Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Host - B.A. Paris, Motto, 2024

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Další možnosti
Téma
Další možnosti
Pro koho
Další možnosti
Původ
Autor
Další možnosti
Nakladatel
Další možnosti
Série
Edice
Další možnosti
Vazba
Použité filtry
Zrušit filtry
Obchodujeme německy - Věra Höppnerová, Jarmila Matěnová, Zuzana Gelnarová, Ekopress, 2013
Obchodujeme německy

Nové, páté vydání úspěšné učebnice, tentokrát zcela přepracované, jejímž cílem je vybavit studující takovými jazykovými prostředky, aby se bez potíží...


Mezinárodní marketing - Hana Machková, Grada, 2006
Mezinárodní marketing

Podnikatelé, manažeři a vysokoškolští studenti se v knize dozví aktuální a ucelené poznatky o problematice mezinárodního marketingu...


Kultura organizace je cestou ke strategii - David Müller, Tomáš Bujna, Jan Bloudek, Sláva Kubátová, Management Press, 2013
Kultura organizace je cestou ke strategii

Praktický management osvědčeného autorského kolektivu TC Business School charakterizuje vliv kultur organizací i prostředí, v němž organizace pracují. Kultura je v této publikaci pojata jako soubor hodnot a norem, které určují, jak se lidé uvnitř...


Otázky ekonomiky zdravotnictví s ohledem na zvyšování efektivnosti - Alena Maaytová, Wolters Kluwer ČR, 2012
Otázky ekonomiky zdravotnictví s ohledem na zvyšování efektivnosti

Publikace je zaměřena na identifikaci základních trendů a faktorů ovlivňujících efektivnost fungování vybraných prvků zdravotních systémů. Upozorňuje na hlavní zdroje neefektivnosti a uvádí možnosti změn stávající situace.

Systémy médií v postmoderním světě - Daniel C. Hallin, Paolo Mancini, Portál, 2008
Systémy médií v postmoderním světě

Kniha je přelomovou studií z oblasti systémového pohledu na média. Představuje základní přehled národních mediálních systémů euroamerického prostoru...


Média a demokracie v 21. století - Karol Jakubowicz, Masarykova univerzita, 2017
Média a demokracie v 21. století

Kniha polského politologa a mediologa Karola Jakubowicze (1941–2013) je jeho posledním knižním dílem (vydána v r. 2013 ve Varšavě), které svým způsobem shrnuje jeho celoživotní...


Sociologie pro ekonomy a manažery - Ivan Nový, Alois Surynek, Grada, 2002
Sociologie pro ekonomy a manažery

Publikace pro VŠ a VOŠ studenty a pro ty manažery a podnikatele, kteří vědí, že úspěchy firem využívajících poznatků sociologie jsou nepřehlédnutelné, že dosahují vyšších výkonů, že v nich panuje tvůrčí pracovní prostředí.


Úspěšná nezisková organizace - Marek Šedivý, Olga Medlíková, Grada, 2009
Úspěšná nezisková organizace

Na trhu ojedinělá praktická příručka, ve které se dozvíte, co je třeba mít, udělat a zajistit pro efektivní a správné fungování neziskové organizace. Autoři jsou zkušení odborníci v oblasti řízení neziskových organizací...


Ekonomické jednohubky - Michal Skořepa, Grada, 2023
Ekonomické jednohubky

Můžou banky rozpůjčovat tolik peněz, kolik se jim zachce? Proč má Česká národní banka nakoupeno tak málo zlata? K čemu je nám stát? Jak může naše vláda oznámit úspory, a přitom vesele utrácet? Podobné otázky občas napadnou asi každého z nás. A právě...


Marketing v cestovním ruchu - Dagmar Jakubíková, Grada, 2012
Marketing v cestovním ruchu

Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního...

Vyvážený rozvoj - Vladimír Jeníček, C. H. Beck, 2010
Vyvážený rozvoj

Rozvoj je v současnosti chápan jako komplexní proces – rozšiřuje tedy dřívější výlučně ekonomické pojímání rozvoje o další významné faktory, jako je vzdělání, kvalifikace, budování občanské společnosti, postavení žen...


Média a politika v digitálním světě - Petr Žantovský, Beskydy, 2018
Média a politika v digitálním světě

Výběr publicistických i analytických materiálů pro svazek Média a politika v digitálním světě navazuje na autorovy předchozí publikace - Česká politika a média po roce 1989 (2013), Mediální...


Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace - Marek Šedivý, Olga Medlíková, Grada, 2012
Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace

Knížka se věnuje klíčové otázce neziskových organizací: Co je třeba udělat, aby se nezisková organizace stala atraktivní pro veřejnost a byla schopna zajistit dostatek zdrojů na prosazování a naplňování svého poslání? Zkušení odborníci a autoři knížky...


Kulturní politika, Barrister & Principal, 2015
Kulturní politika

Druhý titul ediční řady „Kultura & arts management“ nabízí sofistikovaný a filosoficky podložený úvod do problematiky kulturního managementu založený...


Dosahování úspor a omezování plýtvání ve veřejném sektoru - František Ochrana, Milan Půček, Wolters Kluwer ČR, 2012
Dosahování úspor a omezování plýtvání ve veřejném sektoru

Problém dosahování úspor ve veřejném sektoru patří k velmi aktuálním otázkám teorie a praxe veřejné ekonomie, veřejných financí a veřejné správy.


Nezápadní aktéři světové bezpečnosti - Miloš Balabán a kol., Karolinum, 2010
Nezápadní aktéři světové bezpečnosti

Práce analyzuje současný politický, ekonomický a bezpečnostní vývoj Brazílie, Ruska, Indie a Číny a jejich předpokládaný vývoj...


Ekonomika 2 pro ekonomicky zaměřené obory SŠ - Jarmila Čechová, Yvetta Frydryšková, Otto Münch, Petr Klínský, Eduko, 2020
Ekonomika 2 pro ekonomicky zaměřené obory SŠ

Obsah učebnice je rozdělen do následujících kapitol: Hlavní činnost, Marketing, Prodejní činnost...


Ekonomika 1+2 pro ekonomicky zaměřené obory SŠ - Petr Klínský, Otto Münch, Eduko, 2022
Ekonomika 1+2 pro ekonomicky zaměřené obory SŠ

Učebnice má udělenu doložku MŠMT ČR č. j. MSMT-5247/2019-9. Tištěná učebnice má na druhé straně obálky kód pro vstup do elektronické verze, kde naleznete další příklady a ukázky, videa a testy...


Veletrhy a výstavy - Dušan Pavlů, Professional Publishing, 2009
Veletrhy a výstavy

Veletrhy a výstavy – jsou fenoménem teprve až moderní doby, který má své kořeny v průmyslové revoluci, nebo jsou respektovaným zdrojem nejprve ryze komerčních komunikací v podmínkách Česka (Czechia) kolem 10. století našeho letopočtu, ...


Financování ve veřejném a neziskovém nestátním sektoru - Bojka Hamerníková, Eurolex Bohemia, 2000
Financování ve veřejném a neziskovém nestátním sektoru

Problém rozvoje veřejného sektoru a otázky související s jeho rozsahem, strukturou, činností a mechanismem financování se dotýká širokého okruhu osob. Vyvolává diskuse v oblasti ekonomie, ale i politologie, správních věd apod....



Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Předtím se mi smáli a pohrdali mnou pro mou ignoraci a tupost, teď mě nenávidějí pro mé znalosti a vědomosti. Co, proboha, ode mne chtějí?“

Růže pro Algernon - Daniel Keyes, 2016
Růže pro Algernon
Daniel Keyes