Žlutá knihy o marketingu
Seřadit
- Bestsellery
- Top hodnocení
- Novinky
- Nejdražší
- Nejlevnější
- Nejvyšší sleva
-
67 produktů
Konečne kniha, ktorá spája brandbuilding a efektívne podnikanie do jedného celku a v dvanástich princípoch odpovedá na zásadnú otázku súčasnosti: „Ako zaujať a predať vo svete chaosu a sekundovej pozornosti?“ ...
-
Knihabrožovaná vazba757 KčSkladem > 5 ks
Jak na sítě je první knihou, která vedle mnoha dílčích postupů a příkladů z českého i světového prostředí přináší i něco mnohem hlubšího a univerzálnějšího: důmyslný systém pro tvorbu obsahu, pro vyhodnocování jeho úspěšnosti a pro skvělou komunikaci...
-
Knihabrožovaná vazba329 KčSkladem > 5 ks
-
279 KčIhned ke stažení
-
AudioknihaMP3 ke stažení439 KčIhned ke stažení
David Ogilvy je jedním z nejznámějších a nejrespektovanějších businessmanů z oblasti marketingu. Bestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům...
-
Knihapevná vazba309 KčSkladem 1 ks
Odkud pochází skvělá kultura? Jak ji ve své skupině budovat a udržovat? Jak posilovat kulturu, která potřebuje opravit? Daniel Coyle nahlíží do nitra nejúspěšnějších organizací světa ...
-
Knihabrožovaná vazba149 KčSkladem 1 ks
-
299 KčIhned ke stažení
Po 5 letech je tu nové rozšíření a aktualizované vydání oblíbené „učebnice copywritingu“ od autorek, pro které je copywriting a tvorba obsahu denním chlebem. Jestli vás zajímá marketing, reklama, psaní reklamních textů a...
-
E-knihaPDF349 KčIhned ke stažení
Jak se proměňovala tištěná média od svého vzniku až po současnost? Jakou roli v průběhu staletí hrála? To vše a mnohem víc se dozvíte v této publikaci, kterou jistě ocení studenti mediálních studií a žurnalistiky, historie, sociologie a jiných...
-
94 KčSkladem 1 ks
-
365 KčIhned ke stažení
Praktický průvodce pro publicisty přibližuje technické nástroje k publikování on-line a funkční a obchodní modely on-line médií. Popisuje základní pravidla pro tvorbu textu k on-line publikaci a poskytuje čtenářům ucelený pohled...
-
E-knihaPDF212 KčIhned ke stažení
Publikace deseti uznávaných odborníků představuje metody a techniky současného marketingového výzkumu. Autoři reflektují aktuální technologie a postupy a témata pojímají prakticky, s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh.
-
297 KčIhned ke stažení
Jaká je budoucnost značek a brandingu? Znamená globalizace, že různorodost a jedinečnost budou působením obřích nadnárodních společností postupně vymazány...
-
Knihaflexi vazba285 KčSkladem 1 ks
Výukový program pro rozvoj matematických kompetencí, vstup do světa matematiky pro děti. Je vhodný pro děti MŠ, I. stupně ZŠ a děti s poruchami učení a pozornosti (ADD, ADHD). DVD Veselá Bruška nabízí dětem v předškolním...
-
198 KčSkladem 1 ks
In a perfect world, great changemaking ventures would grow purely based on their own merit. In the real world, we have to be creative and strategic about how we brand our initiatives and get the support we need to help them grow into effective, ...
-
Knihabrožovaná vazba827 KčDo 15 – 20 dnů
E Efektivní vyjednávání vede ke stabilním partnerstvím. Efektivní vyjednávání pomáhá oběma stranám dosáhnout vyšších cílů, než k jakým by dospěly samostatně. Efektivní vyjednávání umožňuje organizacím vyhnout se nákladným konfliktům....
-
Knihabrožovaná vazba316 KčSkladem 1 ks
-
303 KčIhned ke stažení
Manipulovat, zastrašovat, zatlačit do kouta nebo uchlácholit lichotkami – manipulativní rétorika zná spoustu záludných metod, jak někoho přelstít. Existuje ale i jiná cesta, jak můžeme efektivně přesvědčovat ostatní lidi. Jde o férovou rétoriku...
-
Knihabrožovaná vazba311 KčSkladem 5 ks
Retail je jednou z nejvýznamnějších oblastí fungování trhu v ČR. Nejde jen o klasický obchodní model, ale o významný marketingový článek – retaileři budují nové komplexní marketingové strategie a marketingovou komunikaci. To ovlivňuje nejen trh jako...
-
Knihapevná vazba125 KčSkladem 1 ks
Kniha Digital_Humanities není tradičně pojatým akademickým sborníkem esejí či spoluautorskou monografií. Jak uvádějí v předmluvě a doslovu její autoři, Digital_Humanities je „výsledkem spolupráce“ na „rukopisu se sdíleným přístupem“, do něhož...
-
Knihabrožovaná vazba237 KčSkladem 1 ks
Kniha poskytuje komplexní pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako komplexní obor a dovednost ovlivňovat mínění...
-
Knihapevná vazba575 KčSkladem 2 ks
Revised and updated sixth edition of the best-selling guide to branding fundamentals, strategy, and process...
-
Knihapevná vazba1 357 KčPředobjednávka,
vychází 26. 5. 2024
What is less well known, though, is how close this iconic company came to total collapse in 2003. Brick by Brick is the compelling story of a Danish family-owned company that enjoyed decades of success before its inability to keep ...
-
Knihabrožovaná vazba296 KčVíce než 30 dní
- Petr Boukal
- kolektiv
Na trhu ojedinělá publikace se komplexně věnuje problematice fundraisingu neziskových organizací. Staví na vědeckém výstupu výzkumné činnosti váoblasti fundraisingu, je určena zejména ekonomům a fundraiserům neziskových organizací...
-
297 KčIhned ke stažení
-
Vyprodané
Dnešní svět křižují miliardy nejrůznějších sdělení a informací. Přes dynamický rozvoj elektronických médií a technologií patří k ironii dnešní doby, že komunikace ve světě se stává stále obtížnější...
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle