Knihy o byznysu a managementu
Seřadit
- Bestsellery
- Top hodnocení
- Novinky
- Nejdražší
- Nejlevnější
- Nejvyšší sleva
-
33 produktů
V knize se seznámíte s metodami vyjednávání, které by mohly být snadno označeny jako satanské, tak ošidné, lstivé a podlé jsou. Naleznete tu systematicky popsané a na výstižných příkladech ilustrované nejhorší metody a triky...
-
271 KčIhned ke stažení
Od začátku koronavirové krize vzniká rekordní množství peněz. Dolarů i korun. Lidé tak čím dál více zkoumají možné alternativy. Může se takovou alternativou stát Bitcoin? Třetí vydání knihy vstupuje společně s Bitcoinem do doby,
-
322 KčIhned ke stažení
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Kniha je určena nejen studentům, kteří ve svém kurikulu mají kurzy zaměřené na analýzu mediálních obsahů a účinků médií, ale i zájemcům o fungování médií. Ocení ji také všichni ti, kdo pracují s výzkumnými zprávami nebo...
-
E-knihaPDF654 KčIhned ke stažení
Neustále měnící se prostředí je zdrojem rizik a nejistot, a tak v dnešní době čím dál tím více dochází k nutnosti integrovat riziko a nejistoty do rozhodovacího procesu...
-
Knihabrožovaná vazba644 KčDo 25 dnů
Publikace se v českém prostředí poprvé komplexně zabývá srovnávací reklamou. Podrobně objasňuje její problematiku a vykládá podmínky, za jejichž splnění je srovnávací reklama dovolena, a to včetně uvedení do kontextu s evropským právem. Kniha obsahuje...
-
Knihabrožovaná vazba331 KčDo 14 dnů
Již druhé vydání komentáře k zákonu č. 231/2001 Sb., o provozování rozhlasového a televizního vysílání a o změně dalších zákonů, ve znění pozdějších předpisů, přináší nové poznatky z praxe, je doplněno o nejnovější judikaturu soudů, ...
-
Knihabrožovaná vazba104 KčDo 25 dnů
Autoři se značnou teoretickou i praktickou zkušeností v oblasti fungování médií v České republice nabízejí podrobné uvedení do studia médií z hlediska...
-
555 KčSkladem 1 ks
Praktická a čtivá knížka plná konkrétních rad a tipů vám pomůže odhalit možnosti reklamy, ukáže vám šance a rizika jednotlivých reklamních nástrojů a poradí, jak lépe využívat a pro vaši firmu optimalizovat různé formy reklamy...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Autor knížky pojal téma reklamy jako součást běžného života, který nás obklopuje a s kterým se setkáváme v podstatě neustále. Reklama nás oslovuje, reklama na nás útočí, reklama nás otravuje a někdy i pobaví. V přehledném pohledu na reklamu a její působen
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Empty shelves, petrol station queues and energy shortages: crises more familiar to those who lived through the 1960s and 1970s have now become a reality for many as global shipping times are squeezed...
-
Knihabrožovaná vazba379 KčSkladem 1 ks
If you want to be the best, you have to have the right skillset. From effective business writing and presentations to running productive meetings, The Ultimate Business Communication Book is a dynamic collection of tools, techniques...
-
Knihabrožovaná vazba375 KčSkladem 1 ks
Táto kniha je praktická príručka s jasným návodom, ako si vytvoríš, otestuješ a následne budeš úspešne obchodovať tvoju vlastnú stratégiu a kam potom správne investovať. Krátky výstrih, čo sa z tejto knihy naučíš...
-
Knihabrožovaná vazba439 KčSkladem 5 ks
In today’s oversaturated visual landscape, the extremely important role of the logo in identifying a company and differentiating it from competitors can not be overstated...
-
Knihabrožovaná vazba1 260 KčVíce než 30 dní
Based on the highly acclaimed NPR podcast, How I Built This with Guy Raz, his book offers priceless insights and inspiration from the world's top entrepreneurs on how to start, launch and build a successful venture...
-
Knihabrožovaná vazba287 KčSkladem 1 ks
Druhé vydání přináší nové ukázky a příklady, výsledky dvou posledních ročníků soutěže EFFIE o nejefektivnější reklamní kampaň v ČR, aktualizovaná mediální data, nové údaje o reklamě na internetu a informace z výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě...
-
Knihapevná vazbaVyprodané
Nové, aktualizované a rozšířené vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Již čtvrté vydání úspěšné knížky se věnuje všemu podstatnému, co je třeba znát k sestavení účinného reklamního textu pro inzeráty, letáky a katalogy, reklamu na internetu, televizní a rozhlasovou reklamu a venkovní reklamu. Nové vydání publikace..
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Komplexní publikace se podrobně zabývá jednou z nejdůležitějších oblastí marketingové komunikace každé společnosti - public relations...
-
Knihapevná vazbaVyprodané
Srozumitelnou formou, na názorných příkladech, přináší tato kniha začínajícím investorům fakta, která by měli znát ještě dříve, než začnou investovat. Každý začátečník by se proto měl s nimi seznámit...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Praktický průvodce pro publicisty přibližuje technické nástroje k publikování on-line a funkční a obchodní modely on-line médií...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle