Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Ignis Fatuus - Petra Klabouchová, Host, 2024

Na téma řízení společnosti ve slevě s oranžovou obálkou odborné a naučné knihy

Populární filtry

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Téma
Další možnosti
Pro koho
Původ
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Další možnosti
Série
Edice
Vazba
Barva obálky
Použité filtry
Zrušit filtry
Efektivní vzdělávání zaměstnanců - Josef Vodák, Alžbeta Kucharčíková, Grada, 2011
Efektivní vzdělávání zaměstnanců

Bez efektivního vzdělávání zaměstnanců se v dnešní době neobejde žádná firma, jež chce zvyšovat svou výkonnost a být úspěšná. Manažeři a personalisté se v této monografii dozví, jak zkvalitnit procesy podnikového vzdělávání tak, ...

  • Knihabrožovaná vazba
    265 Kč
    Do 6 – 8 dnů

Tahák na úspěšné podnikání - Marcela Hrubošová, OSULE, 2015
Tahák na úspěšné podnikání

Kniha je podrobným a praktickým návodem, který skvěle poslouží začínajícím podnikatelum. Marcela velmi autenticky popisuje své podnikatelské zkušenosti. Na příkladech ukazuje, že je lepší více přemýšlet a méně pracovat a úspěch se dostaví. V podnikání...

  • Knihabrožovaná vazba
    214 Kč
    Do 2 – 3 dnů
  • Přečtenávýborný stav
    239 Kč
    Skladem

Vysoce efektivní marketingový plán - Peter Knight, Grada, 2007
Vysoce efektivní marketingový plán

Ať už jste začínající firma s malým rozpočtem, nebo mezinárodní korporace, malý podnikatel, nebo marketingový manažer, tento praktický průvodce vám v patnácti krocích pomůže sestavit účinný marketingový plán, který přinese očekávaný úspěch...


Asertivita pro manažery - Dagmar Lahnerová, Grada, 2009
Asertivita pro manažery

Praktická a čtivá knížka pomůže všem manažerům, vedoucím týmů a podnikatelům asertivně komunikovat s jednotlivci a týmy. Dozvíte se, jak jednat s různými osobnostními typy, jak asertivně vyjadřovat nesouhlas a řešit konflikty...

Marketing služeb - Lidmila Janečková, Miroslava Vaštíková, Grada, 2001
Marketing služeb

Kniha je určena manažerům a podnikatelům v oblasti služeb. Zaměřuje se především na menší a střední firmy, kterých je v tomto sektoru většina.


33 základních rad jak pečovat o zákazníka - Jiří Brabec, Computer Press, 2004
33 základních rad jak pečovat o zákazníka

Další titul z jedinečné série "33 rad" je určen pro obchodníky, pracujících především v prodejně či obchodu...


Manažerské příběhy - František Hroník, Motiv Press, 2007
Manažerské příběhy

Nová kniha Manažerské příběhy od autora Františka Hroníka není určená jen odborníkům, ale osloví každého díky řadě příběhů nebo citátů, z kterých jsou odvozeny ponaučení...


Manažerské účetnictví - Bohumil Král a kol., Management Press, 2006
Manažerské účetnictví

Kniha je určena nejen posluchačům VŠ a jiných vzdělávacích programů, ale i podnikovým manažerům, pracovníkům poskytujícím informační podporu managementu, poradcům a specialistům na hodnotové řízení...


Personalistka - Alena Chládková, Petr Bukovjan, Wolters Kluwer ČR, 2012
Personalistka

Autoři se netradičním, ale zároveň přehledným způsobem zaměřují na nejdůležitější otázky praxe, týkající se pracovněprávních...


Jak organizovat a řídit úspěšný prodej - Jana Lyková, Grada, 2003
Jak organizovat a řídit úspěšný prodej

Publikace autorky s rozsáhlou konzultační praxí se jako jedna z mála knih věnovaných tématice prodeje snaží obsáhnout funkci prodeje v celku, a to s jediným cílem – zlepšit výsledky činnosti prodejního týmu...

Lektorské dovednosti - Olga Medlíková, Grada, 2013
Lektorské dovednosti

Praktická a čtivá příručka je určena jak začínajícím lektorům, kteří chtějí dobře zvládnout svou práci, tak i těm zkušenějším, kteří v ní naleznou náměty na vylepšení a zpestření své činnosti. Důraz je kladen na klíčové schopnosti lektora a jeho...


Dokonalá manažerská selhání - Pavel Vosoba, Grada, 2008
Dokonalá manažerská selhání

"Po celý svůj život prožíváme příběhy, o jejichž obsahu a smyslu nemáme čas nebo chuť ani přemýšlet, natož o nich s někým hovořit. Možná i to je důvod, proč mnoho našich pracně získaných zkušeností zůstává nepředáno a odchází nakonec spolu s námi..."


Štěstí doručeno - Tony Hsieh, PeopleComm, 2011
Štěstí doručeno

Štěstí doručeno je příběhem organizace, která vznikla na zelené louce a dnes, po deseti letech existence, dosahuje obratu přes miliardu dolarů ročně...


Strategický marketing - Dagmar Jakubíková, Petr Janeček, Grada, 2023
Strategický marketing

Kniha přináší komplexní přehled nástrojů a technik strategického řízení a marketingu v reakci na současné globální výzvy a trendy vyvolané globalizací, pandemiemi, politicko-ekonomickou situací a dalšími příčinami. V novém vydání autoři věnují ...

  • Knihabrožovaná vazba
    509 Kč
    Skladem 1 ks

Jak se nespálit podruhé - František Hroník, Motiv Press, 2007
Jak se nespálit podruhé

Jak se nespálit podruhé, nová kniha Františka Hroníka, respektovaného odborníka, přináší ucelený přehled o tom, jak koncipovat a realizovat ve firmách výběrové řízení...


Chytře vedená prodejna - Jak mít více zákazníků a větší tržby - Richard Hammond, Grada, 2005
Chytře vedená prodejna - Jak mít více zákazníků a větší tržby

Čím se liší úspěšné prodejny a prodejní řetězce od těch, které živoří na pokraji zájmu zákazníků? Majitelé, vedoucí prodejny, manažeři i prodavači zjistí na řadě praktických příkladů, jak atraktivně uspořádat prodejní prostory, ...


Jak psát reklamní text - Zdeněk Křížek, Ivan Crha, Grada, 2012
Jak psát reklamní text

Již čtvrté vydání úspěšné knížky se věnuje všemu podstatnému, co je třeba znát k sestavení účinného reklamního textu pro inzeráty, letáky a katalogy, reklamu na internetu, televizní a rozhlasovou reklamu a venkovní reklamu. Nové vydání publikace..


Komunikační a obchodní dovednosti manažera - Vladimíra Khelerová, Grada, 2006
Komunikační a obchodní dovednosti manažera

Nové, rozšířené a přepracované vydání úspěšné publikace je určeno všem začínajícím i zkušeným manažerům, obchodníkům a podnikatelům...


Jak uspět při přijímacím pohovoru - Béatrice Monnet, Grada
Jak uspět při přijímacím pohovoru

Praktický rádce pro všechny, kteří mění nebo chtějí měnit zaměstnání a čeká je nástupní pohovor.


Interkulturní komunikace v řízení a podnikání (česko-německá) - Ivan Nový a Sylvia Schroll-Machl, Management Press, 2007
Interkulturní komunikace v řízení a podnikání (česko-německá)

Komunikace v organizacích bývá často zdrojem mnoha potíží a příčinou řady problémů, z nichž se mnohdy vyvinou konflikty nezměrné šíře, někdy i obtížně řešitelné. Vzájemné nepochopení a nedorozumění...



Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Lidé jsou přesvědčení, že manželství končí, když se láska vytratí. Když zloba nahradí štěstí. Když pohrdání nahradí rozkoš. Jenže Graham a já se na sebe nezlobíme. Jen prostě nejsme ti samí lidé, kterými jsme bývali.“

To nejlepší v nás - Colleen Hoover, 2019
To nejlepší v nás
Colleen Hoover