Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Neztratit se sama v sobě - Erik Tabery, Zuzana Čaputová, Respekt Publishing, 2024

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Téma
Další možnosti
Pro koho
Účel knihy
Původ
Další možnosti
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Další možnosti
Série
Edice
Další možnosti
Vazba
Formát
Barva obálky
Použité filtry
Zrušit filtry
Prodávat je lidské - Daniel H. Pink, Jan Melvil publishing, 2013
Prodávat je lidské

Tradiční způsoby prodeje a obchodničení jsou nenávratně minulostí, pro úspěšou prezentaci produktu či služby jsou nezbytné nové schopnosti a dovednosti. Dostupnost informací bere prodejcům náskok, kupující je častokrát stejně dobře nebo i lépe...

  • Knihapevná vazba
    262 Kč
    Skladem 5 ks

Uzavírání: příručka profesionálního prodejce - Grant Cardone, GRANT CARDONE CEE, 2017
Uzavírání: příručka profesionálního prodejce

Uzavírání vám otevře dveře k úspěchu. Více než 100 tipů pro uzavírání obchodů. Naučte se uzavírat a nikdy nebudete bez práce, nikdy nebudete bez peněz. Umění uzavírat je klíčovým faktorem, který jde mnohem dále než pouhé...

  • Knihapevná vazba
    399 Kč
    Do 5 dnů

The Intelligent Investor - Benjamin Graham, Jason Zweig, HarperCollins, 2006
The Intelligent Investor 
EN

The classic bestseller by Benjamin Graham, "The Intelligent Investor" has taught and inspired hundreds of thousands of people worldwide. Since its original publication in 1949, Benjamin Graham's book has remained the most respected guide to investing, ...

  • Knihabrožovaná vazba
    449 Kč
    Do 5 dnů

Reklama

Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident...

  • 229 Kč
    Ihned ke stažení
Jak na marketingovou komunikaci

Děláte marketing a ještě jste nečetli tuhle knížku? Tak ji rychle otevřete! Formou příběhů se dozvíte, jak správně používat všechny nástroje marketingové komunikace, od reklamy přes e-mailing, podporu prodeje, sponzoring, eventy, PR,

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    339 Kč
    Ihned ke stažení

Investování pro začátečníky

Po přečtení této knihy budete mít dost informací a odvahy, abyste udělali první investorské krůčky. Abyste zainvestovali peníze, mohli jít k poradci a věděli, co od něj chtít. Abyste uměli bankéři říct, co potřebujete.

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    229 Kč
    Ihned ke stažení

Made in Čína - Paul Midler, Práh, 2015
Made in Čína

Made in Čína popisuje každodenní těžkosti, kterým dovozci musí čelit, a konfrontuje z evropského pohledu idylickou konfuciánskou morálku s drsnou realitou...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Hrobaři, ratlíci a čáryfukové - Petr Žantovský, Votobia, 2002
Hrobaři, ratlíci a čáryfukové

Autor se dívá zblízka a kriticky na současný stav české žurnalistiky a hodnotí, nakolik a jak se česká žurnalistika zhostila nabyté svobody...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Nová pravidla marketingu a PR - David Meerman Scott, Zoner Press, 2008
Nová pravidla marketingu a PR

Nové technologie, které mění internet ve skutečně online multimediální médium určené nejširšímu okruhu uživatelů, výrazně rozšiřují možnosti marketingu a public relations (PR, "vztahy s veřejností")...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Public relations jako ovlivňování mínění - Jozef Ftorek, Grada, 2006
Public relations jako ovlivňování mínění

Kniha ojedinělá šíří zpracování tématu poskytuje komplexnější pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako dovednost ovlivňování mínění...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
Business English - 10 000 slovíček v 80 tématech, Grada, 2009
Business English - 10 000 slovíček v 80 tématech

Učebnice Business English - 10 000 slovíček v 80 tématech vám pomůže: systematicky si obohatit slovní zásobu, cíleně se připravit na specifická obchodní témata a situace, rychle získat potřebné informace o významech slov, jejich výslovnosti a použití...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Bod zlomu - Malcolm Gladwell, BIZBOOKS, 2015
Bod zlomu

Knihu Bod zlomu bez nadsázky můžeme nazvat marketingovou biblí. Poodhaluje totiž tajemství šíření informací, napříč společností. Jak je možné, že se některé změny ve společnosti odehrávají neuvěřitelně rychle? Proč se z neznámé knihy najednou stane...

  • Knihapevná vazba s přebalem
    Vyprodané

Environmentálna ekonomika a manažment - Stanislav Hreusík, EDIS, 2011
Environmentálna ekonomika a manažment 
SK

Obsahová štruktúra skrípt korešponduje s osnovou predmetu "Enviromentálna ekonomika a manažment" prednášaného na Fakulte PEDaS Žiulinskej univerzity v rámci výuky inžinierskeho študijného odboru Ekonomika a manažment podniku. Skriptá...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Total Competition - Ross Brawn, Simon & Schuster, 2016
Total Competition 
EN

Total Competition is the most compelling, comprehensive and revealing insight into what it takes to get to the top in Formula One that has ever been published. Across four decades, Ross Brawn was one ...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

The Sell - Fredrik Eklund, Bruce Littlefield, Piatkus, 2015
The Sell 
EN

Ten years ago, Fredrik Eklund moved to New York City from his native Sweden with nothing but a worn-out pair of sneakers and a dream: to make it big in the city that never sleeps. Despite having no experience in real estate and no contacts, ...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Všichni děláme chyby, někdy dokonce dřív, než ráno vstaneme. Nemůžeme si pomoct a chybujeme. Důležité je nepřestat se snažit. A když je to potřeba, omluvit se.“

Příběh Arthura Truluva - Elizabeth Berg, 2021
Příběh Arthura Truluva
Elizabeth Berg