Knihy o marketingu
Seřadit
- Bestsellery
- Top hodnocení
- Novinky
- Nejdražší
- Nejlevnější
- Nejvyšší sleva
-
47 produktů
Nezáleží na tom, jestli studujete nebo se učíte sami třeba jazyky či se soustavně vzděláváte kvůli náročnému povolání. Díky této knížce se vše naučíte mnohem snadněji a efektivněji! Navíc si nové poznatky lépe zapamatujete a u zkoušek či v práci se...
-
224 KčSkladem 1 ks
-
229 KčIhned ke stažení
Nové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti...
-
254 KčSkladem 1 ks
-
254 KčIhned ke stažení
- Jitka Vysekalová
- kolektiv
Plnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje - co ovlivňuje chování zákazníků. Dozvíte se, co a jak ovlivňuje rozhodování zákazníka, jaký je vztah zákazníka k produktu, značce...
-
E-knihaPDF361 KčIhned ke stažení
Rozsáhlá učebnice základů masové komunikace s přesahem do praxe. Masová média (zvláště tisk, televize a rozhlas) mají v moderních společnostech zásadní a stále vzrůstající význam...
-
Knihapevná vazba745 KčSkladem 3 ks
Publikace se zabývá umístěním výrobku - product placementu zejména v návaznosti s jeho legalizací v právu České republiky. V zahraničí je již poměrně dlouho známou formou obchodního sdělení, v České republice však byl v televizním vysílání...
-
Knihabrožovaná vazba160 KčDo 15 dnů
Přečtěte si příběh člověka, který uspěl prodejem na sociálních sítích a zjistěte, jak vydělat 1.000.000 Kč za méně jak 6 měsíců. Přemýšlíte, jak vydělat prodejem zboží nebo služeb na sociálních sítích?
-
Knihabrožovaná vazba349 KčDo 4 dnů
První část publikace tvoří tři texty sociologů z univerzity v Erlangenu-Norimberku, vypracované v rámci společného projektu s katedrou masové komunikace IKSŽ a Centrem mediálních studií FSV UK.
-
Knihabrožovaná vazba134 KčVíce než 30 dní
Již páté vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe....
-
Knihabrožovaná vazba299 KčSkladem 4 ks
-
254 KčIhned ke stažení
- Jan Pospíšil
- kolektiv
Reklama je všudypřítomný fenomén, se kterým se setkáváme prakticky denně...
-
Knihabrožovaná vazba219 KčSkladem 1 ks
Kniha "Efektivní komunikace" pomůže zlepšit interní komunikaci vašich zaměstnanců a vylepší také komunikaci vaší firmy navenek, při jednání s obchodními partnery a zákazníky. Popisuje srozumitelně komunikační proces a pravidla....
-
Knihakroužková vazba281 KčSkladem 2 ks
Firemní styl je jedním z prvků komunikace uvnitř podniku a s okolím při vytváření obrazu firmy v očích veřejnosti. Publikace přináší přehled o základních pojmech v oblasti vizuální...
-
Knihapevná vazba257 KčVíce než 30 dní
Analytická a regulační praxe rozhlasového a televizního vysílání v ČR dosud neměla k dispozici ustálený výklad konceptů objektivity a vyváženosti, a nemohla proto zohlednit klíčový požadavek vysílacího zákona, aby nebyla v celku vysílaného programu...
-
Knihabrožovaná vazba249 KčDo 22 dnů
-
254 KčIhned ke stažení
- Jitka Vysekalová
- kolektiv
Jakou reklamu váš zákazník preferuje? Co se mu líbí a co naopak odmítá? Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit? Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné...
-
Knihapevná vazba453 KčSkladem 1 ks
-
467 KčIhned ke stažení
Knihu uvádí předmluva z pera doc. B. Köpplové a doc. Jiráka z FSV UK o vývoji českých médií po roce 1989. Následuje 60 autorských textů novinářů-pamětníků (s jejich medailonky a fotografiemi)...
-
Knihapevná vazba307 KčDo 25 dnů
- Autorský kolektiv
Proč se česká média bulvarizují? Proč se tzv. seriózní tisk i elektronická média tak usilují přiblížit se triviálností svých obsahů a vnějškovou vizuální efektností svých forem přiblížit deníkovým tabloidům či komerčním televizím? Je to opravdu proto...
-
Knihabrožovaná vazba142 KčVíce než 30 dní
Marketingový výzkum je disciplína, která pomáhá poznávat trh i jeho jednotlivé části. Výsledky výzkumu pak slouží jako východisko při manažerském rozhodování, v akademické oblasti jsou zase důležitým zdrojem poznatků pro odborné studie. Metody...
-
Knihabrožovaná vazba289 KčDo 5 dnů
Reklama na člověka působí denně z různých stran a uniknout jí znamená uniknout z civilizace. Tak, jako je pestrá paleta forem reklamy a nabízených produktů a služeb, je pestré i...
-
Knihabrožovaná vazba390 KčDo 25 dnů
Rozsáhlé empirické šetření, jemuž samozřejmě předcházela teoretická příprava, bylo logickým prvním krokem k výzkumu nastolování a distribuce témat v českém veřejném diskurzu, kde dosud výzkum daných parametrů a zaměření neproběhl...
-
Knihapevná vazba165 KčDo 5 dnů
Chtěli byste představit své nové produkty, oslavit výročí firmy, upevnit vztahy s obchodními partnery, proškolit zaměstnance a zároveň utužit jejich kolektiv nebo třeba i přitáhnout pozornost médií? Pak zorganizujte event...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Odhaduje se, že strávíme 7,5 % svého bdřlého života na mítincích, kterých se každý rok koná na 11 milionu. Více než třetina těchto mítinku však spočívá v plánování dalších mítinku, během další šestiny někoho žádáme, aby zopakoval, co práve...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle