - Tino Hrnčiar, EZOPO, 2021
Forbidden

Kniha, která jde proti marketingovým poučkám. Nečekejte návod na úspěch, ale pořádnou dávku inspirace, kreativity a úsměvných příhod o byznysu. Vstupte do Forbidden světa. Skip Intro. Tak začíná Tinova kniha FORBIDDEN, ale přeskočit v ní, byť jen...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Superfreakonomics - Steven D. Levitt, Stephen J. Dubner, Dokořán, 2010
Superfreakonomics

Po čtyřech letech od vydání veleúspěšného titulu Freakonomics – Potrhlá ekonomie (česky vyšlo pod zavádějícím názvem Špekonomie) se ekonom Steven D. Levitt a žurnalista Stephen J. Dubner vrátili navazující knihou Superfreakonomics ...

  • Knihapevná vazba s přebalem
    Vyprodané

Superfreakonomics - Steven D. Levitt, Stephen J. Dubner, Penguin Books, 2010
Superfreakonomics 
EN

Intends to uncover some of the hidden truths about our world, from terrorism to shark attacks, cable TV to hurricanes. This title asks such questions as: what's a sure-fire way to catch a terrorist; ...


Forbidden - Tino Hrnčiar, EZOPO, 2021
Forbidden 
SK

Máte vlastný biznis, prípadne sen raz vybudovať niečo vlastné? Radi by ste sa na marketing a kreativitu pozreli aj z iného uhlu pohľadu, ktorý často odporuje marketingovým poučkám? Rozmýšľate, ako vybudovať brand, ktorý si fanúšikovia na seba hrdo...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Být odvážný neznamená to, že se nebojíte. Být odvážný znamená, že se bojíte, opravdu se bojíte, a stejně uděláte to, co je správné.“

Koralina - Neil Gaiman, 2014
Koralina
Neil Gaiman